Сьогодні:______________ Прізвище, ім’я ______________________________________
Діагностувальна робота з української мови 2 клас
Списування
1. Прочитай текст, придумай та запиши заголовок.
2. Спиши текст, перевір написане.
3. Випиши з тексту 3 прикметники разом з іменниками, з якими вони зв’язані.
Як гарно в зимовому лісі! Усе кругом вкрите пухнастим килимом. У казковому сніжному одязі стоять дерева. Ось виглянули із гущавини лісу сріблясті ялинки. До них сором’язливо посміхнулися високі сосни у снігових шапках. Кругом панує таємнича тиша та загадковість. (38 сл.)
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
досягає результату з допомогою вчителя
! потребує значної уваги і допомоги
|
Характеристика результатів навчання |
№ завдання |
Оцінювання |
|
Українська мова |
||
1 |
Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле |
|
|
2 |
Читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно |
|
|
3 |
Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення щодо прочитаного |
1 |
|
4 |
Переказує усно прочитаний/прослуханий твір із дотриманням послідовності змісту |
|
|
5 |
Зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженнями; будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету |
|
|
6 |
Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки |
2,3 |
|
7 |
Визначає й аналізує мовні одиниці та мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
3 |
|
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________