Діагностувальна робота з теми "Числівник. Займенник"

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови для учнів 4 класу за підручником "Українська мова та читання" Катерини Пономарьової та Любові Гайової. Робота містить завдання, які дають змогу оцінити рівень очікуваних результатів учнів з тем "Числівник" та "Займенник".
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

з теми «Числівник. Займенник»

уч_______    4 класу

____________________________________________________

____________________________________________________

 

Варіант І

  1.  Числівниками називаються слова, що вказують на :

А) особу, але не називають їх;

Б) кількість предметів, їх порядок при лічбі;

В) ознаку предметів.

 

  1. Займенниками третьої особи однини є:

А) він, вона, воно;

Б) він, вона, воно, вони;

В) ми, ви.

     3. У котрому рядку записані тільки займенники?

          А) один, я, ви, вони, земля;

          Б) я, ти, він, ми, його, нами;

          В) він, шість, п’ятий.

     4. У котрому рядку всі слова записані без орфографічних помилок?

          А) шістнадцять, пятсот, шість, п’ятьнадцять;

          Б) шістсот, дев’ять, сьомий, мільярд, сімдесят;

          В) мільйон, десять, сьомий, дванадцят.

    5. Запиши займенники у потрібній формі.

      Під (ви),  з (він), перед (я), у (вони).

____________________________________________________________________

    6. Запиши числівники, узгодивши їх з іменниками.

 11 (кінь), 50 (день), 20 (корів), 32 (діти), 23 (номер), 6 ( вівця).

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Спиши текст, замінивши займенники 1-ї особи однини займенниками

2-ої особи однини. У переробленому тексті визнач відмінок займенників.

         Я блукав по весняному лісі. Настрій у мене був піднесений. Я радів весні. Та раптом мені почулося жалібне попискування.

 На стежці я побачив зайчика, який зиркав на мене вологими очима. Він попав у сильце. А я його звільнив. Зайчик вдячно подивився на мене.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Запиши математичні вирази словами.

65 – 30 = 35

11 + 4 = 15

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота

з теми «Числівник. Займенник»

уч_______    4 класу

____________________________________________________

____________________________________________________

 

Варіант ІІ

  1.  Займенниками  називають слова, що вказують на :

А) ознаку предмета;

Б) предмети, але не називають їх;

В) кількість  предметів, їх порядок при лічбі.

 

  1. Числівники відповідають на питання:

А) який?  котрий? де?

Б) який? котрий? що?

В) скільки? котрий?

     3. У котрому рядку записані тільки займенники?

          А) перший, ти, ми, нею, ніч;

          Б) його, тебе, багато, річ;

          В) ми, нами, нею, мною

     4. У котрому рядку всі слова записані без орфографічних помилок?

          А) п’ятьсот, шість, трох, багато;

          Б) мільярд, сімдесят, шістсот, сьомий;

          В) мільйон, шіснадцять, п’ять, чимало.

    5. Запиши займенники у потрібній формі.

      З (вона), під (ми), перед (він), у (вони)

____________________________________________________________________

    6. Запиши речення, узгодивши іменники з числівниками.

  Мама принесла з базару 10 (яєць),  16 (морквини), 12 (яблука), 11 (по-мідори), 5 (кілограми) м’яса. За покупку вона заплатила 39 (гривні).

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Спиши текст, замінивши займенники 1-ї особи однини займенниками

3-ої особи однини. У переробленому тексті визнач відмінок займенників.

         І як тільки не сварять мене, хоч винна я лиш в тому, що вмію себе захищати. А  я дуже корисна. Мене із задоволенням їдять корови, кози. Зі мною варять смачний борщ, адже у мені дуже багато вітамінів.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8. Запиши математичні вирази словами.

78 – 50 = 28;

15 + 5 = 20.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

docx
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
3958
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку