Діагностувальна робота за творами Льюїса Керролла, Елеонор Портер, Марка Твена, Туве Янссон (1,5 год в тиждень). Матеріал містить різнорівневі тестові та творчі завдання для перевірки базових знань і компетентностей, сформованості образного, логічного, критичного і творчого мислення учнів, а також уміння формувати й аргументовано висловлювати власну точку зору в письмовій формі.
Діагностувальна робота з тем «Сила творчої уяви», «У вирі захопливих пригод»
І рівень. (3 бала максимально: 6 по 0,5 балів) Познач правильну відповідь у кожному запитанні
А) Шаленого Зайця Б) Чеширського кота В) Білого Кролика Г) Капелюшника
А) у вітальні Б) на кухні В) в розкішній спальні Г) на горищі
А) понеділок Б) вівторок В) суботу Г) неділю
А) в прекрасній долині Б) на високій горі В) у печері Г) під землею
А) Л.Керрола Б) С.Клеменса В) Е.Портер Г) Т.Янссон
А) Л.Керрол Б) С.Клеменс В) Е.Портер Г) Т.Янссон
ІІ рівень. (3 бала максимально: 0,5+0,5 = 1 бал за 1 питання) Впізнай героя за ланцюжком ключових слів (0,5 балів), допиши кілька власних (0,5 балів) :
ІІІ рівень. (3 бала максимально: 2 по 1,5 балів) Продовжіть думку кількома реченнями:
ІV рівень (3 бала максимально) Відгук на один із вивчених творів у темі (за опорною схемою)
Вступ: У ньому має прозвучати назва книги та ім'я письменника. Почати текст можна зі слів: "Нещодавно я прочитав ...” або "Цей твір … написано відомим автором дитячих книг ...”
Основна частина відгуку: Опис книги. Тут потрібно розповісти про персонажів, почати можна так: "Основними героями твору є …”
Сюжет. Не потрібно робити докладний переказ всього тексту, достатньо двох-трьох пояснюючих пунктів. Наприклад, так: "У розповіді описано історію ...” або "Книга знайомить читача з пригодами ...”
Міркування. У ній потрібно висловити свою думку про твір, аргументувати його, можна дати окрему оцінку різним епізодам, персонажам. Почати можна так: "З усіх героїв розповіді мені найбільше сподобався..., тому що... (перерахувати риси характеру) ".
Заключна частина. У ній потрібно дати узагальнену оцінку всій книзі, можливо шляхом порівняння з іншими . Але можна і обмежитися рекомендаціями: "Я всім раджу прочитати книгу, адже ...”