Підсумкова діагностувальна робота з української мови.
(Критерій 6. Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки.)
У лісі
Щ..дро світит.. ясне сонечко. Дихає т..плен..кий віт..рець. З..мля у квітах, наче кил..м. Дзвенит.. спів пташок. Дят..л дз..обом стукає по корі д..рев. Він шукає черв..яків. Ось прил..тіла сойка і сіла на пен..ок. Вона прин..сла жолуд.. і почала його ховати під корі(н, нн)я.
Гарно в лісі!
(Критерій 7. Визначає і аналізує мовні одиниці та мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.)
3. Запиши назви річок України в алфавітному порядку:
Тиса, Ятрань, Бистриця, Орель, Десна, Прут, Дніпро, Сула.
4. Визнач, в якому рядку іменники.
а) білочка, сова, зелений, парта, олівець;
б) зошит, бабуся, телефон, море;
в) бігати, думати, червоний, комп’ютер.
5. Числівник відповідає на питання…
а) Який? Яка? Яке?
б) Хто? Що?
в) Скільки? Котрий?
6. На питання Що робити? відповідає…
а) іменник;
б) числівник;
в) дієслово.
7. Обери рядок, у якому записані тільки дієслова.
а) читає, жук, бігають;
б) співає, сміється, пише;
в) лінійка, спів, дзвоник.
8. Обери рядок, у якому записані числівники без помилок.
а) п’ятдесят, дев’ятнадцять, шістсот;
б) сорок, п’ятьдесят, сімнацять;
в) дев’ятсот, дванацять, чотири.
9. Утвори рядок слів за зразком.
Зразок: риба – рибний, рибалити.
Гра -___________________________________________________________________
Сад -___________________________________________________________________
10. Допиши таке слово, щоб запис став реченням.
Пташки в’ють (що?) _____________________________________________________.
Свою родину треба (що робити?)__________________________________________.
11. Упиши подані слова під назвами відповідних частин мови.
Іменник |
Прикметник |
Дієслово |
Числівник |
Службові слова |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пекти, один, дев’ять, під, знаю, з, мороз, теплий, печиво, синій. |