Діагностувальна робота з математики на тему: «Геометричні фігури. Величини»
Варіант 1
1. Виконай дію і вкажи правильний час (напиши потрібну букву).
14 год 37 хв + 5 год 44 хв=____год____хв (2б.)
А Б В
2. Порівняй значення виразів. (4б.)
1грн 06 коп. ____56 коп. 76 км 100 м ______761 км
3. Виконай обчислення. (6 б.)
5 год 20 хв – 2 год 45 хв= 2 хв : 24 с=
995 : 5 + 174* 3 – 520 =
4. Розв’яжи задачу. (3б.)
Учні 4 класу провели на свіжому повітрі 3 перерви, по 10 хв кожна, урок фізкультури, що триває 40 хв, і екскурсію упродовж 1 год 25хв.Скільки часу учні перебували на свіжому повітрі?
5. Розглянь план ділянки. Познач відповідний вираз для відповіді на кожне запитання. (3б.)
А) 12 *12 Б) 12 * 4 В) 40 – 12
2) Який периметр ділянки з помідорами?
А) 15 * 15 Б) 15 + 40 В) (40 + 15) * 2
3) Яка довжина ділянки з огірками?
А) 40 – 12 Б) 40 – 15 В) 40 * 2 + 12 * 2
6*. Завдання на логіку. (3б.)
Олег, Степан та Іринка купили в супермаркеті своє улюблене морозиво. Відомо, що Іринка не їсть пломбір та шоколадне, Олег—фісташкове, а Степан— пломбір. Запишіть яке морозиво обрали діти?
Пломбір |
Фісташкове |
Шоколадне |
|
|
|
Самооцінювання
Коментар вчителя: |
|
|
|
Діагностувальна робота з математики на тему: «Геометричні фігури. Величини»
Варіант 1І
1. Виконай дію і вкажи правильний час (напиши потрібну букву).
14 год 37 хв + 5 год 44 хв=____год____хв (2б.)
А Б В
2. Порівняй значення виразів. (4б.)
1грн 08 коп. ____58 коп. 66 км 100 м ______661 км
202с_________3 хв 10 с 9000 кг ______90 ц
3. Виконай обчислення. (6б.)
17хв 35 с + 11 хв 25 с = 5 діб : 4=
994 : 7 + 174 *4 – 540 =
4. Розв’яжи задачу. (3б.)
Учень 4 класу вийшов зі школи. Через 15 хв він дійшов до магазину, де працює мама. Ще через 19 хв хлопчик був удома. Годинник показував 14 год 25 хв. О котрій годині учень вийшов зі школи?
5. Розглянь план ділянки. Познач відповідний вираз для відповіді на кожне запитання. (3б.)
А) 12 *4 Б) 12 * 12 В) 40 +12
2) Який периметр ділянки з помідорами?
А) (40 + 15) * 2 Б) 15 + 40 В) 15 * 15
3) Яка довжина ділянки з огірками?
А) 40 – 15 Б) 40 – 12 В) 40 * 2 + 12 * 2
6*. Завдання на логіку. (3б.)
Олена, Світлана та Микита купили в супермаркеті свій улюблений сік. Відомо, що Світлана не п’є яблучний та березовий, Микита—полуничний, а Олена— березовий. Запишіть який сік обрали діти?
Яблучний |
Полуничний |
Березовий |
|
|
|
Самооцінювання
Коментар вчителя: |
|
|
|
Оцінювання
Характеристика результатів навчання |
Завдання |
Рівень |
|
Читає, записує, утворює, порівнює числа МАО 4.1 |
2 |
|
|
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел МАО 4.3, перетворює іменовані числа МАО 1 |
3 |
|
|
Досліджує різні шляхи розв'язання проблемної ситуації, спираючись на наявні дані МАО 3 |
6 |
|
|
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обгрунтовує спосіб ; розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок МАО 1, МАО 2, МАО 4.3 |
4 |
|
|
Вимірює величини , користується годинником МАО 1, МАО 4.7 |
1 |
|
|
Обирає дані, необхідні і достатні для розв'язання проблемної ситуації МАО 2, МАО 4.8, МАО 4.3 |
5 |
|
|
Оцінювання
Характеристика результатів навчання |
Завдання |
Рівень |
|
Читає, записує, утворює, порівнює числа МАО 4.1 |
2 |
|
|
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел МАО 4.3, перетворює іменовані числа МАО 1 |
3 |
|
|
Досліджує різні шляхи розв'язання проблемної ситуації, спираючись на наявні дані МАО 3 |
6 |
|
|
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обгрунтовує спосіб ; розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок МАО 1, МАО 2, МАО 4.3 |
4 |
|
|
Вимірює величини , користується годинником МАО 1, МАО 4.7 |
1 |
|
|
Обирає дані, необхідні і достатні для розв'язання проблемної ситуації МАО 2, МАО 4.8, МАО 4.3 |
5 |
|
|
Оцінювання
Характеристика результатів навчання |
Завдання |
Рівень |
|
Читає, записує, утворює, порівнює числа МАО 4.1 |
2 |
|
|
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел МАО 4.3, перетворює іменовані числа МАО 1 |
3 |
|
|
Досліджує різні шляхи розв'язання проблемної ситуації, спираючись на наявні дані МАО 3 |
6 |
|
|
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обгрунтовує спосіб ; розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок МАО 1, МАО 2, МАО 4.3 |
4 |
|
|
Вимірює величини , користується годинником МАО 1, МАО 4.7 |
1 |
|
|
Обирає дані, необхідні і достатні для розв'язання проблемної ситуації МАО 2, МАО 4.8, МАО 4.3 |
5 |
|
|