Календарно- тематичне планування уроків української мови та літературного читання для 3 класу за програмою Савченко ОЮЯ.

Про матеріал
Календарно- тематичне планування уроків української мови та літературного читання для 3 кл розроблено за програмою 2-3 циклу Савченко.О.Я.
Перегляд файлу

 Календарно - тематичне планування уроків української мови

                                          у 3 класі

Складено за Типовою освітньою програмою для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання, розробленою під керівництвом Савченко О.Я.. затвердженою

                         наказом  МОН України від 12.08.2022 №. 743

                              за підручником М. Захарійчук

                                                І семестр

 

 Ключові компетентності:

1)Вільне володіння державною мовою

2)Навчання впродовж життя

3)Інноваційність

4)Громадянська та соціальні

5)Культурна.

 

Зміст уроку

Дата

Примітка

               

                Українська абетка:звуки і букви

1.

Мова-найважливіший засіб людського спілкування

01.09

 

2.

Українська абетка: звуки і букви

04.09

 

3.

Розвиток  зв’язного  мовлення.

Складаю зв’язну  розповідь про ситуацію із життя . Ми знову разом

05.09

 

4

 

Голосні звуки: позначення їх буквами

06.09

 

5.

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені, що перевіряються наголосом

08.09

 

6.

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] в  корені слів, що перевіряються наголосом.  

11.09

 

7.

Вимова та правопис слів з глухими та дзвінкими приголосними.

Вхідне діагностування.

12.09

 

8.

Вимова та правопис слів з глухими та дзвінкими приголосними

13.09

 

9.

Вимова та правопис слів з глухими та дзвінкими приголосними

15.09

 

10.

Тверді та м’які приголосні звуки. Подовження приголосних

18.09

 

  11.

Розвиток  зв’язного  мовлення.

Створюю SMS повідомлення для друзів

19.09

 

12.

 Апостроф.

20.09

 

13.

Повторюємо вивчене

22.09

 

14.

Мої навчальні досягнення

 

Діагностична робота 1.

25.09

 

 

Слово. Будова слова

15.

Слово. Значення слова

26.09

 

16.

Слова, що мають кілька значень

27.09

 

17.

Пряме і переносне значення слів

29.09

 

18.

Антоніми.

02.10

 

19.

 Розвиток  зв’язного  мовлення.

Створюю фотоколаж до свята « Дари осені»

03.10

 

20.

Синоніми. Роль синонімів у тексті

04.10

 

21.

Синоніми, антоніми та багатозначні слова у текстах

06.10

 

22.

Діагностична робота 2. Диктант

09.10

 

23.

Будова слова. Поняття про закінчення

10.10

 

24.

Споріднені слова. Форми слова

11.10

 

25.

Основа слова. Частини основи:корінь, префікс, суфікс.

13.10

 

26.

Корінь слова.Спільнокореневі слова

16.10

 

27.

Розвиток  зв’язного  мовлення.

Створюю розповідь за серією малюнків

17.10

 

28.

Вимова і правопис слів з ненаголошеними е,и , що перевіряються наголосом

18.10

 

29.

Правопис слів з ненаголошеними и,е в коренях слів

20.10

 

30.

Спільнокореневі слова.

23.10

 

31.

Повторення вивченого

 

24.10

 

32.

Префікси. Словотворча роль префіксів

25.10

 

33.

Правопис префіксів роз-,без-.Перенос слів з префіксами

27.10

 

34.

Написання префіксів з-,с-.

06.11

 

35.

Розвиток  зв’язного  мовлення. 

Складання навчальний переказ тексту  розповідного змісту за малюнками

07.11

 

36.

Префікси співзвучні з прийменниками

08.11

 

37.

Суфікси. Роль суфіксів.

10.11

 

38.

Збіг однакових приголосних на межі кореня і суфікса

13.11

 

39.

Діагностична робота 3. Списування

14.11

 

40.

Узагальнення вивченого про будову слова

15.11

 

Частини мови. Іменник.

41.

Частини мови (загальне поняття).Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово

17.11

 

42.

Частини мови .Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово

20.11

 

43.

Розвиток  зв’язного  мовлення. 

