ДІагностувальна робота з теми "Іменник"

Про матеріал
Діагностувальна робота з теми "Іменник" для учнів 4 класу за підручником М. Захарійчук містить завдання різних видів: списування, завдання на вибір правильної дії та практичні завдання на застосування правил. Розроблена система бального оцінювання
Перегляд файлу

Дата_____________________________Прізвище______________________________

ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА з теми «Іменник»   І в.

  1. Прочитай текст.  Списати  його, розкриваючи дужки. ( 8 балів)

C:\Users\Admin\Desktop\bc927fd7a8894731d8121a6c84111e4b-300x198-1.jpg                                 У жовтні

      Восени ліси золоті, вода в озерах синя, а в  небі зграї птахів. Жили птахи на своєму (дерево), під своїм (кущ), біля свого болота. Тепер зібралися разом.  І видно, яка їх велика кількість!

     Далеко летіти (птахи). Будуть у (дорога) вітри та дощі, голод та холод. Та вони обов’язково все подолають і весною повернуться на Батьківщину.

        А для зимуючих пташок діти збирають насіння з кущів, в’яжуть кетяги калини.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Іменник означає: ( 1 бал)

          а)  ознаку предмета;

          б)  назву предмета;

          в)  дію предмета.

 

3.Вкажіть групу слів, яка складається з власних іменників: (1 бал)

а)  Дніпро, Десна, Дунай;

б)  Запоріжжя, козак, Січ;

в)  місто, вулиця, ім’я.

 4. Вибери групу слів, де всі закінчення  іменників в Ор.в. написані правильно. ( 1 бал)

  а)  ножом, коньом, чаєм;

  б)  крайом, джмелем, плащем;

  в)  гаєм, мечем, олівцем.

 

 6. Визнач    рід      іменників. ( 2 бали)

Дерево  (_______),   калина (_______),   птах (_______),  озеро (_______).

 

7.  Запиши іменники в орудному відмінку ( 4 бали)

      Радість – ___________________;          Надія – ________________________;

      груша –  ____________________;          піч – __________________________;

      земля  – __________________;              хмара – _______________________;

      любов – ____________________;          тінь – __________________________;

    

8.  Запиши іменники в  давальному відмінку ( 2 бали)

     Дорога – ________________________;     мурашка – ____________________;

     комаха – ________________________;     кінь – ________________________.

 

 9. Провідміняй іменники   лелека  та  яблука (  4 бали )

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінювання

 

 

Оцінювання :   20 – 23  бали  високий рівень;

19 –16   балів  достатній рівень;

                      9 – 15   балів  середній рівень;                                           

                           1 –  8  балів  початковий рівень.

 

 

 

 

 

 

Дата_____________________________Прізвище______________________________

ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА з теми «Іменник»   ІІ в.

  1. Прочитай текст.  Списати  його, розкриваючи дужки. ( 8 балів)

C:\Users\Admin\Desktop\bc927fd7a8894731d8121a6c84111e4b-300x198-1.jpg                                 У жовтні

      Восени ліси золоті, вода в озерах синя, а в  небі зграї птахів. Жили птахи на своєму (дерево), під своїм (кущ), біля свого болота. Тепер зібралися разом.  І видно, яка їх велика кількість!

     Далеко летіти (птахи). Будуть у (дорога) вітри та дощі, голод та холод. Та вони обов’язково все подолають і весною повернуться на Батьківщину.

        А для зимуючих пташок діти збирають насіння з кущів, в’яжуть кетяги калини.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Іменник означає: ( 1 бал)

          а)  ознаку предмета;

          б)  назву предмета;

          в)  дію предмета.

 

3.Вкажіть групу слів, яка складається з власних іменників: (1 бал)

а)  Київ, Суми; Харків;

б)  Михайлівка, село, Карпати;

в)  країна, море, кличка.

 4. Вибери групу слів, де всі закінчення  іменників в Ор.в. написані правильно. ( 1 бал)

  а)  мечом, олівцьом, чаєм;

  б)  чайом, товаришем, очеретом;

  в)  краєм, ножем, конем.

 

 6. Визнач    рід      іменників. ( 2 бали)

Болото  (_______),   дорога (_______),   кущ (_______),  небо (_______).

 

7.  Запиши іменники в орудному відмінку ( 4 бали)

      Мужність – __________________;          олія – ________________________;

      задача –  ____________________;          подорож – ______________________;

      криниця  – __________________;           Україна – ____________________;

      кров  – _____________________;            сіль – __________________________;

    

8.  Запиши іменники в  давальному відмінку ( 2 бали)

     Подруга – ________________________;     дівчинка – ____________________;

     муха  – ________________________;          піч – ________________________.

 

 9. Провідміняй іменники   мураха та  дерева(  4 бали )

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Самооцінювання

 

 

Оцінювання :   20 – 23  бали  високий рівень;

19 –12   балів  достатній рівень;

                      6 – 11   балів  середній рівень;                                           

                           1 –  5   балів  початковий рівень.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 грудня 2021
Переглядів
651
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку