Діагностична робота з української мови
«Дієслово. Числівник. Службові слова.»
Прізвище, ім’я учня (учениці)________________________________________
Дата ______________________________________
1.Дієслово –це частина мови, яка вказує на ______________________________ і відповідає на питання ________________________________________________ ____________________________________________________________________
2.На питання що робив? відповідають усі дієслова в рядку
А) малює, читав, думав
Б)сумував, грав, писав
В) дивиться, думав, малювати
3.Частина мови, яка називає числа і відповідає на питання скільки? - це _________________________ .
4.Утвори сполучення слів за зразком: п’ять учнів
2 (іграшка) 11 (яблуко)
5.Службові слова, це слова, які А) називають ознаки предметів
Б) називають дії предметів
В) служать для звязку слів у реченні
6.Встав пропущені слова. Скористайся довідкою.
Струмок серед гаю, ........стрічечка.
...... квітці метелик, ......... свічечка.
Хвилюють ……… квітнуть поля — Добридень тобі, Україно моя!
Довідка: як, і, на, як.
7.Спиши мирилку і підкресли дієслова.
Грались, грались, розважались, Веселились і сміялись. Потім раптом посварились, Сіли, стихли, зажурились.
Годі, годі сумувати!
Соромно ворогувати!
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________ _______________________________________________________________ _______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
Самооцінювання
Як тобі було виконувати завдання? Познач. |
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
Оцінювання
++ має значні успіхи
+ демонструє помітний прогрес
✓ досягає результату з допомогою вчителя ! потребує значної уваги і допомог