Презентація до уроку у 3 класі "Аудіювання "Дві груші і одна""

Про матеріал
Презентація створена для викоритання під час проведення діагностувальної роботи - АУДІЮВАННЯ. В роботі внесено завдання, доступні для дітей даного віку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Груші – дві і одна. БОРИС КОМАРАУДІЮВАННЯ

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Допомогти по господарству. Купити ліки, продукти

Номер слайду 4

Допомогти піднятись по сходах, піднести сумку. Поступитися місцем у транспорті

Номер слайду 5

Допомогти перейти дорогу. Виконати їхнє прохання

Номер слайду 6

Особливо важливо вміти вислухати, може, навіть в котрий раз їхню розповідь, щоб вони відчули, що комусь потрібні

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Груші – дві і одна. Словникова робота. Скрушно - сумно, із журбою;мацала - торкалася;навпочіпки - зігнувши ноги в колінах, тримаючись на пальцях ніг

Номер слайду 9

АУДІЮВАННЯГруші – дві і одна

Номер слайду 10

1. До якого жанру належить прослуханий твір?а) казкаб) легендав) оповіданняг) вірш

Номер слайду 11

2. Яке лихо сталося з бабусею?а) вона спіткнулась і розсипала грушіб) упала і вдариласьв) вона загубила кошикг) вона загубила гаманець

Номер слайду 12

3. Хто перший підійшов до бабусі?а) Ромаб) Оксанкав) вони підійшли разом

Номер слайду 13

4. Як допоміг бабусі Рома?а) він зібрав груші і поклав у бабусин кошикб) він узяв кошик і понісв) він показував, де лежать розсипані грушіг) збирав груші разом із бабусею

Номер слайду 14

5. Як допомогла бабусі Оксана?а) сказала, скільки груш ще не зібраноб) разом з бабусею клала груші в кошикв) підказувала, де лежать грушіг) швиденько зібрала груші у фартушок і висипала в кошик

Номер слайду 15

6. Як бабуся віддячила дітям?а) віддала дітям усі грушіб) дала по одній смачній грушів) пригостила пиріжкамиг) Ромі дала одну грушу, а Оксанці - дві

Номер слайду 16

7. Чому бабуся по-різному віддячила дітям?а) бо Оксана мала дівчинкаб) у бабусі було всього три грушів) бо Рома не заслужив подякиг) бо бабуся сама хотіла з'їсти інші груші

Номер слайду 17

8. Як ти вважаєш, чи справедливо бабуся розподілила груші між дітьми?а) справедливо, бо Оксана дійсно допомогла, а Рома тільки підказував бабусі, де лежать грушіб) несправедливо, бо Рома показував, де лежать груші, а Оксана не стала підказуватив) несправедливо, бо допомагали разом, значить, і груш повинно бути порівну

Номер слайду 18

9. Характеристика головних героїв РОМАОКСАНАспівчутливістьпихатістьщирість доброталіньбайдужість

Номер слайду 19

10. З’єднай правильно. Відповіді запиши, наприклад, так: 1-а, 2-….{CC3 EF803-5 C7 E-4 DDC-8 A82-6 BCB5 FE2 FA51}1— Та не там! Ось тут!а мама2— От лихо! —б Рома3— Ти вже встиг з’їсти другу?в бабуся

Номер слайду 20

11. Які прислів’я найтошніше виражають головну думку твору?а) Більше діла – менше слів.б) Краще гірка правда, ніж солодка брехня.в) Хочеш їсти калачі – не сиди на печі. г) Яка праця, така й нагорода.

Номер слайду 21

12. Чого вчить оповідання?а) бути спостережливимб) любити природув) вмінню збирати грушіг) бути милосердним і допомагати старшим

Номер слайду 22

Чия ж допомога була кращою?Якщо хочете допомогти стареньким людям, то робіть це від щирого серця. Старайтеся, щоб вони відчули, що для вас ця праця є в радість.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Петрова Валентина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
9 квітня 2023
Переглядів
915
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку