Діагностувальна робота з читання
до розділу «Народні перлини для кожної дитини»
Прізвище, ім’я _______________________________________________
Дата ________________________________________________________
Завдання 1.
Встав пропущені слова у закличку:
Іди, іди, дощику,
у новому горщику,
винесу на _______________,
покличу голуба.
______________буде пити,
Дощик буде лити.
Тобі ______________, а нам борщ,
щоб густіший ішов__________________!
Завдання 2.
Встанови відповідність.
Прислів’я |
|
невеликий вірш, яким діти користуються під час гри, щоб обрати ведучого, розподілити ролі або визначити послідовність участі гравців. |
Закличка |
жартівливий вислів,створений зі складних для швидкого вимовлення слів. |
|
Лічилка |
невеликий вірш, який допомагає помиритися із друзями. |
|
Мирилка |
це короткі мудрі народні вислови повчального змісту. |
|
Скоромовка |
це невелика пісня або вірш, який містить прохання, щоб виглянуло сонечко,пішов дощ та інші. |
Завдання 3.
Поєднай частини прислів’я.
Краще не обіцяти, |
|
а вийшло смішно. |
Вік живи , |
і лід розмерзає |
|
Гостре словечко |
якщо слова не здержати. |
|
Від теплого слова |
вік учись. |
|
Хотів зробити спішно, |
коле сердечко. |
Завдання 4.
Запиши утворені прислів’я.
РЕЗУЛЬТАТ діагностичної роботи:
Самоаналіз
|
Мені було дуже легко |
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників
|
Мені було дуже важко
|
|
Вчитель ++ має значні успіхи; + демонструє помітний прогрес ; V досягає результату з допомогою вчителя; ! потребує значної уваги і допомоги) |
|
|||