Створюю письмове висловлення на основі вражень від прочитаного

21.11

 

44.

Іменник як частина мови

22.11

 

45.

Поняття предметності

24.11

 

46.

Власні та загальні іменники. Велика буква у власних назвах

27.11

 

47.

Велика буква в кличках тварин

28.11

 

48.

Велика буква в назвах міст, сіл, річок

2911

 

49.

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній

   01.12

 

50.

Вправи на визначення роду іменників

04.12

 

51.

Розвиток  зв’язного  мовлення.

Створюю листівку чи запрошення.

05.12

 

52.

Змінювання іменників за числами: однина та множина

06.12

 

53.

Вправи на визначення числа іменників

08.12

 

54.

Узагальнення за темою «Іменник».

Діагностична робота 4

11.12

 

55.

Повторення і закріплення вивченого

12.12

 

Прикметник

56

Прикметник як частина мови.

13.12

 

57.

Роль прикметників у мовленні.

15.12

 

58.

Зв’язок прикметників з іменниками.

18.12

 

59.

Розвиток  зв’язного  мовлення.

Створюю навчальний переказ розповідного змісту

19.12

 

60.

Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях

20.12

 

61.

Повторення і закріплення вивченого

22.12

 

          

 

 

 

 

 

 Календарно - тематичне планування з літературного читання у 3 класі

 

складено за Типовою освітньою  програмою для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання, розробленою під керівництвом Савченко О.Я.

затвердженою  

Наказом МОН від 12.08.2022 № 743

 (за підручником Н. Богданець-Білоскаленко, Ю.Шумейко)

 

Ключові компетентності:

1)Вільне володіння державною мовою

2)Навчання впродовж життя

3)Інноваційність

4)Громадянська та соціальні

5)Культурна.

 

І семестр

С.

дата

Зміст уроку

Примітки

Сторінки

підручника

  1.  

01.09

Вже літо догоріло

 

С.4-7

  1.  

04.09

Оповідання. Дз.Матіяш «Дівчинка і море»

 

С.7-8

  1.  
  1. 05.09

Заглядає у вікно вересень-рум’янець

 

 

С.9-10

  1.  

06.09

В.Нестайко «Дивовижні пригоди у Лісовій школі»

 

 

С.10-11

  1.  
  1. 08.09

В.Нестайко «Дивовижні пригоди у Лісовій школі»

 

 

С.12-14

  1.  
  1. 11.09

Л.Компанієць «Отак у нас щодня»

 

 

С.15-17

  1.  
  1. 12.09

Робота з дитячою книгою №1

Пісня О.Положинського та Руслани «У ритмі серця»

 

С.5-7

  1.  

13.09

О.Вишня «Любіть книжку»

 

 

С.17-18

  1.  
  1. 15.09

І.Андрусяк «Про вміння читати», «Двісті ігор»

Вірш напам'ять

 

С.19-22

  1.  
  1. 18.09

О.Сенатович «Тиждень книжки»

 

 

С.22-23

  1.  
  1. 19.09

Дім, де живуть книжки.

 

 

С.23-24

  1.  
  1. 20.09

Досліджуємо медіа. З історії книги.

 

Добір матеріалу

  1.  
  1. 22.09

Діагностична робота №1. Робота з літературним твором.

 

 

  1.  

25.09

Робота з дитячою книгою №2

І.Андрусяк Вірші для дітей.

 

 

 

  1.  

26.09

Узагальнення знань з розділу

 

С.25

  1.  

27.09

Осінній плащ природа одягає

 

 

С.26-28

  1.  

29.09

Легенда «Бабине літо»

 

 

С.28-29

  1.  

02.10

О.Буцень «Полохливий гриб»

 

 

С.30-32

  1.  

03.10

О.Буцень «Полохливий гриб»

 

 

С.30-32

  1.  

04.10

Л.Федорова «Осінні пахощі»

 

С.32-35

  1.  

06.10

Робота з дитячою книгою №3

І.Андрусяк П’єса «Як подружитисяі з Чакалкою»

 

 

 

  1.  

09.10

Н.Приходько «Жовтень»

 

 

С.35-37

  1.  

10.10

О.Копиленко «Хіба від нічого так тікають»

 

С.37-39

  1.  

11.10

Узагальнення знань з розділу

 

С.40

  1.  

13.10

Досліджуємо медіа.

Осінні свята

 

Добір матеріалу

  1.  

16.10

Діагностична робота №2. Навичка читання

 

 

  1.  

17.10

Робота з дитячою книгою №4

Тетяна Стус (Щербаченко) «Як пасує краватка або чому не всі поросята брудні»

 

С.32-41

  1.  

18.10

 Батьківщина в нас одна

Ю. Хандожинська «Батьківщина»

 

С.41-42

  1.  

20.10

М. Морозенко «Мандруючи Україною»

Вірш напам'ять

 

С.42-44

  1.  

23.10

Державні символи України

 

 

С.42-44

  1.  

24.10

Тризуб: закодоване повідомлення від наших предків

 

С.45

  1.  

25.10

А. Камінчук «Наша столиця»

 

 

С.46

  1.  

27.10

Легенда про дівчину-Україну

 

 

С.47-48

  1.  

06.11

Робота з дитячою книгою №5

Анатолій Качан  Вірші для дітей.

 

 

  1.  

07.11

Т. Череп-Пероганич .Уривки  з п’єси «Вітерець і Україна»

 

С.48-51

  1.  

08.11

Т. Череп-Пероганич. Уривки  з п’єси «Вітерець і Україна»(Інсценізація)

 

С.48-51

  1.  

10.11

Мова кожного народу неповторна і своя

Вірші – скоромовки, вірші- безкінечники.

 

С.52-55

  1.  

13.11

Узагальнення знань з розділу

 

 

С.56

  1.  

14.11

Казка в гості завітала

 

С.57-58

  1.  

15.11

Казка «Добро і зло» (За Н. Поклад)

 

 

С.58-60

  1.  

17.11

Робота з дитячою книгою №6

В. Вздульська «Потяги»

 

 

  1.  

20.11

Болгарська  народна казка «Гостинні мурашки»

 

 

С.61-62

  1.  

21.11

Коли пінгвіни були ще зеленими ( За С. Товстенком)

 

 

С.62-64

  1.  

22.11

Коли пінгвіни були ще зеленими ( За С. Товстенком)

 

 

С.64-66

  1.  

24.11

Віршована  казка. Н.Забіла

«Вередливі жабки»

 

С.66-68

  1.  

27.11

Ю.Ярмиш «Музична історія»

 

 

С.68-71

  1.  

28.11

Ю.Ярмиш «Музична історія»

 

 

С.68-71

  1.  

29.11

Робота з дитячою книгою №7

В.Голобородько  Вірші для дітей.

 

С.56-59

  1.  

01.12

Іван Франко «Три міхи хитрощів»

 

 

С.72-75

  1.  

04.12

Діагностична робота №3 Аудіювання.

 

 

  1.  

05.12

За О. Романчуком «Соловейко з одним крилом»

 

 

С.75-77

  1.  

06.12

За О. Романчуком «Соловейко з одним крилом»

 

 

С.77-78

  1.  

08.12

За О. Романчуком «Соловейко з одним крилом»

 

 

С.78-80

Вже перший сніг кружляє над землею…

  1.  

11.12

В. Діденко «Зимонька-зима». Вірш про зиму напам’ять

 

С.82-83

  1.  

12.12

За І. Мацко «Зажурилась бабуся Зима» с. 83-84

 

С.83-84

  1.  

13.12

За І. Мацко «Зажурилась бабуся Зима»(продовження роботи) с. 83-86

 

С.83-86

  1.  

15.12

Робота з дитячою книгою №8

Л. Вороніна «Пригоди голубого папуги»

 

с. 60-73

  1.  

18.12

Н. Карпенко «Грудень», Т. Масенко «Грудень»

с.87-88

 

С.87-88

  1.  

19.12

«Спасибі лісникові» за Г. Демченко, с 88-89

 

С.88-89

  1.  

20.12

О. Копиленко «Їдальня для птахів» с.89-91

 

С.89-91

  1.  

22.12

Повторення і закріплення вивченого.Підсумок

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 жовтня 2023
Переглядів
208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку