Календарно - тематичне планування з української мови ( з очікуваними результатами) 4 клас за підручником М.Захарійчук

Про матеріал
Календарно - тематичне планування з української мови ( з очікуваними результатами) 4 клас І - ІІ семестр за підручником М.Захарійчук
Перегляд файлу

 

І семестр

 

п/п

Тема уроку

Дата

Примітка

НЛ

Очікувані результати

1.

Розвиток мовлення 1. Мистецтво слова: міркую, описую, розповідаю. Складання зв’язної розповіді про ситуацію із життя.

02.09

 

НЛ1

сприймає уважно усну інформацію;

 

ставить уточнювальні запитання відповідно до мети слухання;

 

виконує усні інструкції й настанови вчителя щодо навчальних завдань;

 

передає зміст почутого творчо (змінює оповідача в текст і розповіді, послідовність наведених ознак в описі, послідовність аргументів у міркуванні, доповнює опис іншими ознаками, а міркування іншими аргументами);

 

вибирає з почутого інформацію для створення власного висловлення з конкретною метою (усне оголошення, усний відгук, усний стислий переказ);

 

 узагальнює і систематизує почуту інформацію;

 

самостійно контролює виконання загальнихправил письма;

 

 нарощує швидкість письма, безвідривно поєднуючи елементи букв та букви між собою, зберігаючи розбірливість; 

 

спрощує окремі форми букв, їх поєднання, зберігдотримується правил вимовляння слів з ненаголошеними голосними [е], [и], дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим, подовженими приголосними звуками;

 

 розбірливість читання написаного;

 

пише в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел;

 

пише розбірливо;

 

робить охайні виправлення;

 

дотримується абзаців, полів зошита;

 

 записує слова в колонку;

 

заповнює таблицю;

 

складає тексти для письмового спілкування (оголошення, запрошення, афіша тощо);

 

створює і записує загадки, невеликі казки тощо з орієнтацією на читача;

 

 обирає для власного повідомлення відповідне оформлення (шрифт, розмір, колір букв тощо); 

 

складає самостійне письмове висловлення (розповідь, опис, міркування) на добре знайомі й цікаві теми;

 

змінює іменники за числами і відмінками;  визначає початкову форму іменника (називний відмінок однини);

 

 визначає відмінок іменника в реченні;

 змінює у процесі словозміни іменників приголосні [г], [к], [х] перед закінченням –і на [з′],[ц′],[с′], голосний [і] на [о], [е];

 

правильно вживає в орудному відмінку однини в іменниках чоловічого роду закінчення –ом, –ем (–єм), в іменниках жіночого роду закінчення –ою, –ею (–єю);

 

перевіряє за словником закінчення іменників чоловічого роду в родовому й орудному відмінках;

 

використовує в мовленні паралельні форми іменників чоловічого роду – назв істот у давальному й місцевому відмінках однини; [ правильно записує іменники жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку однини;

 

правильно вживає літературні форми іменників у місцевому відмінку множини з прийменником по;

 

 змінює прикметники за родами і числами;  змінює прикметники разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями;

 

правильно записує прикметники з м’яким кінцевим приголосним основи у різних відмінкових формах;

 

 визначає граматичну форму прикметника (рід, число, відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний;

 

 утворює форми ступенів порівняння прикметників;

 

 

пише переказ (докладний, вибірковий) тексту розповідного змісту з елементами опису або міркування;

 

використовує у власних висловленнях виражальні засоби мови;

 

 висловлює своє ставлення до того, про що пише;

 

 записує власні висловлення грамотно (у межах вивченого) і зрозуміло;

 

бере участь в обговоренні письмових робіт у парах, групах; 

 

відзначає позитивні сторони, висловлює поради щодо можливого удосконалення тексту, спираючись на пам’ять;

 

удосконалює письмовий текст;

 

правильно вимовляє і записує прикметники на –ський, – цький, –зький;

 

використовує у власних зв’язних висловленнях прикметники в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми;

 

сприймає критично доступні медіатексти;

 

 визначає мету й цільову аудиторію окреми медіапродуктів;

 

декодує (тлумачить) повідомлення у простих медіатекстах, виявляє очевидні ідеї;

 

висловлює власні погляди на події, явища, предмети, цінності, представлені в медіатексті;

 

пояснює, чи змінилися під впливом медіатексту власні уявлення або думки про предмет повідомлення, як саме;

 

 створює прості медіапродукти, враховує мету й аудиторію;

 обговорює (в парі чи групі) враження від створеного медіапродукту.

 

Мова і мовлення

 

 

 

 

2.

Українська абетка: звуки та букви.

03.09

 

НЛ1

3.

Розвиток мови. Застарілі й нові слова.

07.09

 

НЛ2

4.

Культура мовлення та спілкування.

09.09

 

НЛ2

5.

Голосні звуки. Букви, що їх позначають. Поділ слова на склади.

10.09

 

НЛ2

6.

Розвиток мовлення 2. Мистецтво слова: міркую, описую, розповідаю. Створення оголошення до Дня козацтва та Дня захисника України.

13.09

 

НЛ1

7.

Ненаголошені голосні звуки [е],[и].

14.09

 

НЛ2

8.

Діагностувальна робота: діалог (усно)

16.09

 

НЛ1

9.

Аналіз діагностувальної роботи.

Приголосні звуки. Букви, що їх позначають.

17.09

 

НЛ2

10.

Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками.

21.09

 

НЛ2

 

Слово. Значення слова

 

 

 

 

11.

Повторення та узагальнення вивче-ного про слово: антоніми, синоніми, переносне значення, багатозначні слова.

23.09

 

НЛ1

12.

Фразеологізми. Робота з фразеологізмами.

24.09

 

НЛ3

13.

Розвиток мовлення 3. Мистецтво слова: міркую, описую, розповідаю. Створення запрошення до Дня бабусь і дідусів.

27.09

 

НЛ2

14.

Будова слова. Повторення вивченого.

28.09

 

НЛ2

15.

Діагностувальна робота: списування.

30.09

 

НЛ2

16.

Аналіз діагностувальної роботи.

Корінь слова. Чергування приголос-них [г], [к], [х] із [ж], [ч],[ш] і [з'], [ц'], [с']

01.10

 

НЛ2

НЛ3

17.

Фразеологізми-синоніми. Фразеологізми-антоніми.

05.10

 

НЛ2

18.

Чергування голосних [о],[е] з [і] у коренях слів.

07.10

 

НЛ2

19.

Префікс. Префікси, співзвучні з прийменниками.

08.10

 

НЛ1

20.

Розвиток мовлення 4. Мистецтво слова: міркую, описую, розповідаю. Створюю художній опис соняшника за поданим зразком, використовуючи інформацію з різних джерел.

18.10

 

НЛ1

НЛ4

21.

Спостереження за збігом однакових приголосних на межі префікса та кореня.

19.10

 

НЛ2

22.

Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї. перенос слів із префіксами.

21.10

 

НЛ2

23.

Правопис префіксів при-, пре-.

 

 

22.10

 

НЛ1

24.

Діагностувальна робота: диктант

 

26.10

 

НЛ2

25.

Аналіз діагностувальної роботи. Суфікс. Творення слів із суфіксами зменшення, здрібнілості, пестливості та згрубілості.

28.10

 

НЛ1

26.

Мої навчальні досягнення. Карта пам’яті: від тексту – до мене Слово. Значення слова.

29.10

 

НЛ2

 

Іменник

 

 

 

 

27.

Розвиток мовлення 5. Мистецтво слова: міркую, описую, розповідаю. Пишу вибірковий переказ з елементами опису.

01.11

 

НЛ2

28.

Іменник як частина мови. Повторення вивченого.

02.11

 

НЛ1

29.

Поняття предметності. Іменники з абстрактним значенням.

04.11

 

НЛ2

30.

Іменники-синоніми, іменники-антоніми, багатозначність іменників.

05.11

 

НЛ2

31.

Рід іменників: чоловічий, жіночий та середній.

09.11

 

НЛ2

32.

Змінювання іменників за числами.

11.11

 

НЛ2

33.

Відмінювання іменників за відмінками.

12.11

 

НЛ2

34.

Розвиток мовлення 6. Мистецтво слова: міркую, описую, розповідаю. Створення навчального переказу розповідного змісту.

15.11

 

НЛ1

НЛ3

35.

Діагностувальна робота: письмовий переказ

 

16.11

 

НЛ2

36.

Аналіз діагностувальної роботи.

Відмінювання іменників за відмінками. Початкова форма іменників.

18.11

 

НЛ2

37.

Аналіз діагносту вальної роботи.

Закінчення іменників жіночого роду на –а, -я в родовому відмінку однини.

19.11

 

НЛ2

38.

Розвиток мовлення 7. Мистецтво слова: міркую, описую, розповідаю. Створення переказу розповідного тексту, використовуючи малюнки.

29.11

 

НЛ1

НЛ4

39.

Аналіз діагностувальної роботи.

Закінчення іменників жіночого роду на –а, -я в орудному відмінку однини.

30.11

 

НЛ2

40.

Закінчення іменників жіночого роду з кінцевим приголосним.

02.12

 

НЛ2

41.

Закінчення основи іменників жіночого роду на б, п, в, м, ф і твердого звука [р].

03.12

 

НЛ2

42.

Закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини.

07.12

 

НЛ2

43.

Закінчення іменників чоловічого роду – назв істот у давальному та місцевому відмінках однини.

09.12

 

НЛ2

44.

Закінчення іменників чоловічого роду на –ар, -яр у родовому відмінку однини.

10.12

 

НЛ1

НЛ3

45.

Розвиток мовлення 7. Мистецтво слова: міркую, описую, розповідаю. Створення переказу розповідного тексту, використовуючи малюнки.

13.12

 

НЛ2

46.

Зміна приголосних [г], [к], [х] на [з'], [ц'], [с'] перед закінченням –і в іменниках.

14.12

 

НЛ2

47.

Діагностувальна робота: мовна тема «Іменник».

16.12

 

НЛ3

48.

Аналіз діагностувальної роботи.

Чергування кореневих голосних [о], [е] з [і] в іменниках жіночого та чоловічого роду з основою на приголосний.

17.12

 

НЛ2

49.

Відмінювання іменників у множині.

 

21.12

 

НЛ1

50.

Мої навчальні досягнення. Карта пам’яті: від тексту – до мене Іменник.

23.12

 

НЛ1

 

Прикметник

 

 

 

 

51.

Прикметник як частина мови.

24.12

 

НЛ2

52.

Прикметники-антоніми, прикметники-синоніми. Уживання прикметників у прямому й переносному значенні.

28.12

 

НЛ2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

53

Змінювання прикметників у сполученні з іменниками за родами, числами й відмінками. Початкова форма прикметника

10.01

 

НЛ2

розпізнає в мовленні числівники, які відповідають на питання скільки? котрий?;

 

ставить питання до кількісних і порядкових (без уживання термінів) числівників;

 

правильно вимовляє і пише форми родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100;

 

уживає правильні форми числівників на позначення часу протягом доби;

розпізнає серед слів особові займенники, ставить до них питання;

 

пояснює роль займенників у мовленні;

відмінює особові займенники за зразком;

 

правильно вживає займенники з прийменниками;

 

використовує займенники у власному мовленні для зв’язку речень у тексті та з метою уникнення повторів тих самих слів;

розпізнає неозначену форму дієслів, доречно використовує її в мовленні;

 

вживає дієслова у відповідних часових формах;

 

правильно записує особові закінчення дієслів у теперішньому і майбутньому часі, користуючись алгоритмом з опорою на третю особу множини;

 

ставить дієслова минулого часу у відповідну родову форму за питаннями що робив? (-ла,   -ло), що зробив? (-ла, -ло);

 

правильно вимовляє і записує дієслова на –ся;

 

добирає дієслова, що найбільше відповідають мовленнєвій ситуації;

розпізнає серед слів прислівники і ставить до них питання;

добирає до найуживаніших прислівників синоніми й антонім;

правильно пише найуживаніші прислівники;

 

доречно вживає прислівники у власних зв’язних висловленнях;

правильно інтонує і записує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією;

 

знаходить головні і другорядні члени речення у найпростіших випадках;

 

встановлює зв’язки між словами в реченні за допомогою питань;

 

виявляє в реченні однорідні члени;

складає речення з однорідними членами, правильно їх інтонує і записує;

 

використовує різні за структурою і метою висловлювання речення для вираження власних думок і почуттів;

знаходить у тексті його структурні частини;

 

формулює тему і мету тексту;

 

добирає заголовок, який відповідає темі або головній думці тексту;

 

складає план тексту;

 

будує текст за поданим планом;

 

розрізняє різновиди текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснює їх призначення;

 

знаходить у тексті-міркуванні твердження, доказ і висновок;

 

будує розповіді, описи, міркування, есе;

 

розрізняє і будує тексти художнього і науково-популярного стилів;

 

використовує засоби зв’язку речень у тексті

54

Відмінкові закінчення прикметників з основою на твердий приголосний

12.01

 

НЛ2

55

Урок розвитку зв’язного мовлення Створюю вітальну листівку з Новим роком

13.01

 

НЛ1

НЛ4

56

Відмінювання прикметників з основою на м’який приголосний в однині та множині

14.01

 

НЛ2

57

Визначення відмінків прикметників за відмінками іменників

17.01

 

НЛ2

58

Уживання м’якого знака перед закінченням прикметників у родовому, давальному, орудному та місцевому відмінках однини

19.01

 

НЛ2

59

Вимова та написання закінчення –ій у прикметниках жіночого роду в давальному та місцевому відмінках

21.01

 

НЛ2

60

Вимова й написання найуживаніших прикметників на -ський, -цький, -зький.

24.01

 

НЛ2

61

Урок розвитку зв’язного мовлення .Створюю зв’язну розповідь про ситуацію із життя

26.01

 

НЛ1

НЛ3

62

Відмінювання прикметників у множині

27.01

 

НЛ2

63

Побудова сполучень слів і речень із прикметниками, уведення їх у текст

28.01

 

НЛ2

64

Діагностувальна робота.

Робота з мовними одиницями  «Прикметник»

31.01

 

НЛ1

65

Аналіз діагностувальної роботи

Узагальнення знань з теми прикметник.

02.02

 

НЛ2

Числівник

 

 

 

66

Числівник як частина мови. Повторення вивченого про числівник

04.02

 

НЛ2

67

Відмінкові форми окремих числівників

Ущіл.

 

НЛ1

68

Словесні формули на позначення часу протягом доби

07.02

 

НЛ2

69

Урок розвитку зв’язного мовлення . Створюю навчальний переказ з елементами міркування про прочитаний твір

09.02

 

НЛ2

Займенник

 

 

 

70

Займенник як частина мови. Роль займенників у тексті

10.02

 

НЛ2

71

Особові займенники

11.02

 

НЛ1

72

Відмінювання особових займенників 1-ї та 2-ї особи однини і множини

14.02

 

НЛ2

73

Відмінювання особових займенників 3-ї особи однини і множини

16.02

 

 

74

Відмінювання особових займенників 1-ї , 2-ї, 3-ї особи однини і множини. Тренувальні вправи

18.02

 

НЛ2

75

Вживання займенників із прийменниками

28.02

 

НЛ1

76

Урок розвитку зв’язного мовлення. Створюю текст-розповідь зва ілюстраціями й опорними словами

02.03

 

НЛ2

77

Вживання займенників у власному мовленні

03.03

 

НЛ2

78

Діагностувальна робота. Диктант.

04.03

 

НЛ2

79

Аналіз діагностувальної роботи

Повторення вивченого про займенник

07.03

 

НЛ2

Дієслово

 

 

 

80

Дієслово як частина мови. Повторення вивченого про дієслово. Неозначена форма дієслова.

09.03

 

НЛ1

81

Дієслова – синоніми, дієслова антоніми. Багатозначні дієслова. Пряме і переносне значення дієслів

11.03

 

НЛ2

82

Змінювання дієслів за числами

14.03

 

НЛ2

83

Урок розвитку зв’язного мовлення. Створюю докладний навчальний переказ тексту використовуючи сюжетні малюнки, слова та словосполучення

16.03

 

НЛ2

84

Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами.

17.03

 

НЛ1

85

Змінювання дієслів минулого часу за числами і родами ( в однині)

Ущіл.

 

НЛ2

86

Змінювання дієслів теперішнього часу за особами і числами

18.03

 

НЛ1

87

Змінювання дієслів майбутнього часу за особами і числами

21.03

 

НЛ2

88

Правопис особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу в однині

23.03

 

НЛ2

89

Правопис особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу в множині

25.03

 

НЛ1

90

Урок розвитку зв’язного мовлення. Створюю навчальний переказ з елементами міркування про прочитаний текст, використовуючи серію малюнків

28.03

 

НЛ2

91

Повторення матеріалу про дієслово. Виконання вправ

30.03

 

НЛ1

 

92

Побудова речень з дієсловами теперішнього і майбутнього часу

31.03

 

НЛ2

93

Дієслова на –ся. С.119-121

01.04

 

НЛ2

94

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями  «Дієслово»

04.04

 

НЛ2

95

Аналіз діагностувальної роботи

 Повторення вивченого про дієслово

06.04

 

НЛ1

Прислівник

 

 

 

96

Урок розвитку зв’язного мовлення. Створюю текст розповідь з елементами міркування, використовуючи серію малюнків

08.04

 

НЛ2

97

Прислівник як частина мови

11.04

 

НЛ2

98

Дієслова та залежні від них прислівники

18.04

 

НЛ1

НЛ4

99

Прислівники, протилежні за значеннями

20.04

 

НЛ2

100

Прислівники, близькі за значеннями

21.04

 

НЛ2

101

Поширення речень прислівниками.

Ущіл.

 

НЛ2

102

Діагностувальна робота .

Диктант

22.04

 

НЛ2

103

Урок розвитку зв’язного мовлення.Створюю афішу

27.04

 

НЛ2

104

Аналіз діагностувальної роботи

Узагальнення знань про прислівник.

29.04

 

НЛ1

НЛ3

 

Речення

 

 

 

105

Речення за метою висловлювання. Повторення вивченого

04.05

 

НЛ2

106

Члени речення. Головні та другорядні члени речення.

05.05

 

НЛ2

107

Члени речення. Головні та другорядні члени речення.

06.05

 

НЛ1

НЛ4

108

Зв’язок слів у реченнях. Поширення речень словами і словосполученнями

11.05

 

НЛ2

109

Однорідні члени речення. Головні і другорядні члени речення.

13.05

 

НЛ2

110

Діагностувальна робота. Письмовий твір

16.05

 

НЛ2

111

Урок розвитку зв’язного мовлення . Створюю листівку до Дня Матері

18.05

 

НЛ2

112

Аналіз діагностувальної роботи

Інтонація та розділові знаки при однорідних членах речення, їх поєднання

19.05

 

НЛ2

113

Інтонація та розділові знаки при однорідних членах речення, їх поєднання

20.05

 

НЛ1

НЛ3

114

Складання речень, різних за структурою і метою висловлювання.

23.05

 

НЛ2

115

Діагностувальна робота

Списування

25.05

 

НЛ2

116

Аналіз діагностувальної роботи

Узагальнення з теми « Речення»

27.05

 

НЛ2

Текст

 

 

 

117

Текст та його ознаки. Заголовок. Повторення вивченого

30.05

 

НЛ2

118

Поділ тексту на частини. План тексту.

Засоби зв’язку речень у тексті

01.06

 

НЛ2

 

119

Текст – розповідь. Художній і науково- популярний тексти описи. Тема і мета

02.06

 

НЛ1

НЛ4

120

Підсумковий урок за рік

03.06

 

НЛ2

121

Текст – міркування: твердження, докази, висновки. Тема і мета

 

Екс.

 

122

Текст -есе

 

Екс.

 

123

Художній, науково- популярний та діловий тексти. Складання текстів різних типів

 

Екс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне  планування

з української мови  в 4-Б класі

     Мета – формування мотивації вивчення української мови; розвиток особистості дитини засобами різних видів мовленнєвої діяльності; формування комунікативної та інших ключових компетентностей; розвиток здатності спілкуватися українською мовою для духовного, культурного й національного самовияву, послуговуватися нею в особистому й суспільному житті, у міжкультурному діалозі; розвиток логічного, критичного та образного мислення, мовленнєво-творчих здібностей; формування готовності до вивчення української мови в гімназії.

     Досягнення поставленої мети передбачає виконання таких завдань:

– виховання в учнів позитивного емоційно-ціннісного ставлення до української мови, формування пізнавального інтересу до рідного слова, прагнення вдосконалювати своє мовлення;

– розвиток зв’язного мовлення, уяви, пізнавальних здібностей, логічного, критичного та образного мислення школярів;

– формування повноцінної навички письма, уміння брати участь у діалозі, створювати короткі усні й письмові монологічні висловлення; – дослідження мовних одиниць і явищ з метою опанування початкових лінгвістичних знань і норм української мови;

– залучення молодших школярів до практичного застосування умінь з різних видів мовленнєвої діяльності в навчальних і життєвих ситуаціях.

     Реалізація зазначених мети і завдань здійснюється за такими змістовими лініями: «Взаємодіємо усно», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо медіа», «Досліджуємо мовні явища».

Змістова лінія «Взаємодіємо усно» спрямована на формування в учнів початкової школи умінь сприймати, аналізувати, інтерпретувати й оцінювати усну інформацію та використовувати її в різних комунікативних ситуаціях, спілкуватися усно з іншими людьми в діалогічній і монологічній формах заради досягнення певних життєвих цілей.

Змістова лінія «Взаємодіємо письмово» передбачає формування в учнів повноцінної навички письма, умінь висловлювати свої думки, почуття, ставлення та взаємодіяти з іншими людьми в письмовій формі, виявляти себе в різних видах мовленнєво-творчої діяльності.

Змістова лінія «Досліджуємо медіа» спрямована на формування в учнів умінь аналізувати, інтерпретувати, критично оцінювати інформацію в медіатекстах та використовувати її для збагачення власного досвіду, створювати прості медіапродукти.

Змістова лінія «Досліджуємо мовні явища» передбачає дослідження учнями мовних одиниць і явищ з метою опанування початкових лінгвістичних знань, норм літературної вимови та правил українського правопису, формування у школярів умінь послуговуватися українською мовою в усіх сферах життя.

Чотири наскрізні лінії НУШ

Наскрізні лінії — це:

• соціально значимі надпредметні теми, що:

– сприяють сформувати в учнів уявлення про суспільство в цілому

– розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях

• засіб інтеграції:

– ключових і загальнопредметних  компетентностей

– навчальних предметів та предметних циклів.

Їх ураховують при формуванні освітнього середовища.

1. Екологічна безпека і сталий розвиток (НЛ1)

Наскрізна лінія «Екологічна безпека і сталий розвиток» підсилює формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості:

• збереження, захист довкілля

• усвідомлення сталого розвитку

• готовність брати участь у вирішенні питань навколишнього середовища та розвитку суспільства.

2. Громадянська відповідальність (НЛ2)

Ця наскрізна лінія покликана забезпечити:

• розвиток соціальної й громадянської компетентностей

• розкрити суть поняття «відповідальний громадянин» і визначити вектори його діяльності.

3. Здоров’я і безпека (НЛ3)

Щоб реалізувати здоров’язбережувальну компетентність, слід докласти зусиль на формування учня, який:

• є духовно/емоційно/соціально/фізично повноцінним громадянином

• дотримується здорового способу життя

• активно долучається до облаштування безпечного для життя й діяльності середовища.

4. Підприємливість і фінансова грамотність (НЛ4)

Мета наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність» — навчання молоді:

• раціонально використовувати кошти

• планувати витрати

• заощаджувати

• реалізовувати лідерські ініціативи

• успішно діяти в технологічно швидкозмінному середовищі.

Освітні технології:

  • інтерактивні технології,
  • ігрові технології, проєктні технології,
  • технології проблемного навчання,
  • технологія розвитку критичного мислення,
  • технологія кейсів,
  • особистісно зорієнтоване навчання,
  • технологія колективного творчого виховання.

Види діагностувальних робіт

 

Форми контролю

 

     І семестр 2021/2022 н.р.

ІІ семестр 2021/2022 н.р.

 

Кількість робіт

   Дата проведення

 

Кількість робіт

   Дата проведення

1.

Діагностувальна робота: діалог (усно)

1

16.09

 

 

2.

Діагностувальна робота: списування

1

30.09

 

 

3.

Діагностувальна робота: диктант

1

26.10

 

 

4.

Діагностувальна робота: письмовий переказ

1

16.11

 

 

5.

Діагностувальна робота: робота з мовними одиницями

1

16.12

 

 

6.

Діагностувальна робота: усний твір

-

 

 

 

 

Діагностувальна робота: письмовий твір

-

 

 

 

7.

ДПА

 

 

 

 

 

Всього

5

 

 

 

Календарно-тематичне планування з української мови  для  4-Б класу розроблено відповідно до Типової освітньої програми для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко, затверджена Наказом МОН України «Про затвердження типових освітніх програм для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти від 08.10.2019 №1273.

Підручник: Українська мова та читання: підруч. для 4 кл. закл. заг. серед. освіти ( у 2-х частинах): Частина 1: Українська мова /Мар’яна Захарійчук – Київ: Грамота, 2021. - 160с.: іл.

Усього : 123 год.  3,5 год. на тиждень.Резервний час – 20%  відповідно до вимог  Державного стандарту початкової освіти у навчальній програмі.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Швед Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
27 червня 2022
Переглядів
4398
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку