Діагностувальна робота з української мови 2 класу НУШ
Мовна тема «Прикметник»
1варіант
Учня (учениці) ____________________________
Вибери одну правильну відповідь
1. Прикметники – це
А) слова – назви предметів;
Б) слова – ознаки предметів;
В) слова, що означають дію предмета.
2. Прикметники відповідають на питання:
А) Який ? Яка ? Яке?
Б) Хто? Що?
В) Що робить? Що зробить?
3.Визнач рядок, у якому всі слова - прикметники?
А) підручник, виделка, іграшка;
Б) злий, білосніжна, стрункі, маленьке;
В) стрибає, спить, читає.
4. Добери прикметники до поданих іменників.
Листя (яке?)_______________________________________________________.
Лисиця (яка?)______________________________________________________.
5. Утвори прикметники від поданих іменників.
Зима - ______________________. Холод - _______________________________.
6. Добери близьке за значенням слово до прикметника
Злий - ________________________. Хоробрий - ____________________________.
7.Добери протилежне за значенням слово до прикметника.
Солоний - ________________________. Темний - _______________________________.
8. До назв предметів добери і запиши ознаки за зразком:
Зразок. За температурою: морозиво - холодне.
За смаком: лимон -__________________, шоколад - ______________________.
За кольором: ніч - __________________, день - __________________________.
9. Спиши текст. Знайди і підкресли прикметники.
Ліс
Шумить зелений ліс. На галявині великий дуб. Біля нього струнка берізка. Дуб захищає її від вітру. Він великий і сильний. Берізка тріпоче листочками і радіє.
Діагностувальна робота з української мови 2 класу НУШ
Мовна тема «Прикметник»
2 варіант
Учня (учениці) ____________________________
Вибери одну правильну відповідь
1. Прикметники – це
А) слова, що означають дію предмета
Б) слова – що називають предмет;
В) слова – ознаки предметів;
2. Прикметники відповідають на питання:
А) Хто? Що?
Б) Який ? Яка ? Яке ?
В) Що робить? Що зробить?
3.Визнач рядок, у якому всі слова - прикметники?
А) Височенька, ніжна, тендітна, злий;
Б) малює, стрибає, біжить, пише;
В) підручник, дошка, пенал, зошит.
4. Добери прикметники до поданих іменників.
Морозиво (яке?)________________________________________________________.
Мама (яка?)______________________________________________________.
5. Утвори прикметники від поданих іменників.
Тепло - ______________________. Мороз - _______________________________.
6. Добери близьке за значенням слово до прикметника.
Веселий - ________________________. Добрий - ____________________________.
7.Добери протилежне за значенням слово до прикметника.
Добрий - ________________________. Мокрий - _______________________________.
8. До назв предметів добери і запиши ознаки за зразком:
Зразок. За температурою: морозиво - холодне.
За смаком: перець -__________________, малина- ______________________.
За величино: дерево - __________________, кущ - __________________________.
9. Спиши текст. Знайди і підкресли прикметники.
Котик
У Ліди був котик. Лапки біленькі. Зубки гостренькі. Сам увесь сірий. Сидить котик і сумує, бо зима холодна настала. Пошила Ліда йому теплий килимок. Котик ліг й муркоче.