Діагностувальна робота з теми: "Форми земної поверхні. Корисні копалини"

Про матеріал
Діагностувальна робота для учнів 2 класу з предмету Я досліджую світ, створена з метою перевірки знань учнів згідно вимог нової української школи.
Перегляд файлу

 

Діагностувальна робота з теми:”Форми земної поверхні.. Корисні копалини”  2 клас

 

1. Території  суші з рівною поверхнею - це ...

       а)  горби;                     б) гори ;                      в) рівнини.

 

2.  Рівнини поділяються на ...

         а) низовини;              б) височини ;                в) яри.

 

 3. Гори - це ...

      а) ділянки земної поверхні для відпочинку людей;

      б)  схили, на яких ростуть дерева;

       в) ділянки земної поверхні, високо підняті над рівнинами.

 

4. На території України розташовані ….

а) Кримські гори;         

б) Уральські гори;    

 в) Карпатські гори

 

5. Низовини на карті позначаються …..

а) синім кольором;        

б) зеленим кольором;     

в) голубим кольором.  

 

6. Височини на карті позначаються …..

 а) синім кольором;                                

 б) жовтим кольором;      

 в) світло – коричневим кольором.  

 

  1. Гірські породи, які люди використовують для своїх потреб це :

а) гірські  породи;        

б) гірські копалини;                    

в)корисні копалини.

 

  1. Які корисні копалини  необхідні людям для приготування  їжі?

а) вода і хліб; 

б) сіль та природній газ;

в)нафта.

 

  1.  Яка корисна копалина використовується для виготовлення посуду?

 

  1. Де використовують корисні копалини?

 

  1.  Як треба ставитися до прирдніх багатств?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Познач V :

(Як тобі було вико-нувати завдання?

Мені було дуже легко

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

Мені було дуже важко

Самоаналіз

 

 

 

 

Вчитель

 

 

docx
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку