Діагностувальна робота з читання № 6 з теми "Розуміємо красу й добро" за підручником О. Савченко та І. Красуцькоїъ

Про матеріал
У даній роботі перевіряються досягнення учнів з теми " Розуміємо красу й добро" за підручником О. Савченко, І. Красуцької. Враховано самооцінювання учнів, оцінювання вчителем за рівнями.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з читання № 6 до розділу «Розуміємо красу й добро» за підручником О. Савченко та І. Красуцької

Дата проведення___________________________________________

Прізвище, ім’я ______________________________________________

  1. Які ознаки зими називає поет, щоб показати її красу у вірші «Зима»?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

     2. Про що розповідається в тексті «Чотири руді лисиці»?

А) про лисиць;  Б) про зайців; В) про птахів.

3. Хто автор оповідання «Горобине гніздо»?

А) В. Вздульська; Б) М. Рильський; В) Г. Кирпа

4. Про яке зимове свято йдеться у вірші «Колядник»?

А) Колядування; Б) щедрування; В) посипання

5. Хто дійові особи казки  М. Людкевич «Пригода у хатинці лісника»? Що в ній фантастичне?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

 6. Заверши речення, висловивши свою думку:

Зима – це погано, бо..____________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

Зима – це добре, тому що___________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Чим відрізняються електронні листи від звичайних?___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Які почуття в тебе викликають горобці з різдвяного оповідання В. Вздульської «Горобине Різдво»?______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Яка головна думка оповідання «Горобине Різдво»?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

10. Розкрий значення прислів’я «Перший крок до добра – не роби зла»

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

САМООЦІНЮВАННЯ

 

Як тобі було виконувати завдання?

Чи достатньо зусиль докладено?

мені було дуже легко

мені було легко

мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

мені було дуже важко

 

 

 

 

 

ОЦІНЮВАННЯ

++ Має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес;

V досягає результату з допомогою вчителя;! ще потребує уваги і допомоги.

 

Коментар вчителя:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

docx
Додано
17 листопада 2021
Переглядів
4015
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку