Розробка до уроку "Розвиток зв'язного мовлення. Перебудова казки". Завдання уроку: узагальнити знання про казку, літературну казку, формувати навики граматично будувати висловлювання та перебудовувати казку на свій лад.
Ця дивна країна Довкола – чудесна, І все там чарівне, Скрізь – диво - краса, Подумайте, друзі, Промовте, будь ласка, Яка це країна? Згадали, це ж… казка.
Номер слайду 3
Казка – це цікава вигадана історія про події, яких не буває насправді. Рослини і тварини в ній вміють розмовляти і робити те, що й люди. Літературна казка – художній твір, який належить автору. Народна казка – це твір, який не має автора, його сворив народ.
Номер слайду 4
Розгляньте зображення. Визначте, які з казок є літературними, а які - народними
Номер слайду 5
2 листопада Класна робота Каліграфічна хвилинка. К Кк Ка аз зк ка казка
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Випиши , яке із прислів'їв підходить до цієї казки. Для ворони нема кращих дітей, як воронячі. Мати сама не з'їсть, а дітей нагодує. Продовжіть казку та запишіть її(3-4 речення). Починайте зі слів : Побачили діти, що мама не має чого їсти…
Номер слайду 8
Побачили діти, що мама не має чого їсти. Вирішили тоді пташенята поділитися кашею з ненькою. Тоді, кожен зі своєї тарілки відсипав по ложці страви для мами. Вийшла повна з гіркою тарілка смакоти. Сорока здивувалась, подякувала своїм пташенятам. Смачно та сито поїла уся родина. Де двоє їдять, там і третій ситий.
Номер слайду 9
Домашнє завдання. В зошиті намалюйте малюнок до казки.
Номер слайду 10
Оціни свою роботу на уроці. Намалюй відповідну квітку.