Комбінована діагностувальна робота розроблена до підручника Н.П.Листопад.
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями з теми "Речення". Зміст завдань відповідає Типовій освітній програмі, розробленій під керівництвом О.Я.Савченко 1-2 клас.
До підручника М.Вашуленко, С.Дубовик.
Діагностувальна робота є комбінованою: складається із завдань на розпізнавання мовних явищ, класифікацію мовних одиниць, трансформування речень, добір відповідних розділових знаків. У роботі дібрано тестові завдання закритого та відкритого типу.
Діагностувальна робота 2 клас Робота з мовними одиницями з теми «Речення»
1 . Речення, у якому висловлюється порада, заклик, прохання, наказ називають … А) розповідним;
Б) питальним;
В) спонукальним.
2. Познач рядок, в якому записане розповідне речення. А) Як гарно в лісі!
Б) Чи тобі подобається у лісі?
В) Ходи зі мною в ліс по гриби.
3. Встанови відповідність, з’єднай стрілочками.
Яка пора року прийшла? Розповідне речення
Із вирію прилетіли птахи. Спонукальне речення
Вийди, вийди, сонечко! Питальне речення
4.Прочитай. За змістом розповідного речення побудуй одне питальне та одне спонукальне речення.
Марійка пішла на прогулянку в парк.
5.Прочитай. Встанови межі речень та постав відповідні розділові знаки.
Настала весна Все навкруги зазеленіло А ви були у весняному лісі Як гарно навкруги Вже зацвіли підсніжники, проліски, анемони Не зривай первоцвіти
Самооцінювання
Було легко! Було складно. Мені була потрібна допомога.
Бланк оцінювання
Характеристика результатів навчання |
Результат діяльності |
Значні успіхи (++) Помітний прогрес (+) Результат з допомогою вчителя (V) Потребує уваги та допомоги (!)
|
|
Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки |
|
Досліджує мовні явища |
|
Старанно й зосереджено виконує навчальні завдання |
|
Оцінює результат своєї роботи |
|