Діагностувальна робота з математики з теми " Додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд" 3 клас

Про матеріал
Діагностувальна робота з математики з теми "Додавання і віднімання круглих чисел з переходом через розряд" 3 клас. Матеріал містить два варіанти завдань, відповідно до матеріалу підручника з математики А.Заїки.
Перегляд файлу

Діагостувальна робота з математики  3 клас  з теми «Додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд «Прізвище,ім’я_____________________________________________Варіант 1

1.Скільки десятків у числі 260?                                                                                                                                                          а) 26                              б) 2                              в) 6                                                                                   2.Сусідами числа 949 є….                                                                                                                                                                                а) 948 і 950                    б) 950 і 951                                    в) 948 і 951                                   3.Порівняй числа 363 і 336. Який знак потрібно поставити?                                                                                                 а) >                             б) <                                                  в) =                                                        4. Обери і познач правильну відповідь.                                                                                                                  * сім одиниць-це…..-      а) 70;       б) 7;        в) 700;                                                                                                                *вісім десятків –це…..- а) 800;       б) 8;       в) 80;                                                                                                                                              * 2 сотні-це….-                 а) 20;     б) 200;     в)2;

5. Визнач загальну кількість сотень, десятків ,одиниць у кожному числі.                                                                         836= ___   сотень; ______  десятків; _________  одиниць;                                                                                                     630=____ сотень;  ______ десятків; ________ одиниць;

6. Запиши шість трицифрових чисел, використовуючи цифри 9,1,5, щоб жодна з них не повторювалась.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Порівняй числа

324       243           602       620                 377      367                                                               

 

8.Обчисли:

 400+200=                                    360-80=                              230+270=

  420+80=                                     370+30=                              900-40=

  800- 240=            =                     370-130=                              7∙6-4∙3=                                                                 9.Розв`яжи рівняння.

   х+ 60 =320                                64: х =8 

 

 

 

 

10.Добери значення змінної, щоб нерівність стала правильною                                                    85-35<а                                17+х>20  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.Розв’яжи задачу                                                                                                                                                             У магазин привезли 270кг яблук, груш - на 90кг менше, а слив- на 20кг більше, ніж груш. Скільки всього кілограмів фруктів привезли у магазин?

Робочий зошит."Геометричні фігури" 

 

 

 

 

 

12.*   З`єднай:

Числовий вираз    *                             *   х+250=720                                                                      Числова рівність  *                               *  20+45=65                                                                   Числова нерівність *                            * 700+a                                                                                  Вираз зі змінною *                                 * 400+20                                                                                     Рівняння  *                                               * 5+23<40

13.Порівняй іменовані числа.                                                                               3м __5дм        2год ___ 150 хв         4м ___40 дм      5ц__ 540 кг

Робочий зошит."Геометричні фігури"14.Накресли квадрат, периметр якого 8 см.

 

 

 

 

 

Описание: смайлик оцінкаЗавдання були для мене:                 Самооцінювання                                                       Легкими                                                                                                                                       Складними                                                                                                                                                             Дуже складними    

Діагостувальна робота з математики  3 клас  з теми «Додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд «Прізвище,ім’я_____________________________________________Варіант 2

1.Скільки десятків у числі 520?                                                                                                                                                а) 5 ;                   б) 20 ;                                                           в) 52;

2.Сусідами числа 589 є…                                                                                                                                                              а) 588 і 590 ;                       б) 590 і 591 ;                            в) 588 і 591;

3.Порівняй числа 291 і 299. Який знак потрібно поставити?                                                                                                       а) >                     б) <                                             в) =

4. Обери і познач правильну відповідь.                                                                                                                  * вісім одиниць-це…..- а) 80;       б) 8;        в) 800;                                                                                                                *сім десятків –це…..-  а) 700;      б) 7;       в) 70;                                                                                                                                              * 4 сотні-це….-              а) 40;       б) 400;     в)4;

5. Визнач загальну кількість сотень, десятків ,одиниць у кожному числі.                                                                         526= ___   сотень; ______  десятків; _________  одиниць;                                                                                                     450=____ сотень;  ______ десятків; ________ одиниць;

6. Запиши шість трицифрових чисел, використовуючи цифри 3,7,5, щоб жодна з них не повторювалась.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Порівняй числа.

524       245              802         820                    477          467

 

8.Обчисли:

  400+100=                                     230-80=                           570+130=

     560+40=                                   480+20=                             600-40=

    700- 250 =                                540-120=                             8∙6-4∙9=                                                                 9.Розв`яжи рівняння:

   х∙8=72                                        460 –х = 160

 

 

 

 

 

10.Добери  значення  змінної, щоб нерівність стала правильною.                   45-35< а                                47+х > 50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робочий зошит."Геометричні фігури"11.Розв’яжи задачу                                                                                                                                                             У магазин привезли 340кг капусти, помідорів - на 80кг менше, а цибулі- на 40кг більше, ніж помідорів. Скільки всього кілограмів овочів привезли у магазин?

 

 

 

 

 

12.*   З`єднай:

Числовий вираз    *                             *  500+250=750                                                                      Числова рівність  *                               *  х +45=65                                                                   Числова нерівність *                            * 700+30                                                                                  Вираз зі змінною *                                 * 400+а                                                                                     Рівняння  *                                               * 5+23<40

13.Порівняй іменовані числа.                                                                               5м __5дм        2год ___ 120 хв         7м ___ 600см      8ц__ 940 кг

Робочий зошит."Геометричні фігури"6.Накресли квадрат, периметр якого 12 см.

 

 

 

 

 

Описание: смайлик оцінкаЗавдання були для мене:                 Самооцінювання                                                       Легкими                                                                                                                                       Складними                                                                                                                                                             Дуже складними    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
23 грудня
Переглядів
171
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку