Діагностувальна робота з мовної теми "Слово. Значення слова"

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови за програмою О.Я. Савченко. Катерина Пономарьова, Любов Гайова" Українська мова та читання" 3 клас. Розроблено для перевірки рівня сформованості набутих компетентностей і визначення індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти Робота розроблена в 2 - х варіантах.
Перегляд файлу

 

Діагностувальна робота

                                             Мовна тема

Слово. Значення слова

І варіант

1. Слова з протилежним значенням називаються…
а) багатозначними;          б) синонімами;                 в) антонімами.

2. Закінчи речення:
Відважний , сміливий, безстрашний, хоробрий – це слова…

а) антоніми;           б) синоніми;               в) мають кілька значень.

3. Серед поданих словосполучень знайдіть те, у якому слова вжиті у прямому зна­ченні.

а) веселе сонечко;  б) веселий дощик; в) весела дівчинка.

4. Запиши парами синоніми.
Сім’я                             мчати
бігти                              злість
гнів                                м’який
пухкий                          родина

5.  Добери до слів антоніми.
Ворог –                                          кричати –
день –                                             близько –

6. Випиши у І стовпчик слова, які мають одне значення, у ІІ – кілька значень.
Ключ, зошит, малюнок, листок, півень, ручка, підручник, коса.
7. Спиши речення, замінивши виділені слова антонімами.
Важкі чорні хмари пливли по небу.

Сердитий вітер гойдав віти дерев.

8.Складіть зі словом віз  два речення, щоб у кожному воно мало інше значення. Запиши

Чи легко було тобі виконувати цю роботу?

А) Так    Б) Ні В) Я відчував(ла) деякі труднощі

Найлегшими для мене були завдання __________________________ .

Найбільші труднощі викликали в мене завдання _________________ .

 

Діагностувальна робота

                                             Мовна тема

Слово. Значення слова

                                                 ІІ варіант
1. Слова, близькі за значенням, називаються…
а) синоніми;                б) багатозначні;            в) антоніми.
2. Слова з протилежним значенням називаються…
а) синоніми;              б) антоніми;               в) мають кілька значень.

3. Серед поданих словосполучень знайдіть те, у якому слова вжиті у прямому зна­ченні.

а) срібний годинник;   б) срібний голос;   в) срібне колосся

4. Запиши парами синоніми.
Мати                                              мислити
завірюха                                        ненька         
міркувати                                      малюк
дитина                                           віхола

 

5 . Добери до слів антоніми.
Новий –                    високо-
щастя -                     легкий –

6. Випиши у І стовпчик слова, які мають одне значення, у ІІ – багатозначні.
Ручка, гребінець, собака, дуб, трактор, коса, місяць,ложка.

 7. Спиши речення, замінивши виділені слова антонімами.
Жовте листя сумно тріпотіло од вітру.

 Настала холодна дощова осінь.

8.Складіть зі словом ніс  два речення, щоб у кожному воно мало інше значення. Запиши

Чи легко було тобі виконувати цю роботу?

А) Так    Б) Ні В) Я відчував(ла) деякі труднощі

Найлегшими для мене були завдання __________________________ .

Найбільші труднощі викликали в мене завдання _________________ .

 

 

docx
Додав(-ла)
Вороніна Ніна
Додано
12 жовтня 2023
Переглядів
1345
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку