Бібліотечний урок "Твори Василя Симоненка для дітей"

Про матеріал
Хід уроку. І. Організація учнів до уроку. ІІ. Вивчення нового матеріалу ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.
Перегляд файлу

Тема. Твори Василя Симоненка для  дітей.

Мета. Ознайомити  з життєвим і творчим шляхом письменника, його казкою «Цар Плаксій та Лоскотон».  Збагачувати  словниковий  запас учнів, вдосконалювати навички читання.  Розвивати пам’ять, мислення, зв’язне  мовлення в школярів.

Обладнання: портрет В. Симоненка, його твори.

               Хід уроку.

І. Організація  учнів до уроку.

ІІ. Вивчення нового матеріалу.

1.     Розповідь  про  В. Симоненка.

Народився 8 січня 1935 року в селі Біївці на Полтавщині. Виховували  його мама Ганна і дідусь Федір. Навчався   спершу в Бієвецькій початковій школі, а згодом в сусідньому селі Тарандинцях.  До школи  доводилось ходити більше  9 км,  але  закінчив її з золотою медаллю. Він був дуже обдарованою  дитиною, мав гарну пам’ять та гострий розум.

У 1952-57 роках  навчався на факультеті журналістики Київського інституту. Почав  писати вірші, був  учасником вузівської літературної студії.

Після закінчення університету приїхав у Черкаси, у Шевченків край. Тут  найповніше розкрився  його самобутній талант поета і журналіста. Він  спершу працює в обласній газеті «Черкаська правда», а пізніше здібного журналіста призначають власним кореспондентом  республіканської «Робітничої газети». Він  щодня поринав у глибокий  вир людського життя, писав казки і вірші, статті і фейлетони, консультував поетів-початківців, їздив   до Києва, Львова, Одеси…Саме тоді – у 1962 році – виходить у світ перша поетична збірка В.Симоненка «Тиша і грім», з’являється перша казка «Цар Плаксій і Лоскотон». Ця весела, дотепна казка одразу сподобалась юним читачам. Окрилений успіхом, поет створює нову, дивовижну казку «Подорож у країну Навпаки».

image 

2.     Перегляд відеоролика про життя і творчість поета.

3.     Читання казки «Цар Плаксій і Лоскотон».

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.

1.     Бесіда після прочитання.

-         Як називалася казкова країна?

-         Яким був цар? Зачитайте його опис.

-         Скільки дітей було у царя Плаксія?

-         Чому цар не любив, коли сміються діти?

-         Яким був дядько Лоскотон?

-         За що його любили дорослі і діти?

-         Хто допоміг зловити Лоскотона?

-         Як вдалося звільнити Лоскотона?

-         Який епізод вам найбільше сподобався?

2.     Гра «Юний художник»

Уявіть, що ви художники. Спробуйте намалювати головних героїв казки чи епізод, який вам найбільше сподобався.

 

pdf
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Сценарії
НУШ
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку