Календарне планування уроків з етики в 6 класі НУШ
(17 годин – 0,5 години на тиждень)
Навчальна програма укладена відповідно до модельної навчальної програми«Етика. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ашортіа Є.Д., Бакка Т.В., Желіба О.В., Козіна Л.Є., Мелещенко Т.В., Щупак І.Я.)
Зміст навчальної програми забезпечує Етика : Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти /Оксана Данилевська, - КИЇВ: Літера ЛТД
Календарне планування уроків з етики в 6 класі 2023-2024 н. р.
(17 годин – 0,5 години на тиждень)
Навчальна програма укладена відповідно до модельної навчальної програми
«Етика. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Ашортіа Є.Д., Бакка Т.В., Желіба О.В., Козіна Л.Є., Мелещенко Т.В., Щупак І.Я.)
Зміст навчальної програми забезпечує Етика : Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти /Оксана Данилевська, - КИЇВ: Літера ЛТД
№ з/п |
Дата |
Скори гована |
Тема уроку |
Зміст теми уроку |
Тема 1. У світі моральних цінностей |
||||
1 |
|
|
Потреби людини. §2,3 |
Потреби людини. Піраміда потреб. Базові потреби. Духовні потреби. Моральні цінності як життєві орієнтири. |
2 |
|
|
Духовний світ людини. §4 |
Духовний світ людини. Свобода як основа моральності. Свобода вибору, дії. |
3 |
|
|
Любов і кохання. §5 |
Що таке любов. Закоханість і кохання. Міжособистісні взаємини. |
4 |
|
|
Гармонія життя. §6 |
Гармонія життя. Уміти радіти. Щастя і радість. Внутрішня гармонія. Уміння бути щасливим. Успіх і щастя. |
5 |
|
|
Справедливість. §7 |
Справедливість і несправедливість. Протидія несправедливості. Правда і справедливість. |
Тема 2. Етичні норми в правах дитини |
||||
6 |
|
|
Гідність. §9 |
Почуття особистої гідності. Особиста гідність і людська гідність |
7 |
|
|
Права дитини і відповідальність. §10
|
Права дитини, обов'язки і відповідальність у родині, у школі та у суспільстві. Відповідальність особистості за свій вибір та результати й наслідки своїх дій. |
8 |
|
|
Прийняття рішень. Право на участь. §11 |
Мотиви та наслідки рішень. Самостійність у прийнятті рішень. |
9 |
|
|
Право на участь. Етичне лідерство. §12, 13. |
Етика участі. Моральні принципи діяльності спільнот. Лідерство. Моральні якості лідера. |
10 |
|
|
Узагальнення знань з тем «У світі моральних цінностей», « Етичні норми в правах дитини» |
Тематичне оцінювання №1 |
Тема 3. Мистецтво жити в суспільстві |
||||
11 |
|
|
Світогляд. Сприйняття «іншості». §15, 16. |
Уявлення людини і суспільства про світ. Багатоманіття світоглядів і базові цінності. Патріотизм, любов до України. Культурно-національні особливості людей, які живуть в Україні. Ближній, але інакший. Сприйняття «інакшості». |
12 |
|
|
Людина – найвища цінність. Інклюзія як спосіб сприйняття людської різноманітності. §17,19. |
Людина – найвища цінність. Людяність. Гуманістична мораль: визнання людини найвищою цінністю. Пріоритет прав і свобод людини, рівність і справедливість. Інклюзія. Етика спілкування та допомога людям з інвалідністю. |
13 |
|
|
Духовність і релігійність. §18 |
Віра і релігія в житті людини. Право на свободу віросповідання. Повага до релігійних почуттів віруючих. Поліконфесійність. Толерантність як умова співжиття української спільноти. |
14 |
|
|
Стереотипи й упередження. Благодійність і волонтерство. §20,21. |
Роль стереотипів у житті суспільства. Види стереотипів. Міфи. Забобони та упередження. Моральні норми як інструмент подолання стереотипів та упереджень. Доброта і благодійність. Меценатство. |
Тема 4. Бути культурною людиною |
||||
15 |
|
|
Культура — міра людяності в людині. Людина і природа. §23,24. |
Культура — міра людяності в людині. Духовна та матеріальна культура. Культурність. Гармонія співіснування людини і природи як умова майбутнього життя. Ставлення до природи. |
16 |
|
|
Праця в житті людини. Дозвілля людини. §25,26. |
Роль праці в житті людини. Види праці. Домашня праця. Етика праці. Розмаїття людських інтересів. Потреби у відпочинку і можливості їх задовольнити. Моє хобі. Організація вільного часу. |
17 |
|
|
Здоров’я людини. Довкілля і здоров’я людини §27 |
Особиста гігієна. Фізична культура. Комп’ютерні ґаджети, Інтернет і сучасний школяр. Небезпеки віртуального світу. Етика здорового способу життя. |
18 |
|
|
Мистецтво самопізнання. §28 |
Самопізнання. Пошук власної ідентичності. Сенс життя. Ідеал в житті людини. Саморозвиток. Самореалізація. Самооцінка. Планування майбутнього. Саморозвиток. |
19 |
|
|
Узагальнення знань з тем «Мистецтво жити в суспільстві», «Бути культурною людиною» |
Тематичне оцінювання №1 |