Урок "Слова протилежні за значенням. Антоніми"

Про матеріал
Мета: розширювати знання учнів про слова протилежні за значенням; формувати вміння користуватися антонімати у мовленні; добирати антонімічні пари слів; розвивати мовлення, мислення, пам'ять.
Перегляд файлу

Тема. Слова протилежні за значенням. Антоніми.

Мета: розширювати знання учнів про слова, протилежні за значенням

              (антоніми); формувати вміння користуватися антонімами у мовленні;

              добирати антонімічні пари слів; збагачувати словниковий запас;

              розвивати пам’ять, мовлення; виховувати працьовитість.

Обладнання: підручник, зошит, предметні картки, предметні малюнки,

                            відеоролики.

                               Хід заняття

І. Організаційний момент.

Встали діти, всі рівненько,

Посміхнулися гарненько.

Настрій на урок взяли,

Й працювати почали.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Який розділ ми вивчаємо?

Які є слова?

Які слова називаються омонімами?

Які солова синоніми?

Каліграфічна хвилинка.

Сонечко, ключ, лисиця, замок, лікар.

ІІІ. Повідомлення теми і мети заняття.

Тема сьогоднішнього заняття «Слова протилежні за значенням. Антоніми»

Вправа «Очікування»

Продовжити речення:

На занятті я…

IV. Робота над вивченням нового матеріалу.

Створення проблемної ситуації.

Подивіться а малюнки, що зображено на одній  половині першого малюнка?

Що на другій?

Які це слова за значенням?

А тепер давайте переглянемо відеоролик.

Як ви думаєте чи потрібно нам відрізняти антоніми?

Так, правильно, нам потрібно знати протилежні слова, щоб характеризувати людей, явища природи, та різні явища. А зараз ви будете виконувати завдання, ви працюєте у групах (повторимо правила поведінки та оцінювання.

Вправа 1 у зошиті з друкованою основою на с. 34.

Правильно, оцініть свою роботу.

V. Закріплення вивченого матеріалу.

Психологічна хвилинка «Весела розминка»

Вправа «Знайди пару»

Правильно, оцініть себе.

Вправа 3 у зошиті з друкованою основою на с.35.

Усе добре, оцініть себе.

Гімнастика для очей.

Творче завдання.

І- група вправа «Бабусині антоніми»

ІІ- група вправа «Усе навпаки»

ІІІ- група вправа « Квадратний словник»

IV- V- групи вправа «Загублена хмаринка»

Молодці, усе правильно, оцініть свою роботу.

VI. Домашнє завдання.

Виконати вправу 4 у зошиті з друкованою основою.

VII. Рефлексія.

Продовж речення.

На занятті я навчився\ навчилася….

Найбільше мені сподобалося виконувати…

Важко було виконати завдання…

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 жовтня 2023
Переглядів
325
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку