Діагностувальна робота для учнів третього класу містить текст з граматичним завданням. Завдання на перевірку правопису слів з ненаголошеними звуками е, и в корені слів, правопис слів з апострофом, правила переносу слів.
Діагностувальна робота. Списування. Сад. Підготувала: учитель початкових класів Вяліна Л. М.
Номер слайду 2
Шістнадцяте жовтня. Діагностувальна робота. Списування. Сад.
Номер слайду 3
Алгоритм роботи: Прочитай уважно текст. Самостійно спиши текст, вставляючи пропущені букви у словах. Підкресли букви, які вставив як орфограму. Перевір виконану роботу.
Номер слайду 4
Сад Добре пр..йнялися д..рева в шкільному саду. Стоять стрункі куч..ряві яблуньки. Вони т..хенько ш..лестять ніжними л..сточками, ніби дякують за турботу. Колись тут був пустир, зарослий бур...ном. Але школ..рі оголосили війну бур'янам. В один із вихідних днів дітвора зібралася на шкіл..ному дворі. З лопатами та граблями вони рушили і бій. Вирвали з корі....ям будяки, перекопали весь пустир і посадили молоді д..ревця. Дбайливо доглядали за ними. І зараз шумлять молоді яблуньки великого саду.
Номер слайду 5
РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи: Самоаналіз. Познач V :(Як тобі було виконувати завдання?)Мені було дуже легко. Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників. Мені було дуже важко Бланк оцінювання діагностичної роботи з української мови. Списування. Очікувані результати. Рівень досягнення. Дотримується загальних правил письма. Прискорює письмо в міру своїх психофізіологічних можливостей , не спотворюючи форми букв та їх поєднань. Оформлює охайно письмову роботу в одну лінію. Дотримується абзаців, полів зошита. Знаходить і акуратно виправляє у тексті помилки.