Діагностувальна робота "Слухаємо голоси природи"

Про матеріал

Діагностувальна робота містить 2 варіанти різнорівневих тестових та творчих завдань за вивченими творами Дж.Кітса, Дж.Р.Кіплінга, Е.Сетона-Томпсона.

Перегляд файлу

Діагностувальна робота «СЛУХАЄМО ГОЛОСИ ПРИРОДИ» Варіант 1

І рівень (3 бала максимально) Познач 2 правильні варіанти відповідей у кожному запитанні (0,5+0,5 = 1 бал за 1 питання)

1. Які пори року зображує Дж.Кітс у своєму вірші:

А) весна   Б) літо    В) осінь     Г) зима

2. Хто були ворогами Мауглі:

А) Табакі   Б) Шер-Хан    В) Багіра     Г) Балу

3. Від якої небезпеки вдавалося Лобо оберігати свою зграю?

А) капканів     Б) хижих звірів     В) отрути     Г) вогню

 

ІІ рівень (3 бала максимально) З’єднай відповідності (6 по 0,5 балів)

1

«У цього дурня тільки й вистачило вміння ускочити в лісорубове багаття та обсмалити собі лапи...»

Коник

А

2

«12 років я водив вас на лови і з ловів , і за цей час ніхто з вас не потрапив у пастку , нікого з вас не покалічено…»

Лобо

Б

3

«Лежав нерухомо, жовтаві очі пильно дивилися на вхід в ущелину… в далину. Я сподівався, що вночі старий ватажок скликатиме свою зграю»

Мауглі

В

4

«…він поймає гори й доли, на стернях довгий ведучи танок»

Акела

Г

5

«Коли я прийду , то покладу на Скелю Ради Шер-Ханову шкуру»

Багіра

Д

6

«…стрибнула вперед, очі в неї спалахнули, мов дві зелені зірки в пітьмі. Вона сміливо глянула в розлючені очі Шер-Хана»

Мати Вовчиця

Е

 

 

Шер-Хан

Є

 

ІІІ рівень (3 бала максимально) Виконати завдання на вибір :

Скласти порівняльні сенкани Шер-Хан / Багіра  або Порівняти, чим подібні, а чим відрізняються зображені у творах письменників вовк Акела і вовк Лобо?

 

 

 

 

ІV рівень (3 бала максимально) Твір-роздум на тему

«У чому , на вашу думку, полягає виховне значення творів про природу?»

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота «СЛУХАЄМО ГОЛОСИ ПРИРОДИ» Варіант 2

І рівень (3 бала максимально) Познач 2 правильні варіанти відповідей у кожному запитанні (0,5+0,5 = 1 бал за 1 питання)

  1. Хто є головними героями у вірші Дж.Кітса :

А) коник     Б) комарик      В) цвіркун     Г) бджілка

  1. Хто були друзями Мауглі?

А) Табакі   Б) Шер-Хан    В) Багіра     Г) Балу

  1. Лобо помер, тому що втратив

А) подругу     Б) волю     В) владу     Г) зір

 

ІІ рівень (3 бала максимально) З’єднай відповідності (6 по 0,5 балів)

1

«Мав право блукати скрізь, де йому заманеться, бо він їв лише горіхи, коріння та мед»

Коник

А

2

«…вся чорна, як сажа, але з чудовими плямами на хутрі, які вилискували у світлі місяця, мов намальовані»

Балу

Б

3

«…невтомний голосок обнизує покоси й частоколи»

Багіра

В

4

«…був ватажком зграї сірих вовків, що спустошували долину Курумпо впродовж багатьох років»

Мауглі

Г

5

«Самотній Вовк, лежав коло своєї скелі, і це свідчило, що місце Ватажка Зграї лишається вільним…»

Акела

Д

6

«…лазив не краще за лінивця, але потім навчився стрибати між гілками дерев майже так само, як і сірі мавпи»

Лобо

Е

 

 

Мати Вовчиця

Є

 

ІІІ рівень (3 бала максимально) Виконати завдання на вибір :

Скласти порівняльні сенкани Шер-Хан / Багіра  або Порівняти, чим подібні, а чим відрізняються зображені у творах письменників вовк Акела і вовк Лобо?

 

 

 

 

ІV рівень (3 бала максимально) Твір-роздум на тему

«У чому , на вашу думку, полягає виховне значення творів про природу?»

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Антосієва Валентина Олексіївна
    Дуже дякую! Прекрасна робота!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
2881
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку