Діагностувальна робота з теми "Досліджуємо будову слова"

Про матеріал
Розробка містить завдання для перевірки засвоєння знань з теми "Будова слова"
Перегляд файлу

Діагностувальна робота до теми «Досліджуємо будову слова»

І варіант

Обери рядок, у якому в усіх спільнокореневих словах корінь визначено правильно

       А    Колос,колосистий, колоситься, колосочок

Б     Колос,колосистий, колоситься, колосочок

В     Колос,колосистий, колоситься, колосочок

2 Обери рядок, у якому всі слова з префіксами записані правильно

      А розказати, безсмертний, змалювати, зпитати

      Б розказати, беззубий, роззиратися, сказати

      В  бессмертний, смалювати, спитати, розказати

3. Обери рядок , у якому у всі слова з ненаголошеними –е-,-и- написані правильно

 А зема, крило, верба, висна

Б  зима, крело, вирба,весна

В  зима, крило, верба, весна

4.Обери рядок, у якому в усіх словах після префікса ставиться апостроф: 

А   Зїхати, розійтися,  обїхати, розяснити, зєднати.

Б  Зїхати, безязикий, обїхати, розяснити, зєднати.

В   Зїхати, , безязикий, обїхати,  розібрати, зєднати.

5.Встав пропущені букви і добери перевірні слова:

Ягі…ка - _________________, горо..чик  - _____________________,

холо… - __________________Сте..ка - ___________________,

 ка..ка - _____________________,шу..ка - ______________________

 

 

6 До слів добери спільнокореневі або зміни слова так, щоб у них відбулося чергування

   Солити  – _____________________

   книга –     ____________________

  комаха-  _______________________

   рука –    ________________________

 

  7.Утвори нові слова за допомогою суфіксів і виділи їх у словах:

  Бабуся - ______________________, козак -______________________,

  місяць- _____________________, зірка -_________________________

 

8 Прочитай. Пригадай, як пишуться префікси і прийменники. Спиши речення, розкриваючи дужки.

Ми (до)їхали (до)школи автобусом. Юля (на)писала (на)дошці задачу. Дідусь (на)лузі (на)косив сіна.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

ІІ варіант

 

Обери рядок, у якому в усіх спільнокореневих словах корінь визначено правильно

       А   вода, водичка, водяний, підводний

Б     вода, водичка, водяний, підводний

В     вода, водичка, водяний, підводний

2 Обери рядок, у якому всі слова з префіксами записані правильно

      А розфарбувати,бесзвучний, роззуватись, сплести

      Б росфарбувати, безвучний,розуватись, зплести

      В розфарбувати, беззвучний, роззуватись, сплести

3. Обери рядок , у якому у всі слова з ненаголошеними –е-,-и- написані правильно

 А висло, стипи, озеро, земля

Б  весло, степи, озеро, земля

В весло, степи, озеро, зимля

4.Обери рядок, у якому в усіх словах після префікса ставиться апостроф: 

А   розєднати, відїхати, надїдати, пояснити

Б розєднати, відїхати, обява, розюшити

В   Зєднати , безядерний,  розібрати, півяблука.

5.Встав пропущені букви і добери перевірні слова:

Кла..ка -  _________________, кі…ті  - _____________________,

ні..ті - __________________     Про…ьба - ___________________,

боро…ьба- _____________________,шви..ко - ________________

 

6 До слів добери спільнокореневі або зміни слова так, щоб у них відбулося чергування

   Коні –  _________________________________

   Друг – _________________________________

  Вухо-   __________________________________

   Молоко -_______________________________

  7.Утвори нові слова за допомогою суфіксів і виділи їх у словах:

  груша - ______________________, річка -______________________,

  калина- _____________________, риба -_________________________

 

8 Прочитай. Пригадай, як пишуться префікси і прийменники. Спиши речення, розкриваючи дужки.

Вершник (з)ліз (з)коня. Друзі (по)вулиці швидко (по)бігли. Човен (від)плив (від)берега.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

    Контрольна робота.

    Перевірка мовних

      знань і умінь № 1

docx
Додано
21 листопада 2023
Переглядів
945
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку