Діагностувальна робота з математики 4 клас

Про матеріал
Діагностувальна робота з математики для 4 класу за підручником Мирослави Козак "Нумерація багатоцифрових чисел".
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з математики

 «Нумерація багатоцифрових чисел»

І варіант

1. Число 250 340 на розрядні доданки розкладають так:

     а) 200 000+50 000+300+40

     б) 200 000+50 000+30+40

     в) 200 000+5 000+300+40

2.Який запис істинний?

     а) 51 199+1 = 50 000+1 000+100+90+10

     б) 51 199+1 = 50 000+1 000+100+90+1

     в) 51 199+1 = 50 000+1 000+100+90+9

3.Скільки в числі 348 250 всього сотень?

     а) 34 825

     б) 3 482

     в) 348

  4.Порівняй  ( >, < , = )

37480 37408                    23010 23100            60090 60009

 

2.Обчисли

    80 000 + 50 000 - 30 000=                      60 000 + 60 000 – 20 000 =

    740 000 – 700 000 + 30 000=                 790 000 : 100 : 10 =

 

3. Запиши цифрами числа: шість тисяч вісімсот сорок п’ять; десять тисяч шістсот; п’ятнадцять тисяч вісімдесят  дев’ять; сімдесят тисяч п’ятсот два; сорок три тисячі три.

 

4. Розв’яжи рівняння

x – 6000 = 10 000                                                       х · 4 = 600

 

5. Розв’яжи задачу

Вартість 20 зошитів у магазині 50 грн. Знайди вартість 80 таких зошитів.

 

6. Подумай.

Периметр рівностороннього трикутника дорівнює 12 см. Чому буде дорівнювати периметр квадрата, якщо його сторона на 1 см більша сторони трикутника?

 

Самооцінювання

 Намалюй у зошиті смайлик, який відповідає твоїм почуттям

 

  Запиши, якими для тебе були завдання: дуже легкі, легкі, складні, дуже складні,   

не знаю.

 

 

 

Діагностувальна робота з математики

 «Нумерація багатоцифрових чисел»

ІІ варіант

1. Число 246 040 на розрядні доданки розкладають так:

     а) 200 000+40 000+600+40

     б) 200 000+40 000+6 000+40

     в) 200 000+4 000+6 000+40

2.Який запис істинний?

     а) 51 199-1 = 50 000+1 000+100+90-10

     б) 51 199-1 = 50 000+1 000+100+90+8

     в) 51 199-1 = 50 000+1 000+100+90+9

3.Скільки в числі 252 380 всього тисяч?

     а) 25 238

     б) 2 523

     в) 252

  4.Порівняй  ( >, < , = )

43370 48307                    32020 32200            70080 70008

 

2.Обчисли

    20 000 + 60 000 - 40 000=                   70 000 + 70 000 – 40 000 =

    692 000 – 600 000 - 2 000=                 860 · 100 : 10 =

 

3. Запиши цифрами числа: дев’ять тисяч сімсот сорок п’ять; двадцять тисяч шістсот; шістнадцять тисяч вісімдесят  дев’ять; сімдесят тисяч п’ятсот сім; сорок шість тисяч  три.

 

4. Розв’яжи рівняння

x – 7000 = 10 000                                                       х · 3 = 500

 

5. Розв’яжи задачу

Із 10 кг борошна виходить 15 кг печеного хліба. Скільки кілограм хліба вийде з 40 кг борошна?

 

6. Подумай.

Периметр рівностороннього трикутника дорівнює 18 см. Чому буде дорівнювати периметр квадрата, якщо його сторона на 2 см менша сторони трикутника?

 

Самооцінювання

 Намалюй у зошиті смайлик, який відповідає твоїм почуттям

 

  Запиши, якими для тебе були завдання: дуже легкі, легкі, складні, дуже складні,   

не знаю.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Пашковська Світлана Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Галіцька Наталія Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Денисенко Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Храпа Надія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
4 жовтня 2021
Переглядів
15503
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку