Діагностувальна робота до теми «Досліджуємо будову слова»
І варіант
1 Обери рядок, у якому в усіх спільнокореневих словах корінь визначено правильно
А Колос,колосистий, колоситься, колосочок
Б Колос,колосистий, колоситься, колосочок
В Колос,колосистий, колоситься, колосочок
2 Обери рядок, у якому всі слова з префіксами записані правильно
А розказати, безсмертний, змалювати, зпитати
Б розказати, беззубий, роззиратися, сказати
В бессмертний, смалювати, спитати, розказати
3. Обери рядок , у якому у всі слова з ненаголошеними –е-,-и- написані правильно
А зема, крило, верба, висна
Б зима, крело, вирба,весна
В зима, крило, верба, весна
4.Обери рядок, у якому в усіх словах після префікса ставиться апостроф:
А Зїхати, розійтися, обїхати, розяснити, зєднати.
Б Зїхати, безязикий, обїхати, розяснити, зєднати.
В Зїхати, , безязикий, обїхати, розібрати, зєднати.
5.Встав пропущені букви і добери перевірні слова:
Ягі…ка - _________________, горо..чик - _____________________,
холо… - __________________Сте..ка - ___________________,
ка..ка - _____________________,шу..ка - ______________________
6 До слів добери спільнокореневі або зміни слова так, щоб у них відбулося чергування
Солити – _____________________
книга – ____________________
комаха- _______________________
рука – ________________________
7.Утвори нові слова за допомогою суфіксів і виділи їх у словах:
Бабуся - ______________________, козак -______________________,
місяць- _____________________, зірка -_________________________
8 Прочитай. Пригадай, як пишуться префікси і прийменники. Спиши речення, розкриваючи дужки.
Ми (до)їхали (до)школи автобусом. Юля (на)писала (на)дошці задачу. Дідусь (на)лузі (на)косив сіна.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІ варіант
1 Обери рядок, у якому в усіх спільнокореневих словах корінь визначено правильно
А вода, водичка, водяний, підводний
Б вода, водичка, водяний, підводний
В вода, водичка, водяний, підводний
2 Обери рядок, у якому всі слова з префіксами записані правильно
А розфарбувати,бесзвучний, роззуватись, сплести
Б росфарбувати, безвучний,розуватись, зплести
В розфарбувати, беззвучний, роззуватись, сплести
3. Обери рядок , у якому у всі слова з ненаголошеними –е-,-и- написані правильно
А висло, стипи, озеро, земля
Б весло, степи, озеро, земля
В весло, степи, озеро, зимля
4.Обери рядок, у якому в усіх словах після префікса ставиться апостроф:
А розєднати, відїхати, надїдати, пояснити
Б розєднати, відїхати, обява, розюшити
В Зєднати , безядерний, розібрати, півяблука.
5.Встав пропущені букви і добери перевірні слова:
Кла..ка - _________________, кі…ті - _____________________,
ні..ті - __________________ Про…ьба - ___________________,
боро…ьба- _____________________,шви..ко - ________________
6 До слів добери спільнокореневі або зміни слова так, щоб у них відбулося чергування
Коні – _________________________________
Друг – _________________________________
Вухо- __________________________________
Молоко -_______________________________
7.Утвори нові слова за допомогою суфіксів і виділи їх у словах:
груша - ______________________, річка -______________________,
калина- _____________________, риба -_________________________
8 Прочитай. Пригадай, як пишуться префікси і прийменники. Спиши речення, розкриваючи дужки.
Вершник (з)ліз (з)коня. Друзі (по)вулиці швидко (по)бігли. Човен (від)плив (від)берега.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Контрольна робота.
Перевірка мовних
знань і умінь № 1