Робота рекомендується з метою діагностування результатів навчання та коригування навчального процесу.
Діагностувальна робота з мовної теми «Звуки і букви»
Прізвище --------------------------------------------------------------------------
1.Поділи слова для переносу
Зоря, квітка, рослина, життя, напрямок, долина , колосся.
2. Підкресли слова , де більше звуків ніж букв
Ящірка, вродливий, місяць, насіння.
3. Які літери пом’якшують попередній приголосний звук?
А) і, я, є, ю, ь
Б) а, о, у, и, е
В) й
4. Познач ряд, в якому слова розміщено за абеткою:
А) діти, зима, носик;
Б) завдання, горобина, кущ;
В) щука, гроза, ліс.
5 . Виберіть рядок, де в кожному слові є буква, яка завжди
позначає м’який приголосний звук:
А) Йосип, рій, майка;
Б) ягогда, район, сіль;
В) джміль, читання, Оля
6. Виберіть рядок, де в усіх словах замість крапок треба ставити
апостроф:
А) с..юди, р..ядок;
Б) сім..я, розв..язання;
В) зор..я, Ю..рко
7.Виконай звуко-буквений аналіз слів: маяк, пам’ятник;
8.Прочитай текст. Поміркуй над власною кінцівкою. Спиши текст, вставляючи пропущені букви.
Настала осінь. С..нечко вже менше зігріває з..млю. Перелітні пт..хи збираються у вирій. Дерева та кущі одя..лись в яскраві наряди. А я восени …
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------