Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями з теми "Речення"

Про матеріал

Комбінована діагностувальна робота розроблена до підручника Н.П.Листопад.

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями з теми "Речення". Зміст завдань відповідає Типовій освітній програмі, розробленій під керівництвом О.Я.Савченко 1-2 клас.

До підручника М.Вашуленко, С.Дубовик.

Діагностувальна робота є комбінованою: складається із завдань на розпізнавання мовних явищ, класифікацію мовних одиниць, трансформування речень, добір відповідних розділових знаків. У роботі дібрано тестові завдання закритого та відкритого типу.

Перегляд файлу

Діагностувальна робота  2 клас Робота з мовними одиницями з теми «Речення»

1 . Речення, у якому висловлюється порада, заклик, прохання, наказ      називають …     А) розповідним;

    Б) питальним;

    В) спонукальним.

2.   Познач рядок, в якому записане розповідне речення.     А) Як гарно в лісі!

    Б) Чи тобі подобається у лісі?

    В) Ходи зі мною в ліс по гриби.

3.   Встанови відповідність, з’єднай стрілочками. 

Яка пора року прийшла?                            Розповідне речення

Із вирію прилетіли птахи.                        Спонукальне речення

Вийди, вийди, сонечко!                              Питальне речення

4.Прочитай. За змістом розповідного речення побудуй  одне питальне та одне спонукальне речення.

Марійка пішла на прогулянку в парк.

image

5.Прочитай. Встанови межі речень та постав відповідні розділові знаки.

     Настала весна  Все навкруги  зазеленіло  А ви були у весняному лісі    Як гарно    навкруги   Вже зацвіли   підсніжники, проліски, анемони    Не зривай первоцвіти

image

 

image

 

 

 

Самооцінювання

 

image

 

              Було легко!                                                                                   Було складно.                                               Мені  була потрібна  допомога.

 

 

 

 

Бланк оцінювання

 

 

 Характеристика результатів навчання

imageРезультат діяльності

Значні успіхи (++)

Помітний прогрес (+)

imageРезультат  з допомогою вчителя (V)

Потребує уваги  та допомоги (!)

 

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє  помилки 

 

 Досліджує мовні явища

 

Старанно й зосереджено виконує навчальні завдання

 

Оцінює результат своєї роботи

 

 

 

pdf
Додав(-ла)
Скоцик Ірина
Додано
18 березня
Переглядів
209
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку