Тема. Знаходження довжини сторони прямокутника за даною площею та відомою стороною.

Про матеріал
Тема. Знаходження довжини сторони прямокутника за даною площею та відомою стороною. Мета. Ознайомити учнів із знаходженням однієї із сторін прямокутника за його площею і відомою другою стороною. Удосконалювати вміння виконувати дії з іменованими числами, а також із буквеними даними.
Перегляд файлу

Тема. Знаходження довжини сторони прямокутника за даною площею та відомою стороною.

Мета. Ознайомити учнів із знаходженням однієї із сторін прямокутника за

його площею і відомою другою стороною.  Удосконалювати вміння виконувати дії з іменованими числами, а також із буквеними даними. Розв’язувати життєво зорієнтовані задачі на обчислення площі.

Обладнання: картки для усного обчислення, таблиці, олівець, лінійка, ручка, мультимедійний комплект.

 

Хід уроку

 

I. Організація класу.

ІІ.  Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Математична розминка.

159 + 124 =

348 + 694=

248 + 326 =

234 – 154=

348 + 218=

476 – 241=

IV. Повідомлення теми, формулювання мети і завдань уроку

Сьогодні на уроці ми зробимо для себе математичне відкриття. Будемо, діти, вчитися знаходити довжину сторони прямокутника за відомою площею і відомою стороною.

V. Актуалізація і корекція опорних знань та чуттєвого досвіду учнів

1. Каліграфічна хвилинка.

- А тепер відкрийте, будь ласка, зошити, покладіть їх правильно, візьміть ручки в руки. Запишіть красиво число та Класна робота.

2. Пояснення нового матеріалу.

- Діти, пригадайте, що таке площа прямокутника? (Це добуток довжини і ширини.)

Отже, площа – це добуток двох чисел, двох множників.

А згадаємо з вами, як знайти невідомий множник? (Потрібно добуток поділити на відомий множник.)

3. Робота в парах с. 31 №141.

Обчислення невідомих компонентів і добутку. Робота з таблицею.

. Фізкультхвилинка.

VІІ. Повторення і закріплення навчального матеріалу. Формування та розвиток математичних і ключових компетентностей.

  1. Робота в парах

 

с. 32. №142

Розв’язування задач пов’язаних з площею.

А)

  1. ) 10 *25 = 250 ( см2) площа однієї ланки гірлянди;
  2. ) 250 * 9= 2250(см2)

Відповідь: 2250 квадратних сантиметрів використали паперу на новорічну гірлянду.

 

      Б)

1) 6400 : 100 = 64 ( см)

Відповідь : ширина лепбука 64 сантиметри.

     В)

1) 200 :10 = 20 ( см) довжина

2) 20 :10 = 2 ( р)

Відповідь : у 2 рази довжина прапорця більша, ніж його ширина.

 

С. 32 № 143  ( ознайомлення зі способом обчислення площі квадрата)

2. Усне обчислення с. 32 № 144. Добір значення довжини сторін квадрата.

3. Робота в парах с. 33 № 146

Вимрювання сторін прямокутника, обчислення його площі. Перетворення квадратних одиниць.

1см= 10 мм, S= 2 см* 3 см = 6 см ( 2), або S= 20мм* 30мм = 600мм ( 2),

VІІІ. Підсумок уроку

IX. Домашнє завдання

С. 33 №147, №148 ( Інструктаж)

 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
26
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку