Діагностувальна робота "Величини. Швидкість. Відстань. Час. Одиниці вимірювання площі"

Про матеріал
Діагностувальна робота з математики для 4 класу "Величини. Швидкість. Відстань. Час. Одиниці вимірювання площі". За підручником Лишенко та навчальною програмою Шияна.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

«Величини. Швидкість. Відстань. Час. Одиниці вимірювання площі»

Варіант 1

1.Попрацюй над тестами.

1) Обчисли усно та обери правильну відповідь.

37 км 800 м – 6 км 540 м =

А. 31 км 300 м        Б. 30 км 260 м      В. 31 км 260 м.

2)Обчисли усно та обери правильну відповідь.

47 м – 89 см =

А. 47 м 89 см                 Б.  47 м 11 см                В. 46 м 11 см

3)Запиши, з’єднай стрілками рівні між собою величини.

130т                             3300см

14м 7см                       130000кг

33м                              2400м

2км 400м                     1407см

4)Установи відповідність між формулою та її записом. Впиши відповіді до таблички.

1

 

2

 

3

 

  4

 

1. Швидкість                   А. t = s : υ

2. Відстань                     Б. S = υ * t

3. Час                             В. υ = s  :  t

4.Площа                        Г. S = υ : t

5)Обери  правильну відповідь на питання задачі.

Діти були на екскурсії 2 год. 35 хв. Скільки хвилин тривала екскурсія?

а) 125 хв.;                  б) 155 хв.;                     в) 135 хв.

2. Запиши, визнач послідовність дій, обчисли вираз:

4*65 + 540:9 - 350:10

3.Розв'яжи рівняння:

Х :  2 = (17814 – 2964) * 3

4. Знайди невідомі величини та запиши в зошит.

Рухомий об’єкт

Швидкість

Відстань

Час

Літак

800 км/год

________

2 год

Кінь

________

9 км

3 год

Мотоцикл

40 км/год

20 км

_______

 

5.Побудуй прямокутник зі сторонами 4см  і 7 см. Знайди периметр і площу.

Додатково

6. Довжина саду прямокутної форми – 80 м, а ширина – у 2 рази менша.    площі всього саду займають груші, а    решти -   сливи. Яку площу саду займають сливи?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота

«Величини. Швидкість. Відстань. Час. Одиниці вимірювання площі»

Варіант 2

1.Попрацюй над тестами.

1) Обчисли усно та обери правильну відповідь.

19 км 700 м – 1 км 230 м =

А. 20 км 900 м               Б. 18 км 930 м              В. 18 км 470 м

2)Обчисли усно та обери правильну відповідь.

26 км 500 м + 14 км 500 м =

А. 41 м 500 м                Б.  40 км 500 м               В. 41км

3)Запиши, з’єднай стрілками рівні між собою величини.

150т                             4200см

19м 3см                       150000кг

42м                              1850м

1км 850м                     1903см

4)Установи відповідність між формулою та її записом. Впиши відповіді до таблички.

1

 

2

 

3

 

  4

 

1. Швидкість                   А. t = s : υ

2. Відстань                     Б. S = υ * t

3. Час                             В. υ = s  :  t

4.Площа                        Г. S = υ : t

5)Обери  правильну відповідь на питання задачі.

Максимкові   9 років 6 місяців. Скільки місяців Максимкові ?

А. 114;                     Б.  96;                       В.  54.

2. Запиши, визнач послідовність дій, обчисли вираз:

480 – 3*75 + 500:10

3.Розв'яжи рівняння:

Х – 340= 270:9 + 123

4. Знайди невідомі величини та запиши в зошит.

Рухомий об’єкт

Швидкість

Відстань

Час

Літак

700 км/год

________

4 год

Горобець

________

45 м

9 с

Автомобіль

80 км/год

400 км

_______

 

5.Побудуй прямокутник зі сторонами 3см  і 8 см. Знайди периметр і площу.

Додатково

6. Довжина саду прямокутної форми – 80 м, а ширина – у 2 рази менша.    площі всього саду займають груші, а    решти -   сливи. Яку площу саду займають сливи?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
20 грудня 2023
Переглядів
1506
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку