Урок з української мови "Визначаю часи дієслів"

Про матеріал
Конспект уроку для 4 класу за підручником К.І. Пономарьової, Л.А. Гайової "Українська мова та читання "для 4-го класу (І-а частина). Тема: опираючись на знання учнів , отримані в 3-му класі, вчити визначати часи дієслів; змінювати дієслова за часами. Розробка уроку містить як теоретичний блок так і практичну частину.
Перегляд файлу

 

 

Конспект уроку української мови за підручником  К.І.Пономарьової, Л.А.Гайової (підручник «Українська мова та читання» для 4 класу     (І-а частина )

 

Урок № 73. Визначаю часи дієслів (офлайн )

Тема : Визначаю часи дієслів

 

Мета: вчити визначати часи дієслів, змінювати дієслова за часами;  розвивати критичне мислення, увагу, спостережливість, пам'ять, усне і писемне мовлення; удосконалювати навички письма; формувати компетентність спілкуватися рідною мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати повагу до рідної мови,  до традицій своєї країни та країн-сусідів.

Тип уроку : комбінований

Форма проведення : віртуальна  подорож в  Китай

Обладнання:  мультимедійний комплект.

Хід уроку

І. Вступна частина

1.Організація класу. Емоційне налаштування.

Помандруймо, любі діти,

Ми сьогодні з вами світом.

Треба тільки усміхнутись,

До сусіда повернутись,

Привітатись, тихо сісти,

Скласти книжки, олівці.

Всі ви, діти, молодці !

2. Перевірка домашнього завдання.

Підручник с.103, вправа №7.

Прочитай текст. Випиши в колонку дієслова. Зміни їх за числами й запиши поряд. Напиши, які страви з рису ти знаєш. Які тобі доводилося їсти ? (вибіркове опитування)

3. Актуалізація опорних знань. Підготовка до сприйняття нової інформації.  Створення проблемної ситуації.

а) Психологічне налаштування на урок. Вправа «Валіза».

 б) Хвилинка каліграфії.

в)  Вправа «Словникові слова».

1. Розгадай за поданими на слайді малюнками ребус. Яке слово заховалось?

2. Напиши це слово.

3.Виконай звуко-буквений аналіз цього слова.

4.Склади з цим словом речення і напиши його.

г)  Гімнастика для очей.

ІІ. Основна частина.

1.Повідомлення теми та мети уроку. Постановка проблеми.

Ми ще в 3-му класі вивчили часи дієслів. Сьогодні на уроці ми будемо продовжувати визначати часи дієслів і відправимся у віртуальну подорож до Китаю.

2. Організація сприйняття і осмислення   інформації ( теорії)

.  Вправа 1. Розглянь серію малюнків. Запиши відповіді на запитання, подані під кожним малюнком. Підкресли дієслова.

Вправа 2.  Познач час над кожним дієсловом у записаних . можеш скористатися правилом.

  Вправа 3. Прочитай текст. Склади з виділених букв назву країни, у якій віртуально побувала Читалочка.

 Вправа 4. Випиши з тексту попереднього завдання дієслова у відповідну колонку. Утвори інші часові форми цих дієслів  і  запиши.

 Фізкультхвилинка..

Вправа 5. Чи доводилося тобі запускати повітряного змія? А може, ти мрієш це зробити? Напиши про це текст (3–4 речення).

Організація практичної діяльності учнів з використанням нової інформації , нового матеріалу (теорії)

Вправа 6. Прочитай і спиши текст про Китай, уставивши орфограми. Підкресли дієслова. Познач їхній час.

. Інформація про Китай.

Організація творчого застосування учнями знань. Словникова робота.

Вправа 7. Прочитай імена китайських школярів. Визнач, яке з них належить хлопчикові, а яке — дівчинці, якщо відомо, що ім’я дівчинки складається з одного складу.

Вправа 8. Читалочка вивчила кілька китайських ввічливих слів. Прочитай, як вони звучать і що означають.

ІІІ. Заключна частина.

  1.               Підсумок.
  2.               Рефлексія.
  3.               Рефлексія «Загадкові листи».

 

 

 

 

4. Домашнє завдання.

 Пояснення домашнього завдання. Вправа 9. Спиши текст. Підкресли дієслова. Познач їх число і час.

 

  1. Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку лего.

     6. Рефлексія . Створіть пірамідку настрою.

 

 

docx
Додано
30 червня 2022
Переглядів
1070
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку