Діагностична робота з української мови
учня 3-___ класу
Прізвище ім’я ____________________________________________
з теми «Речення. Головні члени речення»
Щоб користуватися чарівною паличкою учням Хогвардса потрібно знати закляття. Це речення різні за метою висловлювання та інтонацією. Навчимось.
1.Що таке речення?
А) Слово або кілька слів, що виражають закінчену думку;
Б) Слово або кілька слів;
В Слово або кілька словосполучень.
2.Якими бувають речення за метою висловлювання?
А) Окличні і неокличні; Б) розповідні, питальні, спонукальні;
В) розповідні, окличні,спонукальні.
3.Перше закляття для пошуку речей є питальним реченням. Знайди його.
А) Знайдіться, речі! Б)Шукаю своє перо. В)Де поділося моє перо?
4.Для закляття, яке допомагає притягнути речі, використовують слова-звертання. Знайдіть слова звертання та виділить його.
А) Я прошу прилетіти мітлу. Б) Мітла летить до мене! В) До мене, мітло!
5.Що є основою речення?
А) Головні члени речення: підмет і присудок;
Б) Другорядні члени речення; В)Найкоротші слова в реченні;
6. Прочитай текст. Знайди та підкресли підмет та присудок у кожному реченні.
Кожен учень вчить закляття уважно та ретельно. Будь яка неточність шкодить чаклуну. Чарівна паличка допомагає виконувати найскладніші закляття.
7. Прочитай текст. Постав знаки наприкінці кожного речення.
Коли Гаррі увійшов і у глибині крамнички задзеленчав дзвіночок
Гаррі мав дивне відчуття: невже він опинився у великій бібліотеці
Він затамував подих і взявся оглядати тисячі вузьких коробочок
Навіть пилюка й тиша були, здавалося, насичені загадковими чарами
Тут купують чарівні палички
8. Встанови зв’язок між словами за допомогою питань.
На стільчик чарівниця поклала гостроверхий капелюх чарівника.
(______) ___________________(_______________)___________;
___________________(_____________)_____________________;
___________________(_____________)_____________________;
___________________(_____________)_____________________;
___________________(_____________)_____________________;
9. Склади речення із звертанням. Не забудь про розділові знаки.
Питальне, неокличне ___________________________________________________
Спонукальне окличне___________________________________________________
Бланк оцінювання
діагностичної роботи з української мови
учня 3-___ класу
Прізвище ім’я______________________________________
з теми «Речення Головні члени речення»
Індекс Резуль-тату |
Характеристика результатів навчання |
№ завдання |
Рівень |