Урок "Сім" Варвара Гринько. "У нашого Омелечка" Дитяча пісенька

Про матеріал
Даний фрагмент уроку розроблений до підручника 2 класу В.П. Чипурко "Українська мова та читання" частина 2. Тема "Сім" Варвара Гринько. "У нашого Омелечка" Дитяча пісенька Урок спрямований на розвиток критичного мислення молодших школярів за допомогою графічних організаторів. Мета: створити сприятливі умови для формування та розвитку критичного мислення учнів. Збагачувати словниковий запас; виховувати толерантне ставлення до старших. Використано: - Понятійна таблиця - Деревоподібна діаграма - Кола Ейлера - Тлумачення слова - Кола Венна - Шкала ставлень Т-схема
Перегляд файлу

Тема. Сім. Варвара Гринько. У нашого Омелечка. Дитяча пісенька

 

Мета: створити сприятливі умови для  формування та розвитку критичного мислення учнів. Збагачувати словниковий запас; виховувати толерантне ставлення до старших.

 

Робота над лічилкою «Сім» Варвари Гринько

 

Понятійна таблиця

  •          Скільки людей налічує «невеличка сімейка»?
  •          Користуючись текстом, заповніть таблицю.
  •          Чому ви вважаєте, що «я» - наймолодший? Доведіть думку з тексту.
  •          Хто найстарший?
  •          Кого запишемо до дорослих?
  •          А кого до молодших або малих?

 

найстарший

дорослий

молодий

наймолодший

(малий)

дід

бабуся

тато

мама

братик

сестричка

я

 

Деревоподібна діаграма

  •          Давайте уявимо нашу сім’ю у вигляді дерева.
  •          Де б ми розмістили усіх членів сім’ї?
  •          З чого починає рости дерево? А чим закінчується?
  •          То кого в таблиці ми могли б розмістити на корені? На грубих гілках? На тонкому гіллі? А на верхівці дерева?

G:\green.jpg 

Я

 

 

 

 

 

 

                                                              БРАТИ              СЕСТРИЧКА           

 

 

                                                               МАМА        ТАТО

 

 

        БАБУСЯ         ДІДУСЬ

 

 

 

 

 

  •           Розкажіть про свою сім’ю.
  •          А скільки рідненьких у вашій сімейці? [ 6 ]
  •          Поміркуйте над тим, чим відрізняється сім’я від родини.

 

Кола Ейлера

  •          Погляньте на кола. Куди б ми могли розмістити такі поняття: сім’я,рід, родина.
  •          Яке поняття найвужче?
  •          Яке найбільше? Доведіть свою думку.

 

 

 

 

 

 

 

 

  •          Коли дідусь буде відноситись до сім’ї, а коли до родини?

 

 

 

G:\Виставка\Новая папка\сымя.png

 

 

Робота над дитячою пісенькою «У нашого Омелечка»

 

  •          Як ви думаєте хто такий Омелько?
  •          Чи доводилося вам чути таке ім’я?

 

Тлумачення слова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Продовження роботи над понятійною таблицею

 

  •          Як ми можемо розмістити до таблиці героїв нашої пісеньки?

 

найстарший

дорослий

молодий

наймолодший

(малий)

старий

стара

Іван

Степан

Василь

Панас

Дві Христі

Дві дівки

Два парубка

 

2 ляльки

 

(Можна продовжувати заповнювати таблицю,

виконуючи вправу до твору на с. 27)

 

Кола Венна

 

  •          У творі зустрічалися нам імена як часто вживані, так і застарілі. Давайте запишемо їх у кола.
  •          Які імена ви вважаєте сучасними?
  •          А  які застарілі?
  •          А які із застарілих стали сучасними?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шкала ставлень Т-схема

 

Чи добре, що імена старіють?

 

Так, добре             Ні, не добре

 

 

 

 

 

G:\Виставка\Новая папка\омелько.png

 

 

 

docx
Додано
9 листопада
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку