Етика. 6 клас. Діагностувальна робота №3
Розділ 3 «Світ людських взаємин».
Тестування (з однією закритою відповіддю. 1 правильна відповідь – 1бал).
1.Велика, стійка соціальна спільнота, яка характеризується єдністю умов життєдіяльності людей в якихось певних відносинах – це:
а) соціальна спільнота; б) соціум; в) взаємодія; г) оточення.
2. У прислів’ї: «Де рідний край, там і під ялиною рай» -йдеться про:
а) інтереси окремої людини та країни; б) інтереси шкільної спільноти;
в) інтереси місцевої громади; г) інтереси родинного кола.
3. Здатність людини усвідомлювати свої дії та вчинки, розуміти їх наслідки стосується:
а) уявлення про безпеку; б) почуття любові; в) почуття відповідальної поведінки; г) почуття власної ідентичності.
4. Вчинки, які характеризують ставлення людини до власної безпеки, життя і здоров’я та до безпеки, життя і здоров’я оточуючих – це:
а) небезпечна поведінка; б) відповідальна поведінка; в) безпечна поведінка;
г) ризикована поведінка.
5. Розуміння самого предмета відповідальності, поглиблення знань про норми і правила відповідальної поведінки, знання законів про шляхи реалізації відповідальності – розкриває компонент відповідальності:
а) емоційний; б) пізнавальний; в) практичний; г) теоретичний.
6. Загальновизнане значення, вплив, поважність (особи, організації, колективу) – це:
а) переконання; б) повага; в) авторитет; г) примус.
7. Спрямований вплив на людину за допомогою аргументів – це:
а) переконання; б) авторитет; в) примус; г) маніпуляція.
8. Непрямий, прикрий, опосередкований тиск на людину -це:
а) маніпуляція; б) примус; в) переконання; г) лідерство.
9) Діяльність групи людей, яка зосереджена на вирішенні конкретної задачі -це: а) командна робота; б) компанія людей; в) товариство; г) спільнота.
10. Зіткнення протилежних інтересів, думок, поглядів; серйозні розбіжності; гостра суперечка – це: а) компроміс; б) комунікація; в) кооперація;
г) конфлікт.
11. Яку з наведених поведінок людини в конфліктній ситуації слід обрати?
а) конкуренція; б) співпраця; в) ухилення; г) залагодження.
12. Прислів’я «Не хочу в ворота, розбирай тин», яку стратегію поведінки конфлікту ілюструє? а) конкуренція; б) співпраця; в) ухилення;
г) компроміс.
Творчі завдання.(Кожне завдання – 4 бали).
1.Створіть кластер «Риси відповідальної особистості».
2. Створіть кластер «Командна робота».3. Створи кластер «Поради щодо ефективного розв’язання конфліктів»