Діагностувальна робота з української мови 2 клас. Мовна тема "Речення. Текст"

Про матеріал
Діагностувальна робота №10 з української мови 2 клас. Перевірка мовних знань та вмінь за темою "Речення. Текст". Перевіряються навички мовно-літературної галузі: пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки; визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення власного мовлення.
Перегляд файлу

 

Діагностувальна робота №10

Прізвище____________________________________Дата___________________

І варіант

1. Обери правильну відповідь.

Що таке текст?

 а) речення;              б) слова;                в) зв’язані за змістом речення.

2. Речення - це….

а) текст;

б) словосполучення;

в) група слів, що виражає закінчену думку.

3. Визнач тип речення за метою висловлювання.

Діти, бережіть красу рідного краю!

а ) питальне;         б) спонукальне;         в) розповідне.

4. Постав розділові знаки в кінці кожного речення.

         1. Чому соняшник повертає голову за сонцем

         2. Який чудовий весняний ранок

         3. Андрійко  допоміг бабусі перейти дорогу

5. Прочитай речення. Визнач, чи утворюють вони текст. Підкресли відповідь, яку ти вважаєш правильною.

Так                    Ні

Гірське повітря цілюще. Квіти рідко ростуть у важкодоступних місцях. На гірських стежинах можна зустріти диких тварин.

 

6. З поданих слів склади і запиши речення.

    до, пішли, лісу, ми, Навесні .

    китиці, Вербичка, розпустила.

 

7.  Визнач тип тексту. Познач відповідь. Спиши зачин і кінцівку.

                а) розповідь;          б) опис.

 

      Ромашка – дивовижна квітка. Її можна зустріти на полях, лугах. Вона схожа на маленьке сонечко.

      Пелюстки у цієї квітки білі та тоненькі. Їх досить багато. Серединка ромашки жовтенька і пухнаста. На ці чудові квіти раз у раз прилітають метелики або бджілки, щоб помилуватися ними.

     Я люблю ромашку за її ніжність і простоту. За те, що вона дарує щастя і радість!

 

 

 

Самоаналіз 

Значні успіхи

Помітний прогрес

Результат з допомогою

Потреба уваги

 та допомоги

Вчитель      Н6 - пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки

 

 

 

 

                    Н7 - визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення власного мовлення

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота №10

Прізвище____________________________________Дата___________________

ІІ варіант

1. Запиши правильну відповідь.

З яких частин складається текст?

а ) абзац, речення;

б) зачин, речення, слова;

в) зачин, основна частина, кінцівка.

2. Речення –це….

а ) кілька слів;  

б) група слів, що виражає закінчену думку;

 в) кілька складів.

3. Визнач тип речення за метою висловлювання.

Взимку білочка ховається у дуплі.

а) розповідне;              б) спонукальне;           в) питальне.

4. Постав розділові знаки в кінці кожного речення.

         1. Який чудовий весняний ранок

         2. Чому соняшник повертає голову за сонцем

         3. Андрійко  допоміг бабусі перейти дорогу

5. Прочитай речення. Визнач, чи утворюють вони текст. Підкресли відповідь, яку ти вважаєш правильною.

Так                    Ні

Ось і море. Свійські тварини не можуть жити без води. Дельфіни – дуже розумні істоти.

6. З поданих слів склади і запиши речення.

до, пішли, лісу, ми, Навесні.

легенький, Дмухнув, вітерець.

7.  Визнач тип тексту. Познач відповідь. Спиши основну частину.

         а) розповідь;                            б) опис.

      Ромашка – дивовижна квітка. Її можна зустріти на полях, лугах. Вона схожа на маленьке сонечко.

      Пелюстки у цієї квітки білі та тоненькі. Їх досить багато. Серединка ромашки жовтенька і пухнаста. На ці чудові квіти раз у раз прилітають метелики або бджілки, щоб помилуватися ними.

     Я люблю ромашку за її ніжність і простоту. За те, що вона дарує щастя і радість!

 

 

Самоаналіз 

Значні успіхи

Помітний прогрес

Результат з допомогою

Потреба уваги

 та допомоги

Вчитель      Н6 - пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки

 

 

 

 

                    Н7 - визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення власного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 грудня 2023
Переглядів
432
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку