Діагностувальна робота з математики на тему: «Геометричні фігури. Величини»

Про матеріал
Діагностувальна робота з математики на тему: «Геометричні фігури. Величини». Додатково йдуть ключі оцінювання.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з математики на тему: «Геометричні фігури. Величини»

Варіант 1

       1. Виконай дію і вкажи правильний час (напиши потрібну букву).

                   14 год 37 хв + 5 год 44 хв=____год____хв                                              (2б.)

 

                  А                                            Б                                                 В

Настінний годинник в дитячу Юта Класика 01Bl59 купити в Києві, дитячі меблі  за вигідними цінами в каталозі товарів для будинку інтернет магазину  Podushka.com.ua       Блог заступника директора з НВР Кіровоградського НВО №25 Левшун Ади  Миколаївни: Вивчаємо час на годиннику та дні тижня цікавоДрук на настінних годинниках купити за найкращою ціною Сувенірна продукція  - вигідні ціни в друкарні Вольф

 

    

  2. Порівняй значення виразів.                                                                               (4б.)

           1грн 06 коп. ____56 коп.                        76 км 100 м ______761 км

  1. с_________3 хв 20 с                          7000 кг ______70 т

 

3. Виконай обчислення.                                                                                  (6 б.)                                                                                   

     5 год 20 хв – 2 год 45 хв=                            2 хв : 24 с=

  1.    хв 45 с + 13 хв 15 с =                                6 діб : 4=

995 : 5 + 174* 3 – 520 =

4. Розв’яжи задачу.                                                                                              (3б.)

Учні 4 класу провели на свіжому повітрі 3 перерви, по 10 хв кожна, урок фізкультури, що триває 40 хв, і екскурсію упродовж   1 год 25хв.Скільки часу учні перебували на свіжому повітрі?

  

 

 

  5.   Розглянь план ділянки. Познач відповідний вираз для відповіді на кожне    запитання.                                                                                                                     (3б.)

 

      C:\Users\ASUS\Desktop\изображение_viber_2021-11-29_14-39-56-761.jpg    

  1.     Який периметр квадратної ділянки з перцем?

А) 12 *12        Б) 12  * 4       В) 40 – 12

2) Який периметр ділянки з помідорами?

А) 15 * 15       Б) 15 + 40         В) (40 + 15) * 2

3) Яка довжина ділянки з огірками?

А) 40 – 12        Б) 40 – 15         В) 40 * 2 + 12 * 2                                                                                      

 

6*. Завдання на логіку.                                                                                      (3б.)

Олег, Степан та Іринка купили в супермаркеті своє улюблене морозиво. Відомо, що Іринка не їсть пломбір та шоколадне, Олег—фісташкове, а Степан— пломбір. Запишіть яке морозиво обрали діти?

          Пломбір

         Фісташкове

           Шоколадне

 

 

 

 

Самооцінювання

 

Формувальне оцінювання - крок до успішного навчання | Стаття. НУШ

 

Коментар вчителя:

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота з математики на тему: «Геометричні фігури. Величини»

Варіант 1І

       1. Виконай дію і вкажи правильний час (напиши потрібну букву).

                   14 год 37 хв + 5 год 44 хв=____год____хв                                              (2б.)

 

                  А                                            Б                                        В

Друк на настінних годинниках купити за найкращою ціною Сувенірна продукція  - вигідні ціни в друкарні ВольфНастінний годинник в дитячу Юта Класика 01Bl59 купити в Києві, дитячі меблі  за вигідними цінами в каталозі товарів для будинку інтернет магазину  Podushka.com.uaБлог заступника директора з НВР Кіровоградського НВО №25 Левшун Ади  Миколаївни: Вивчаємо час на годиннику та дні тижня цікаво

 

    

  2. Порівняй значення виразів.                                                                               (4б.)

           1грн 08 коп. ____58 коп.                        66 км 100 м ______661 км

            202с_________3 хв 10 с                          9000 кг ______90 ц

 

3. Виконай обчислення.                                                                                  (6б.)                                                                                   

  1.         год 20 хв – 3 год 45 хв=                            3 хв : 15с=

17хв 35 с + 11 хв 25 с =                                  5 діб : 4=

994 : 7 + 174 *4 – 540 =

 

4. Розв’яжи задачу.                                                                                              (3б.)

Учень 4 класу вийшов зі школи. Через 15 хв він дійшов до магазину, де працює мама. Ще через 19 хв хлопчик був удома. Годинник показував 14 год 25 хв. О котрій годині учень вийшов зі школи?

 

 

 

 

 5.   Розглянь план ділянки. Познач відповідний вираз для відповіді на кожне    запитання.                                                                                                                     (3б.)

 

      C:\Users\ASUS\Desktop\изображение_viber_2021-11-29_14-39-56-761.jpg    

  1.     Який периметр квадратної ділянки з перцем?

А) 12 *4        Б) 12  * 12       В) 40 +12

2) Який периметр ділянки з помідорами?

А) (40 + 15) * 2     Б) 15 + 40         В) 15 * 15      

3) Яка довжина ділянки з огірками?

А) 40 – 15        Б) 40 – 12         В) 40 * 2 + 12 * 2                                                                                      

 

6*. Завдання на логіку.                                                                                      (3б.)

Олена, Світлана та Микита купили в супермаркеті свій улюблений сік. Відомо, що Світлана не п’є яблучний та березовий, Микита—полуничний, а Олена— березовий. Запишіть який сік обрали діти?

          Яблучний

         Полуничний

           Березовий

 

 

 

 

Самооцінювання

 

Формувальне оцінювання - крок до успішного навчання | Стаття. НУШ

 

 

Коментар вчителя:

 

 

 

 

Оцінювання

Характеристика результатів навчання

Завдання

Рівень

Читає, записує, утворює, порівнює числа МАО 4.1

2

 

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел МАО 4.3, перетворює іменовані числа МАО 1

3

 

Досліджує різні шляхи розв'язання проблемної ситуації, спираючись на наявні дані МАО 3

6

 

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обгрунтовує спосіб ; розв’язання,  розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє  розв’язок МАО 1, МАО 2, МАО 4.3

4

 

Вимірює величини , користується годинником МАО 1,        МАО 4.7

1

 

Обирає дані, необхідні і достатні для розв'язання проблемної ситуації МАО 2, МАО 4.8, МАО 4.3

5

 

 

Оцінювання

Характеристика результатів навчання

Завдання

Рівень

Читає, записує, утворює, порівнює числа МАО 4.1

2

 

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел МАО 4.3, перетворює іменовані числа МАО 1

3

 

Досліджує різні шляхи розв'язання проблемної ситуації, спираючись на наявні дані МАО 3

6

 

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обгрунтовує спосіб ; розв’язання,  розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє  розв’язок МАО 1, МАО 2, МАО 4.3

4

 

Вимірює величини , користується годинником МАО 1,     

  МАО 4.7

1

 

Обирає дані, необхідні і достатні для розв'язання проблемної ситуації МАО 2, МАО 4.8, МАО 4.3

5

 

 

Оцінювання

Характеристика результатів навчання

Завдання

Рівень

Читає, записує, утворює, порівнює числа МАО 4.1

2

 

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел МАО 4.3, перетворює іменовані числа МАО 1

3

 

Досліджує різні шляхи розв'язання проблемної ситуації, спираючись на наявні дані МАО 3

6

 

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обгрунтовує спосіб ; розв’язання,  розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє  розв’язок МАО 1, МАО 2, МАО 4.3

4

 

Вимірює величини , користується годинником МАО 1,        МАО 4.7

1

 

Обирає дані, необхідні і достатні для розв'язання проблемної ситуації МАО 2, МАО 4.8, МАО 4.3

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
8 січня
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку