Діагностувальна робота з теми "Інформація. Текст" 5 клас

Про матеріал
Діагностувальна робота за темою "Інформація. Текст" 5 клас НУШ ГР2 ГР4 Початковий рівень (3 бали) 1. Виберіть правильне твердження що таке інформація? А) текст, у якому розповідають про якогось героя Б) це відомості надані кимось, або здобуті самостійно про предмети, явища, події, тощо. В)це переказ новин, про які ми дізнаємося від інших людей 2. Які є види інформації? А) візуальна, слухова, дотикова, нюхова, смакова, мультимедійна Б) слухова, звукова, співоча, мальовнича, чарівна В) текстова, газетна, журнальна, альбомна 3. Текст – це… А) тема або головна думка Б) це група речень, об’єднаних за змістом і граматично В) те, чого він навчає читача Г) те, про що в ньому розповідається 4. Які характеристики притаманні інформації? А) фейки, плагіати, прості речення Б) неточність, припущення, перебільшення В) достовірність, актуальність, цінність 5. Виберіть правильне твердження: А) ключові слова - це слова, якими ми лагідно називаємо тваринок Б) ключові слова - це слова, які вживають лише люди певних професій В) ключові слова - це окремі слова, словосполучення, які визначають зміст тексту 6. Оберіть правильне твердження: А) вторинний текст - це головний текст, який пояснює певну подію Б) вторинний текст - це текст, який створено на основі первинного тексту В) вторинний текст - це текст, на основі якого створюють нові речення
Перегляд файлу

Діагностувальна робота за темою "Інформація. Текст" 5 клас НУШ

ГР2 ГР4

Початковий рівень (3 бали)

1. Виберіть правильне твердження що таке інформація?

А) текст, у якому розповідають про якогось героя

Б) це відомості надані кимось, або здобуті самостійно про предмети, явища, події, тощо.

В)це переказ новин, про які ми дізнаємося від інших людей

2. Які є види інформації?

А) візуальна, слухова, дотикова, нюхова, смакова, мультимедійна

Б) слухова, звукова, співоча, мальовнича, чарівна

В) текстова, газетна, журнальна, альбомна

3. Текст – це…

А) тема або головна думка

Б) це група речень, об’єднаних за змістом і граматично

В) те, чого він навчає читача

Г) те, про що в ньому розповідається

4. Які характеристики притаманні інформації?

А) фейки, плагіати, прості речення

Б) неточність, припущення, перебільшення

В) достовірність, актуальність, цінність

5. Виберіть правильне твердження:

А) ключові слова - це слова, якими ми лагідно називаємо тваринок 

Б) ключові слова - це слова, які вживають лише люди певних професій

В) ключові слова - це окремі слова, словосполучення, які визначають зміст тексту

6. Оберіть правильне твердження: 

А) вторинний текст - це головний текст, який пояснює певну подію

Б) вторинний текст - це текст, який створено на основі первинного тексту

В) вторинний текст - це текст, на основі якого створюють нові речення

 

 

 

 

Середній рівень (3 бали)

7. Установіть відповідність


1) розповідь

2) опис

3) роздум

 

 

 

 

 

А) тип тексту, у якому характеризують ознаки предмета. Відповідає на питання: який? Яка? Яке?

Б) думка про що-небудь, логічний підсумок, зроблений в результаті міркувань, спостережнень або перегляду певних фактів.

В) повідомлення про певні події, що відбуваються в часі; з’ясовано: що сталося? Що відбувається?


8. Які характеристики притаманні інформації?

9. Поставте всі слова у такій формі, щоб утворилося речення.

Різнобарвний, листя, осінній, кружляти, вальс, в.

Достатній  рівень (3 бали)

10. Прочитайте текст, визначте його тип мовлення. Придумайте й запишіть заголовок

Понад 300 років помідори були лише декоративною рослиною, вони навіть вважалися отруйними. З історії відомо, що особистий кухар американського президента Джорджа Вашингтона був підкуплений британською розвідкою і намагався отруїти голову держави, даючи йому в їжу … помідори.

А) опис;  Б) розповідь;    В) роздум;    Г) оцінка предмета.

11. Розташуйте речення в такому порядку, щоб утворився текст. Запишіть його

а) Червоні, жовті, зелені, помаранчеві листочки прикрасили ліси та парки.

б) Кожна пора року неповторна.

в) Листя опадає, все частіше йдуть дощі і навіть може випасти перший сніг.

г) На жаль, барвиста та тепла осінь швидко закінчується.

ґ) Восени листя на деревах радує нас різними барвами.

Високий рівень (3 бали)

12. Виконайте одне із завдань на вибір:

 Складіть твір-опис улюбленої тварини.

Напишіть твір-роздум на тему: «Що для мене щастя?»

docx
Додано
6 листопада
Переглядів
326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку