Діагностувальна робота № 5
«Різноманітність рослин та тварин»
Прізвище, ім’я _____________________________________________________
Дата __________________
1. Визнач правильне твердження
У мохів немає кореня.
У квіткових рослин насіння утворюється в шишках.
У папороті відсутні квітки, плоди та насіння.
Квіткові рослини – найпоширеніша група рослин на Землі.
2. Визнач спосіб розмноження рослини (встав число у кружечок).
цибулинами
бульбами
кореневищем
вусами
3. Користуючись таблицею, доповни речення:
Рослина |
|
|
|
|
Ялина звичайна |
Дуб |
Баобаб |
Тис ягідний |
|
Тривалість життя |
300 років |
500 років |
800 років |
1000 років |
4. Доповни схему.
Перевір себе!
6. Установи відповідність між рослинами та їхнім пристосуванням до умов існування
Верблюжа колючка тіньовитривалі
Бавовник вологолюбні
Конвалія посухостійкі
Калюжниця світлолюбні
7. Підпиши малюнок-схему. Будова гриба.
1. ____________________________
2.____________________________
3.____________________________
8. Напиши за допомогою чого або кого поширюються рослини в природі
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
9. На які групи поділяють культурні рослини? Доповни схему, наведи приклади.
Культурні рослини
10. До якої групи належить тварина. Підпиши.
11. За способом живлення тварини поділяють на ____________________________________________
__________________________________________________________.
12. Доповни речення. Свійські тварини це види тварин, _____________________________________
________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________
13. Наведи декілька прикладів ланцюгів живлення.
14. До кожного екологічного знака напиши правило.
1. ___________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
2. ___________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
3. __________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)
Легкі Складні Дуже складні
Бланк оцінювання
Вміння |
Завдання |
В.р |
Д.р |
С.р |
П.р |
6.Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|