Діагностувальна робота з тем "Сила творчої уяви", "У вирі захопливих пригод"

Про матеріал

Діагностувальна робота за творами Льюїса Керролла, Елеонор Портер, Марка Твена, Туве Янссон (1,5 год в тиждень). Матеріал містить різнорівневі тестові та творчі завдання для перевірки базових знань і компетентностей, сформованості образного, логічного, критичного і творчого мислення учнів, а також уміння формувати й аргументовано висловлювати власну точку зору в письмовій формі.

Перегляд файлу

Діагностувальна робота з тем «Сила творчої уяви», «У вирі захопливих пригод»

І рівень. (3 бала максимально: 6 по 0,5 балів) Познач  правильну відповідь у кожному запитанні

  1. Кого з дивних героїв Аліса побачила першим?

А) Шаленого Зайця     Б) Чеширського кота    В) Білого Кролика     Г) Капелюшника

 

  1. Де поселила тітка Полліанну відразу після її приїзду?

А) у вітальні     Б) на кухні     В) в розкішній спальні     Г) на горищі

 

  1. Який день тижня Том Сойєр не любив найбільше?

А) понеділок     Б) вівторок     В) суботу     Г) неділю

 

  1. Родина Мумі-троля жила

А) в прекрасній долині     Б) на високій горі     В) у печері     Г) під землею

 

  1. Марк Твен - це псевдонім

А) Л.Керрола     Б) С.Клеменса     В) Е.Портер      Г) Т.Янссон

 

  1. Автором книг про мумі-тролів є

А) Л.Керрол     Б) С.Клеменс     В) Е.Портер      Г) Т.Янссон

 

ІІ рівень. (3 бала максимально: 0,5+0,5 = 1 бал за 1 питання) Впізнай героя за ланцюжком ключових слів (0,5 балів), допиши  кілька власних (0,5 балів) :

  1. Руде волосся, ластовиння, радість, доброта, милиці - ? ….
  2. Божевільне чаювання, фантазія, уява, кролик, дива - ? ….
  3. Підприємливість, енергійність, сміливість, скарб, паркан - ? ….

 

ІІІ рівень. (3 бала максимально: 2 по 1,5 балів) Продовжіть думку кількома реченнями:

  1. Історія Полліанни навчає людей …..
  2. Для Мумі-троля головним у житті є ……

 

ІV рівень (3 бала максимально) Відгук на один із вивчених творів у темі (за опорною схемою)

 Вступ: У ньому має прозвучати назва книги та ім'я письменника. Почати текст можна зі слів: "Нещодавно я прочитав ...”  або "Цей твір … написано відомим автором дитячих книг ...”
   Основна частина відгуку: Опис книги. Тут потрібно розповісти про персонажів, почати можна так: "Основними героями твору є …”
   Сюжет. Не потрібно робити докладний переказ всього тексту, достатньо двох-трьох пояснюючих пунктів. Наприклад, так: "У розповіді описано історію ...” або "Книга знайомить читача з пригодами ...”
    Міркування. У ній потрібно висловити свою думку про твір, аргументувати його, можна дати окрему оцінку різним епізодам, персонажам. Почати можна так: "З усіх героїв розповіді мені найбільше сподобався..., тому що... (перерахувати риси характеру) ".
    Заключна частина. У ній потрібно дати узагальнену оцінку всій книзі, можливо шляхом порівняння з іншими . Але можна і обмежитися рекомендаціями: "Я всім раджу прочитати книгу, адже ...”

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Козачко Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 травня 2023
Переглядів
4513
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку