Діагностувальна робота з української мови №1 з теми «Текст»

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови №1 з теми «Текст» для 4 класу НУШ за підручником М. Вашуленко, Н. Васильківської, С. Дубовик
Перегляд файлу

Діагностувальна робота з української мови №1 з теми «Текст»

Варіант 1

 Вибери і познач правильну відповідь:

1. Мовлення необхідне людині, щоб…

А) спілкуватися з іншими людьми, висловлювати свої думки в усній чи писемній формі;

Б) міркувати, мріяти;

В) набиратися певного досвіду.

2. Твердження, доказ і висновок є :

А) у тексті – розповіді;   Б) у тексті – описі;   В) у тексті – міркуванні.

3.  До якого типу належить текст?

        Через пеньки і колоди чимчикує  їжак. Тягне він у нору запашне листя. Стеле зимову постіль. До весняного сонечка проспить їжачок. І снитимуться йому лісові сни.

 А) опис;     Б) розповідь;     В) міркування.

4. Прочитайте текст. Визнач у ньому: 1) зачин; 2) основну частину; 3) кінцівку. Початок кожної частини познач відвідною цифрою.

    

        Була пізня осінь. Але день видався сонячний і теплий, як бабине літо.

       Дві сестрички, що жили під самісіньким лісом, пішли до нього трохи прогулятися і назбирати різнокольорового листя і всіляких дерев’яних цікавинок для уроку.

      У лісі було затишно, ще пахло грибами й ще чимось приємним.

      Нарешті дівчатка забрели на галявину. Там було так гарно, що вони вирішили трохи посидіти і сплести віночки.

       А час минав. Пора повертатися додому. Та дівчатка ніяк не могли вирішити, котрою дорогою йти. Бо тих доріжок, що розходились у різні боки, було кілька, і всі схожі одна на одну.

Вони згадали, чому навчали їх тато і мама.

  • Сидімо тут, поки нас не знайдуть!

І справді через деякий час  почувся гавкіт Рекса і  людські голоси. Лісові полонянки були звільнені.

5. Добери і напиши заголовок до тексту.

6. Склади і запиши план тексту.

Діагностувальна робота з української мови №1 з теми «Текст»

Варіант 2

 Вибери і познач правильну відповідь:

1. Культура мовлення це…

А) слова, речення, текст;

Б)  правильність, точність, виразність мовленнєвого слова;

В) алфавіт, звуки, букви.

2.  Мета тексту - розповіді:

А) довести  щось;   Б)  розповісти про когось(щось);   В) описати предмет.

3.  До якого типу належить текст?

        Заєць – великий за розміром гризун. У нього довгі ноги, великі вуха і довгий хвіст. Пухнасте хутро зайця влітку сіре, а взимку біле.

 А) опис;     Б) розповідь;     В) міркування.

4. Прочитайте текст. Визнач у ньому: 1) зачин; 2) основну частину; 3) кінцівку. Початок кожної частини познач відвідною цифрою.

     

       Була пізня осінь. Але день видався сонячний і теплий, як бабине літо.

       Дві сестрички, що жили під самісіньким лісом, пішли до нього трохи прогулятися і назбирати різнокольорового листя і всіляких дерев’яних цікавинок для уроку.

      У лісі було затишно, ще пахло грибами й ще чимось приємним.

      Нарешті дівчатка забрели на галявину. Там було так гарно, що вони вирішили трохи посидіти і сплести віночки.

       А час минав. Пора повертатися додому. Та дівчатка ніяк не могли вирішити, котрою дорогою йти. Бо тих доріжок, що розходились у різні боки, було кілька, і всі схожі одна на одну.

Вони згадали, чому навчали їх тато і мама.

  • Сидімо тут, поки нас не знайдуть!

І справді через деякий час  почувся гавкіт Рекса і  людські голоси. Лісові полонянки були звільнені.

5. Добери і напиши заголовок до тексту.

6. Склади і запиши план тексту.

 

docx
Додано
19 червня 2022
Переглядів
6613
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку