Діагностувальна робота з читання:аудіювання

Про матеріал
Діагностувальна робота з літературного читання:аудіювання для дітей 3 класу
Перегляд файлу

                                                     Задирака

   Взимку, коли запекли тріскучі морози, Сашко прилаштував на балконі годівничку для птахів. І почали прилітати до корму горобці, синички, снігурі.

   Хлопчик підсипав їм зерна чи крупи, а для синичок мама інколи давала шматочок несолоного сала. Та якось Сашко помітив, що до годівнички занадився рудий крикливий горобець. Ото зненацька, ніби з неба, впаде до корму, і давай усіх відганяти, наче якийсь ненажера.

    - І чого він такий задиркуватий? – питає у мами Сашко.

    - Бо невихований, - сказала мама, дивлячись на розбишаку.

   А той все кричить, стрибає, тріпоче крильцями.

   - Господарює, наче то його власна годівничка, - дивується Сашко. – Аж мені за нього соромно.

   Порозганяв розбишака пташок від годівнички, а тоді сам заходився біля смачненького пшонця. І так жадібно дзьобав, що забув про все на світі.

   А тим часом із сусіднього балкона вже тихенько підкрадався по бильцях здоровенний рябий кіт. Він на мить зачаївся, а тоді як стрибне! І хап задираку за хвоста, аж пір′я з нього полетіло.

   Та розбишаці вдалося випурхнути з котових лап на високе дерево.

                                                                                               А. Бондарчук

  

                                                                   

 

                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                

 

 Прізвище, ім’я учня________________________________________

         

 Контрольна робота № 1: аудіювання (письмово)

 

                                                     Задирака

Обери і познач правильну відповідь (1-4 завдання).

1. Де Сашко прилаштував годівничку?

А   на дереві;

Б   на балконі;

В   на гілочці.

 

2. Що насипав Сашко у годівничку?

А   зерно, крупи;

Б   крихти хліба, картоплю;

В  різне насіння.

 

3. Яким був горобець-розбишака?

А   сірим;

Б    рудим;

В    чорним.

 

4. За кого було соромно Сашкові?

А   за горобця;

Б    за кота;

В    за снігура.

 

5. В яку пору року відбувалися події в тексті_______________

 

6. Встанови послідовність подій у тексті.

        Та якось Сашко помітив, що до годівнички занадився рудий

           крикливий горобець.

           Порозганяв розбишака пташок від годівнички, а тоді сам

            заходився біля смачненького пшонця.

          Сашко прилаштував на балконі годівничку для птахів.

 

7. Підкресли речення, яке не зустрічалося в тексті.

  •    - Бо невихований, - сказала мама, дивлячись на розбишаку.
  •    І так жадібно дзьобав, що забув про все на світі.
  •    Рябий кіт впіймав горобця-задираку.

 

8. Поєднай частини словосполучень.

    морози

                   

рябий

        кіт

 

смачненьке

     пшоно

 

тріскучі

 

docx
Додано
9 вересня 2023
Переглядів
2070
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку