Діагностувальна робота з української мови 3 класі

Про матеріал
Діагностувальна робота № 1 з української мови 3 клас. Українська абетка. Звуки та букви.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота № 1 з української мови  3 клас

Українська абетка. Звуки та букви.

Варіант 1

 

  1. Букви ми …..

а) вимовляємо і чуємо;

б) чуємо;

в) бачимо і пишемо

 

     2.   Познач рядок , усі слова якого розташовані в

           алфавітному порядку

          а) гарний, добрий, красивий , ладний, чудовий

          б) гуркотіти, апельсин , грюкати , волошки.

          в) дума , гімн, ода, пісня, щедрівка

 

     3.   Визнач у якому рядку тільки голосні звуки

 а)  [а], [o],[у]

 б) [р], [і],[e]

 в) [і], [и], [й]

 

     4. Буква  й завжди позначає ……

          а) твердий  або м’який  приголосний звук [й]

          б) м’який  приголосний звук [й]

          в) твердий приголосний звук [й]

 

     5.  Мова – це засіб …

          а) спілкування

          б) запам’ятовування

          в) мовчання

 

   6.    Познач рядок, де  слова відповідають

          на запитання  хто ? що?

          а) зелений, співати, спів

          б) сонце , соняшник , равлик

          в) чудовий , радіти , радість

 

 

 

  7. Спиши. Зроби звуковий аналіз виділених слів та встав пропущені знаки.

         1. Чому соняшник повертає голову за сонцем

         2.Який чудовий весняний ранок

         3. Василько  допоміг бабусі перейти дорогу

  8. Запиши клички тварин в абетковій послідовності.

       Пушок, Зірка, Мурчик, Рудик, Вихор, Гавчик, Дружок

 

Варіант 2

 

  1. Букви ми …..

а) бачимо і пишемо

б) чуємо;

в) вимовляємо і чуємо;

 

     2.   Познач рядок , усі слова якого розташовані в

           алфавітному порядку

          а) дума , гімн, ода, пісня, колядка

          б) гуркотіти, апельсин , грюкати , волошки.

          в) гарний, добрий, красивий , сміливий, чудовий

 

     3.   Визнач у якому рядку тільки голосні звуки

 а)  [у], [о], [і]

 б)  [р], [а], [e]

 в)  [і], [и], [й]

 

     4. Буква  й завжди позначає ……

          а) твердий  або м’який  приголосний звук [й]

          б) м’який  приголосний звук [й]

          в) твердий приголосний звук [й]

 

     5.  Мова – це засіб …

          а) мовчання

          б) запам’ятовування

          в) спілкування

 

   6.    Познач рядок, де  слова відповідають

          на запитання  хто ? що?

          а) зелений, співати, спів

          б) сонце , соняшник , котик

          в) чудовий , радіти , радість

 

 

 

  7. Спиши.  Зроби звуковий аналіз виділених слів та

       встав пропущені знаки.

         1. Чому ялинка завжди зелена

         2.Який гарний день

         3. Олена  допомогла матусі помити посуд

 

8. Запиши клички тварин в абетковій послідовності.

   Пушок, Зірка, Мурчик, Рудик, Вихор, Гавчик, Дружок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Молчанова Інесса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Молчанова Інесса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 квітня 2023
Переглядів
1957
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку