Діагностувальна робота з мовними одиницями. Тема "Текст".

Про матеріал
Діагностувальна робота з мовними одиницями призначена для учнів 4 класу НУШ, що навчаються за типовою освітньою програмою для 3-4 класів, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко за підручником К. Пономарьової.
Перегляд файлу

  Дата ________________                            ПІ учня (учениці) _____________________________

                          

                     Діагностувальна робота з мовними одиницями. Тема «Текст»

 

    1. Текст – це

            а).  кілька речень;

            б).  речення, об’єднані метою, темою і розміщені послідовно;

            в).  слова, пов’язані за змістом і виражають закінчену думку.

    2. Текст складається з таких частин:

             а). заголовка, теми, плану;

             б). абзаців;

             в). зачину, основної частини, кінцівки.

    3. За типом мовлення текст буває

             а). науковий; художній, діловий;

             б). опис, розповідь, міркування;

    4. Тема тексту – це

             а). те, про що (кого) повідомляється;

             б). те, для чого автор пише твір.

     5. Мета тексту – це

             а). те, про що (кого) повідомляється;

             б). те, для чого автор пише твір.

     6. У тексті – розповіді

             а). описується предмет, явище, подія;

             б). про щось розповідається, повідомляється;

             в). аналізується якась подія.

     7. Добери до тексту заголовок.

            Щедро світить ясне сонечко.  Дихає тепленький вітерець.  Дзюркочуть веселі струмочки.   

            Буйно цвітуть проліски.  Дзвенить спів пташок.  Дятел дзьобом стукає по корі дерев.  Він 

            шукає черв’яків.  Закувала зозуля.  Гарно в лісі весною!

              а).  У лісі.                  б).  Перші квіти.            в).  Пташиний спів.

      8. Визнач тип тексту.

            Сірий журавель – це великий птах.  У нього високі ноги, довга шия, прямий великий 

            дзьоб, сіре пір’я.  Це дуже красивий і гордий птах.

              а). розповідь;          б). опис;            в). міркування.

      9. Пронумеруй частини, щоб вийшов текст.

 

       ____    Якщо хочете побачити подруг разом, прокиньтесь вранці. Вони завжди нерозлучні.

       ____   Та ось вона побачила велику білосніжну Троянду. Квітка була така гарна, така 

                   запашна!  І краплинка сіла на неї.

       ____    Друзі разом гуляють. А вдень Троянда ховає Краплинку під свої пелюстки.

       ____   Жила собі маленька Краплинка. Літала в повітрі і думала, як їй знайти друга на землі.

 

 

docx
Додано
4 лютого
Переглядів
256
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку