Задирака
Взимку, коли запекли тріскучі морози, Сашко прилаштував на балконі годівничку для птахів. І почали прилітати до корму горобці, синички, снігурі.
Хлопчик підсипав їм зерна чи крупи, а для синичок мама інколи давала шматочок несолоного сала. Та якось Сашко помітив, що до годівнички занадився рудий крикливий горобець. Ото зненацька, ніби з неба, впаде до корму, і давай усіх відганяти, наче якийсь ненажера.
- І чого він такий задиркуватий? – питає у мами Сашко.
- Бо невихований, - сказала мама, дивлячись на розбишаку.
А той все кричить, стрибає, тріпоче крильцями.
- Господарює, наче то його власна годівничка, - дивується Сашко. – Аж мені за нього соромно.
Порозганяв розбишака пташок від годівнички, а тоді сам заходився біля смачненького пшонця. І так жадібно дзьобав, що забув про все на світі.
А тим часом із сусіднього балкона вже тихенько підкрадався по бильцях здоровенний рябий кіт. Він на мить зачаївся, а тоді як стрибне! І хап задираку за хвоста, аж пір′я з нього полетіло.
Та розбишаці вдалося випурхнути з котових лап на високе дерево.
А. Бондарчук
Прізвище, ім’я учня________________________________________
Контрольна робота № 1: аудіювання (письмово)
Задирака
Обери і познач правильну відповідь (1-4 завдання).
1. Де Сашко прилаштував годівничку?
А на дереві;
Б на балконі;
В на гілочці.
2. Що насипав Сашко у годівничку?
А зерно, крупи;
Б крихти хліба, картоплю;
В різне насіння.
3. Яким був горобець-розбишака?
А сірим;
Б рудим;
В чорним.
4. За кого було соромно Сашкові?
А за горобця;
Б за кота;
В за снігура.
5. В яку пору року відбувалися події в тексті_______________
6. Встанови послідовність подій у тексті.
Та якось Сашко помітив, що до годівнички занадився рудий
крикливий горобець.
Порозганяв розбишака пташок від годівнички, а тоді сам
заходився біля смачненького пшонця.
Сашко прилаштував на балконі годівничку для птахів.
7. Підкресли речення, яке не зустрічалося в тексті.
8. Поєднай частини словосполучень.
морози |
|
рябий |
кіт |
|
смачненьке |
пшоно |
|
тріскучі |