Прізвище, ім’я __________________________ Дата_____________
Діагностувальна робота 6
Числівник
І варіант
а) назви предметів;
б) ознаки предметів;
в) назви чисел (кількості предметів).
2. В якому рядку записані тільки числівники?
а) п'ятнадцять, двадцять один, сто;
б) шістдесят, вісімнадцять, багато;
в) менше, сім, сорок восьмий.
3.Запиши числівники словами: 5, 12, 70. Постав у них наголос.
______________________________________________________
4. Випиши з тексту числівники
Сойка сливи обривала,
Штук тринадцять десь зірвала.
Дві дала малим білчатам,
Три – пухнастим зайченятам.
Діти, сойці поможіть,
Решту слив ви полічіть.
5. Встанови відповідність між числівником та іменником. Запиши словосполучення.
Один Сонце
Одна день
Одне країна
6. Склади та запиши речення з одним із складених словосполучень.
____________________________________________________________
Самооцінювання
Познач « +» правильне твердження
Мені легко було виконати всі завдання |
Мені потрібна була допомога вчителя |
Завдання були дуже складними |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
! досягає результату з допомогою вчителя
Прізвище, ім’я __________________________ Дата_____________
Діагностувальна робота 6
Числівник
ІІ варіант
а) який? яка? яке? які?
б) скільки?
в) хто? що?
2. В якому рядку записані тільки числівники?
а) тринадцять, сорок вісім, дев’яносто;
б) трішки, одинадцять, троє;
в) чотирнадцять, більше, сімдесят четвертий.
3. Запиши числівники словами: 9, 17, 60. Постав у них наголос.
______________________________________________________
4. Випиши з тексту числівники
Десять яблук Петрик мав.
Троє яблук мамі дав,
П’ять – малій сестрі Сабіні.
Скільки ж залишив собі він?
5. Встанови відповідність між числівником та іменником. Запиши словосполучення.
Один машина
Одна курча
Одне учень
6. Склади та запиши речення з одним із складених словосполучень.
____________________________________________________________
Самооцінювання
Познач « +» правильне твердження
Мені легко було виконати всі завдання |
Мені потрібна була допомога вчителя |
Завдання були дуже складними |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
! досягає результату з допомогою вчителя