Дата_____________________________Прізвище______________________________
ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА з теми «Іменник» І в.
У жовтні
Восени ліси золоті, вода в озерах синя, а в небі зграї птахів. Жили птахи на своєму (дерево), під своїм (кущ), біля свого болота. Тепер зібралися разом. І видно, яка їх велика кількість!
Далеко летіти (птахи). Будуть у (дорога) вітри та дощі, голод та холод. Та вони обов’язково все подолають і весною повернуться на Батьківщину.
А для зимуючих пташок діти збирають насіння з кущів, в’яжуть кетяги калини.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
а) ознаку предмета;
б) назву предмета;
в) дію предмета.
3.Вкажіть групу слів, яка складається з власних іменників: (1 бал)
а) Дніпро, Десна, Дунай;
б) Запоріжжя, козак, Січ;
в) місто, вулиця, ім’я.
4. Вибери групу слів, де всі закінчення іменників в Ор.в. написані правильно. ( 1 бал)
а) ножом, коньом, чаєм;
б) крайом, джмелем, плащем;
в) гаєм, мечем, олівцем.
6. Визнач рід іменників. ( 2 бали)
Дерево (_______), калина (_______), птах (_______), озеро (_______).
7. Запиши іменники в орудному відмінку ( 4 бали)
Радість – ___________________; Надія – ________________________;
груша – ____________________; піч – __________________________;
земля – __________________; хмара – _______________________;
любов – ____________________; тінь – __________________________;
8. Запиши іменники в давальному відмінку ( 2 бали)
Дорога – ________________________; мурашка – ____________________;
комаха – ________________________; кінь – ________________________.
9. Провідміняй іменники лелека та яблука ( 4 бали )
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання
Оцінювання : 20 – 23 бали – високий рівень;
19 –16 балів – достатній рівень;
9 – 15 балів – середній рівень;
1 – 8 балів – початковий рівень.
Дата_____________________________Прізвище______________________________
ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА з теми «Іменник» ІІ в.
У жовтні
Восени ліси золоті, вода в озерах синя, а в небі зграї птахів. Жили птахи на своєму (дерево), під своїм (кущ), біля свого болота. Тепер зібралися разом. І видно, яка їх велика кількість!
Далеко летіти (птахи). Будуть у (дорога) вітри та дощі, голод та холод. Та вони обов’язково все подолають і весною повернуться на Батьківщину.
А для зимуючих пташок діти збирають насіння з кущів, в’яжуть кетяги калини.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
а) ознаку предмета;
б) назву предмета;
в) дію предмета.
3.Вкажіть групу слів, яка складається з власних іменників: (1 бал)
а) Київ, Суми; Харків;
б) Михайлівка, село, Карпати;
в) країна, море, кличка.
4. Вибери групу слів, де всі закінчення іменників в Ор.в. написані правильно. ( 1 бал)
а) мечом, олівцьом, чаєм;
б) чайом, товаришем, очеретом;
в) краєм, ножем, конем.
6. Визнач рід іменників. ( 2 бали)
Болото (_______), дорога (_______), кущ (_______), небо (_______).
7. Запиши іменники в орудному відмінку ( 4 бали)
Мужність – __________________; олія – ________________________;
задача – ____________________; подорож – ______________________;
криниця – __________________; Україна – ____________________;
кров – _____________________; сіль – __________________________;
8. Запиши іменники в давальному відмінку ( 2 бали)
Подруга – ________________________; дівчинка – ____________________;
муха – ________________________; піч – ________________________.
9. Провідміняй іменники мураха та дерева( 4 бали )
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самооцінювання
Оцінювання : 20 – 23 бали – високий рівень;
19 –12 балів – достатній рівень;
6 – 11 балів – середній рівень;
1 – 5 балів – початковий рівень.