Календарно - тематичне планування уроків української мови
у 3 класі
Складено за Типовою освітньою програмою для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання, розробленою під керівництвом Савченко О.Я.. затвердженою
наказом МОН України від 12.08.2022 №. 743
за підручником М. Захарійчук
І семестр
Ключові компетентності:
1)Вільне володіння державною мовою
2)Навчання впродовж життя
3)Інноваційність
4)Громадянська та соціальні
5)Культурна.
№ |
Зміст уроку |
Дата |
Примітка |
Українська абетка:звуки і букви |
|||
1. |
Мова-найважливіший засіб людського спілкування |
01.09 |
|
2. |
Українська абетка: звуки і букви |
04.09 |
|
3. |
Розвиток зв’язного мовлення. Складаю зв’язну розповідь про ситуацію із життя . Ми знову разом |
05.09 |
|
4
|
Голосні звуки: позначення їх буквами |
06.09 |
|
5. |
Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] у корені, що перевіряються наголосом |
08.09 |
|
6. |
Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и] в корені слів, що перевіряються наголосом. |
11.09 |
|
7. |
Вимова та правопис слів з глухими та дзвінкими приголосними. Вхідне діагностування. |
12.09 |
|
8. |
Вимова та правопис слів з глухими та дзвінкими приголосними |
13.09 |
|
9. |
Вимова та правопис слів з глухими та дзвінкими приголосними |
15.09 |
|
10. |
Тверді та м’які приголосні звуки. Подовження приголосних |
18.09 |
|
11. |
Розвиток зв’язного мовлення. Створюю SMS повідомлення для друзів |
19.09 |
|
12. |
Апостроф. |
20.09 |
|
13. |
Повторюємо вивчене |
22.09 |
|
14. |
Мої навчальні досягнення
Діагностична робота 1. |
25.09 |
|
Слово. Будова слова |
|||
15. |
Слово. Значення слова |
26.09 |
|
16. |
Слова, що мають кілька значень |
27.09 |
|
17. |
Пряме і переносне значення слів |
29.09 |
|
18. |
Антоніми. |
02.10 |
|
19. |
Розвиток зв’язного мовлення. Створюю фотоколаж до свята « Дари осені» |
03.10 |
|
20. |
Синоніми. Роль синонімів у тексті |
04.10 |
|
21. |
Синоніми, антоніми та багатозначні слова у текстах |
06.10 |
|
22. |
Діагностична робота 2. Диктант |
09.10 |
|
23. |
Будова слова. Поняття про закінчення |
10.10 |
|
24. |
Споріднені слова. Форми слова |
11.10 |
|
25. |
Основа слова. Частини основи:корінь, префікс, суфікс. |
13.10 |
|
26. |
Корінь слова.Спільнокореневі слова |
16.10 |
|
27. |
Розвиток зв’язного мовлення. Створюю розповідь за серією малюнків |
17.10 |
|
28. |
Вимова і правопис слів з ненаголошеними е,и , що перевіряються наголосом |
18.10 |
|
29. |
Правопис слів з ненаголошеними и,е в коренях слів |
20.10 |
|
30. |
Спільнокореневі слова. |
23.10 |
|
31. |
Повторення вивченого
|
24.10 |
|
32. |
Префікси. Словотворча роль префіксів |
25.10 |
|
33. |
Правопис префіксів роз-,без-.Перенос слів з префіксами |
27.10 |
|
34. |
Написання префіксів з-,с-. |
06.11 |
|
35. |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання навчальний переказ тексту розповідного змісту за малюнками |
07.11 |
|
36. |
Префікси співзвучні з прийменниками |
08.11 |
|
37. |
Суфікси. Роль суфіксів. |
10.11 |
|
38. |
Збіг однакових приголосних на межі кореня і суфікса |
13.11 |
|
39. |
Діагностична робота 3. Списування |
14.11 |
|
40. |
Узагальнення вивченого про будову слова |
15.11 |
|
Частини мови. Іменник. |
|||
41. |
Частини мови (загальне поняття).Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово |
17.11 |
|
42. |
Частини мови .Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово |
20.11 |
|
43. |
Розвиток зв’язного мовлення. Створюю письмове висловлення на основі вражень від прочитаного |
21.11 |
|
44. |
Іменник як частина мови |
22.11 |
|
45. |
Поняття предметності |
24.11 |
|
46. |
Власні та загальні іменники. Велика буква у власних назвах |
27.11 |
|
47. |
Велика буква в кличках тварин |
28.11 |
|
48. |
Велика буква в назвах міст, сіл, річок |
2911 |
|
49. |
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній |
01.12 |
|
50. |
Вправи на визначення роду іменників |
04.12 |
|
51. |
Розвиток зв’язного мовлення. Створюю листівку чи запрошення. |
05.12 |
|
52. |
Змінювання іменників за числами: однина та множина |
06.12 |
|
53. |
Вправи на визначення числа іменників |
08.12 |
|
54. |
Узагальнення за темою «Іменник». Діагностична робота 4 |
11.12 |
|
55. |
Повторення і закріплення вивченого |
12.12 |
|
Прикметник |
|||
56 |
Прикметник як частина мови. |
13.12 |
|
57. |
Роль прикметників у мовленні. |
15.12 |
|
58. |
Зв’язок прикметників з іменниками. |
18.12 |
|
59. |
Розвиток зв’язного мовлення. Створюю навчальний переказ розповідного змісту |
19.12 |
|
60. |
Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях |
20.12 |
|
61. |
Повторення і закріплення вивченого |
22.12 |
|
Календарно - тематичне планування з літературного читання у 3 класі
складено за Типовою освітньою програмою для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання, розробленою під керівництвом Савченко О.Я.
затвердженою
Наказом МОН від 12.08.2022 № 743
(за підручником Н. Богданець-Білоскаленко, Ю.Шумейко)
Ключові компетентності:
1)Вільне володіння державною мовою
2)Навчання впродовж життя
3)Інноваційність
4)Громадянська та соціальні
5)Культурна.
І семестр
С. |
дата |
Зміст уроку |
Примітки |
Сторінки підручника |
||
|
01.09 |
Вже літо догоріло |
|
С.4-7 |
||
|
04.09 |
Оповідання. Дз.Матіяш «Дівчинка і море» |
|
С.7-8 |
||
|
|
Заглядає у вікно вересень-рум’янець
|
|
С.9-10 |
||
|
06.09 |
В.Нестайко «Дивовижні пригоди у Лісовій школі»
|
|
С.10-11 |
||
|
|
В.Нестайко «Дивовижні пригоди у Лісовій школі»
|
|
С.12-14 |
||
|
|
Л.Компанієць «Отак у нас щодня»
|
|
С.15-17 |
||
|
|
Робота з дитячою книгою №1 Пісня О.Положинського та Руслани «У ритмі серця» |
|
С.5-7 |
||
|
13.09 |
О.Вишня «Любіть книжку»
|
|
С.17-18 |
||
|
|
І.Андрусяк «Про вміння читати», «Двісті ігор» Вірш напам'ять |
|
С.19-22 |
||
|
|
О.Сенатович «Тиждень книжки»
|
|
С.22-23 |
||
|
|
Дім, де живуть книжки.
|
|
С.23-24 |
||
|
|
Досліджуємо медіа. З історії книги. |
|
Добір матеріалу |
||
|
|
Діагностична робота №1. Робота з літературним твором. |
|
|
||
|
25.09 |
Робота з дитячою книгою №2 І.Андрусяк Вірші для дітей.
|
|
|
||
|
26.09 |
Узагальнення знань з розділу |
|
С.25 |
||
|
27.09 |
Осінній плащ природа одягає
|
|
С.26-28 |
||
|
29.09 |
Легенда «Бабине літо»
|
|
С.28-29 |
||
|
02.10 |
О.Буцень «Полохливий гриб»
|
|
С.30-32 |
||
|
03.10 |
О.Буцень «Полохливий гриб»
|
|
С.30-32 |
||
|
04.10 |
Л.Федорова «Осінні пахощі» |
|
С.32-35 |
||
|
06.10 |
Робота з дитячою книгою №3 І.Андрусяк П’єса «Як подружитисяі з Чакалкою»
|
|
|
||
|
09.10 |
Н.Приходько «Жовтень»
|
|
С.35-37 |
||
|
10.10 |
О.Копиленко «Хіба від нічого так тікають» |
|
С.37-39 |
||
|
11.10 |
Узагальнення знань з розділу |
|
С.40 |
||
|
13.10 |
Досліджуємо медіа. Осінні свята |
|
Добір матеріалу |
||
|
16.10 |
Діагностична робота №2. Навичка читання |
|
|
||
|
17.10 |
Робота з дитячою книгою №4 Тетяна Стус (Щербаченко) «Як пасує краватка або чому не всі поросята брудні» |
|
С.32-41 |
||
|
18.10 |
Батьківщина в нас одна Ю. Хандожинська «Батьківщина» |
|
С.41-42 |
||
|
20.10 |
М. Морозенко «Мандруючи Україною» Вірш напам'ять |
|
С.42-44 |
||
|
23.10 |
Державні символи України
|
|
С.42-44 |
||
|
24.10 |
Тризуб: закодоване повідомлення від наших предків |
|
С.45 |
||
|
25.10 |
А. Камінчук «Наша столиця»
|
|
С.46 |
||
|
27.10 |
Легенда про дівчину-Україну
|
|
С.47-48 |
||
|
06.11 |
Робота з дитячою книгою №5 Анатолій Качан Вірші для дітей. |
|
|
||
|
07.11 |
Т. Череп-Пероганич .Уривки з п’єси «Вітерець і Україна» |
|
С.48-51 |
||
|
08.11 |
Т. Череп-Пероганич. Уривки з п’єси «Вітерець і Україна»(Інсценізація) |
|
С.48-51 |
||
|
10.11 |
Мова кожного народу неповторна і своя Вірші – скоромовки, вірші- безкінечники. |
|
С.52-55 |
||
|
13.11 |
Узагальнення знань з розділу
|
|
С.56 |
||
|
14.11 |
Казка в гості завітала |
|
С.57-58 |
||
|
15.11 |
Казка «Добро і зло» (За Н. Поклад)
|
|
С.58-60 |
||
|
17.11 |
Робота з дитячою книгою №6 В. Вздульська «Потяги» |
|
|
||
|
20.11 |
Болгарська народна казка «Гостинні мурашки»
|
|
С.61-62 |
||
|
21.11 |
Коли пінгвіни були ще зеленими ( За С. Товстенком)
|
|
С.62-64 |
||
|
22.11 |
Коли пінгвіни були ще зеленими ( За С. Товстенком)
|
|
С.64-66 |
||
|
24.11 |
Віршована казка. Н.Забіла «Вередливі жабки» |
|
С.66-68 |
||
|
27.11 |
Ю.Ярмиш «Музична історія»
|
|
С.68-71 |
||
|
28.11 |
Ю.Ярмиш «Музична історія»
|
|
С.68-71 |
||
|
29.11 |
Робота з дитячою книгою №7 В.Голобородько Вірші для дітей. |
|
С.56-59 |
||
|
01.12 |
Іван Франко «Три міхи хитрощів»
|
|
С.72-75 |
||
|
04.12 |
Діагностична робота №3 Аудіювання. |
|
|
||
|
05.12 |
За О. Романчуком «Соловейко з одним крилом»
|
|
С.75-77 |
||
|
06.12 |
За О. Романчуком «Соловейко з одним крилом»
|
|
С.77-78 |
||
|
08.12 |
За О. Романчуком «Соловейко з одним крилом»
|
|
С.78-80 |
||
Вже перший сніг кружляє над землею… |
||||||
|
11.12 |
В. Діденко «Зимонька-зима». Вірш про зиму напам’ять |
|
С.82-83 |
||
|
12.12 |
За І. Мацко «Зажурилась бабуся Зима» с. 83-84 |
|
С.83-84 |
||
|
13.12 |
За І. Мацко «Зажурилась бабуся Зима»(продовження роботи) с. 83-86 |
|
С.83-86 |
||
|
15.12 |
Робота з дитячою книгою №8 Л. Вороніна «Пригоди голубого папуги» |
|
с. 60-73 |
||
|
18.12 |
Н. Карпенко «Грудень», Т. Масенко «Грудень» с.87-88 |
|
С.87-88 |
||
|
19.12 |
«Спасибі лісникові» за Г. Демченко, с 88-89 |
|
С.88-89 |
||
|
20.12 |
О. Копиленко «Їдальня для птахів» с.89-91 |
|
С.89-91 |
||
|
22.12 |
Повторення і закріплення вивченого.Підсумок |
|
|
||