Діагностувальна робота з української мови за 2 клас
___________________________________________________________
1. Встанови відповідність між словами, частиною мови та питаннями до них:
Дощ, дівчинка Дієслово |
Хто?, Що? |
Лісове, тихий Числівник |
Що робити? Що зробив? |
Семеро, десятий Іменник |
Скільки? Котрий? |
Де, з, аби, біля Прикметник |
Без питання |
Виграв, сміявся Службові слова 2. Виконай звуковий аналіз слів: |
Який? Яка? |
П`ятниця _____________________________; Осінній __________________________; Щука _______________________________; Солов`їна _________________________.
Джміль _____________________________;
3. Підкресли граматичну основу речення. Підпиши частину мови кожного слова.
Засяяла на сцені талановита співачка! На пісенному конкурсі виграла Україна!
4.
Речення |
За метою висловлювання |
За емоційним забарвленням |
Нарешті я відпочив! |
|
|
Що може бути краще?! |
|
|
Люди, бережіть природу. |
|
|
5. Продовж речення:
Текст має такі частини: _____________________________________________________.
Є такі типи текстів: _________________________________________________________.
6. Розстав у правильному порядку речення. Спиши утворений текст, добравши заголовокта вставляючи пропущені букви.
Стрункі, високі, білокор . Тихо шел стять листям. То вони про щось розмовляють, ро казують свої сни. Розважливо ростуть над ставком дві бер зи.
_______________________________________