Діагностувальна робота з предмета "Я досліджую світ" за програмою О. Я. Савченко до підручника Н. Бібік та Н. Бондарчук. Призначена для контролю знань і перевірки досягнень учнів за темою "Різноманітність тварин у природі". Містить 14 завдань.
Діагностувальна робота
Різноманітність тварин у природі
1.Які групи тварин тобі відомі? Запиши, наведи по 2 приклади тварин кожної групи.
2.Познач відповіді + так чи – ні.
1.Усі птахи вміють літати. ______
2. Риби живуть у воді. ______
3. Звірі - найчисленніша група тварин. ______
4. Деякі птахи вміють плавати. ______
5. Звірі живуть лише на суші. ______
6. Тіло риб вкрите лускою і слизом. ______
7. Комахи - найчисленніша група тварин. ______
8. За кільцями на лусці можна встановити вік риби ____
3.Які особливі ознаки, на відміну від рослин або грибів, як живих організмів, мають тварини? Запиши._______________________________________________
4.Запиши відповіді і додай по 2 приклади:
За способом живлення всі тварини поділяються на:
2.
3.
5.Запиши, за якими ознаками впізнають
1. Комах________________________________________________________________
2. Риб__________________________________________________________________
3. Земноводних__________________________________________________________
4. Плазунів______________________________________________________________
5. Птахів________________________________________________________________
6. Звірів_________________________________________________________________
6.Допиши потрібні слова:
Риби живуть у _______. Їхнє тіло вкрите__________. Дихають вони під водою______ . Органи руху в них __________.
7.Запиши, які групи тварин
1. Відкладають ікру__________________________________________________
2. Відкладають яйця__________________________________________________
8.Наведи по 2 приклади тварин, які живуть
1. У ґрунті _________________________________________________
2. У воді ___________________________________________________
3. У лісі ____________________________________________________
4. У пустелі_________________________________________________
9.Впізнай тварин за описом.
1.Живе у лісі. Має добрий нюх і слух. Спритно бігає, добре плаває, лазить по деревах. Має густу буру шерсть. Взимку впадає в сплячку. ________________
2.Має коричнево-сіре оперення. Не відлітає у вирій. Найчастіше мешкає біля людських осель. Видає характерні цвірінькаючі звуки.____________________
10.Запиши, від чого можуть загинути земноводні тварини? ____________________________________________________________________
11.Віднови ланцюг живлення (напиши зображення в правильному порядку, познач порядок стрілками)
листя синиця яструб гусінь
Склади і запиши ще два ланцюги живлення.
12.Запиши будову тіла птаха
А -
Б -
В -
Г -
Д -
Е –
Ж -
13. Запиши, яке значення мають тварини у житті людини._____________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
14. У морі виловили невідому тварину і припустили, що це або риба, або звір. Поясни, як вченим виявити, до якої групи тварин належить їхня знахідка?______
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________