Діагностувальна робота з теми: «Світ людських взаємин».

Про матеріал
Діагностувальна робота (тестування) складена до розділу 3."СВІТ ЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИН" за модельною навчальною програмою «Етика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Кришмарел В.Ю.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795) Підручник: Етика, 5 клас - Л. Давидюк, А. Мельник, - К.: Освіта, 2022. -153. (Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.02.2022 р. № 140)
Перегляд файлу

Етика. 6 клас. Діагностувальна робота №3

Розділ 3 «Світ людських взаємин».

Тестування (з однією закритою відповіддю. 1 правильна відповідь – 1бал).

1.Велика, стійка соціальна спільнота, яка характеризується єдністю умов життєдіяльності людей в якихось певних відносинах – це:

а) соціальна спільнота; б) соціум; в) взаємодія; г) оточення.

2. У прислів’ї: «Де рідний край, там і під ялиною рай» -йдеться про:

а) інтереси окремої людини та країни; б) інтереси шкільної спільноти;

в) інтереси місцевої громади; г) інтереси родинного кола.

3. Здатність людини усвідомлювати свої дії та вчинки, розуміти їх наслідки стосується:

а) уявлення про безпеку; б) почуття любові; в) почуття відповідальної поведінки; г) почуття власної ідентичності.

4. Вчинки, які характеризують ставлення людини до власної безпеки, життя і здоров’я та до безпеки, життя і здоров’я оточуючих – це:

а) небезпечна поведінка; б) відповідальна поведінка; в) безпечна поведінка;

г) ризикована поведінка.

5. Розуміння самого предмета відповідальності, поглиблення знань про норми і правила відповідальної поведінки, знання законів про шляхи реалізації відповідальності – розкриває компонент відповідальності:

а) емоційний; б) пізнавальний; в) практичний; г) теоретичний.

6. Загальновизнане значення, вплив, поважність (особи, організації, колективу) – це:

а) переконання; б) повага; в) авторитет; г) примус.

7.  Спрямований вплив на людину за допомогою аргументів – це:

а) переконання; б) авторитет; в) примус; г) маніпуляція.

8. Непрямий, прикрий, опосередкований тиск на людину -це:

а) маніпуляція; б) примус; в) переконання; г) лідерство.

9) Діяльність групи людей, яка зосереджена на вирішенні конкретної задачі -це: а) командна робота; б) компанія людей; в) товариство; г) спільнота.

10. Зіткнення протилежних інтересів, думок, поглядів; серйозні розбіжності; гостра суперечка – це: а) компроміс; б) комунікація; в) кооперація;

 г) конфлікт.

11. Яку з наведених поведінок людини в конфліктній ситуації слід обрати?

а) конкуренція; б) співпраця; в) ухилення; г) залагодження.

12. Прислів’я «Не хочу в ворота, розбирай тин», яку стратегію поведінки конфлікту ілюструє? а) конкуренція; б) співпраця; в) ухилення;

г) компроміс.

Творчі завдання.(Кожне завдання – 4 бали).

1.Створіть кластер «Риси відповідальної особистості».

2. Створіть кластер «Командна робота».3. Створи кластер «Поради щодо ефективного розв’язання конфліктів»

docx
Додано
2 квітня 2023
Переглядів
1984
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку