Діагностувальна робота з читання до розділу «Народні перлини для кожної дитини»

Про матеріал
Діагностувальна робота з читання до розділу «Народні перлини для кожної дитини»
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з читання

до розділу «Народні перлини для кожної дитини»

Прізвище, ім’я  _______________________________________________

Дата ________________________________________________________

Завдання 1.

Встав пропущені слова у закличку:

Іди, іди, дощику,

у новому горщику,

винесу на _______________,

покличу голуба.

______________буде пити,

Дощик буде лити. 

Тобі ______________, а нам борщ,

щоб густіший ішов__________________!

 

Завдання 2.

 Встанови відповідність.

Прислів’я

 

невеликий вірш, яким діти користуються під час гри, щоб  обрати ведучого, розподілити ролі або визначити послідовність участі гравців.

Закличка

жартівливий вислів,створений зі складних для швидкого вимовлення слів.

Лічилка

невеликий вірш, який допомагає помиритися із друзями.

Мирилка

це короткі мудрі народні вислови повчального змісту.

Скоромовка

це невелика пісня або вірш, який містить прохання, щоб виглянуло сонечко,пішов дощ та інші.

 

 

 

 

 

Завдання 3.

Поєднай   частини прислів’я.

Краще не обіцяти,

 

а вийшло смішно.

Вік живи ,

і лід розмерзає

Гостре словечко

якщо слова не здержати.

Від теплого слова

вік учись.

Хотів зробити спішно, 

коле сердечко.

 Завдання 4.

Запиши утворені прислів’я. Тетрадный лист в косую линейку фон - 85 фото

 

 

РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:

 

Самоаналіз

 

 

Мені було дуже легко

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

 

Мені було дуже важко

 

Вчитель   ++  має значні успіхи;  +   демонструє помітний прогрес ;

V  досягає результату з допомогою вчителя;   !   потребує значної уваги і допомоги)

 

 

 

docx
Додано
9 листопада
Переглядів
464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку