Календарне планування з української мови 2 клас К. Пономарьова та О. Савченко .

Про матеріал
Календарне планування уроків української мови на І та ІІ семестри за підручником «Українська мова ти читання. Частина 1. Автори: К. Пономарьова та О. Савченко (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
Перегляд файлу

Українська мова

 

за підручником «Українська мова ти читання. Частина 1.

 Автори: К. Пономарьова та О. Савченко (2019)»

для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)

 

І семестр

 

Тема уроку

 

Ст.

Дата

Скор.

  1.  

Вступ. Нумо знайомитись! Повідомлення.

впр. 1-13, с. 4-5

 

 

Досліджую звуки і букви, склад, наголос

  1.  

Розрізняю мовні звуки і букви. Складання речень.

впр.1-12, с. 6-7

 

 

  1.  

Розпізнаю голосні звуки. Спостереження за істотними озна­ками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки .

впр. 1-11, с. 8-9

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.

Згадую про літо.

с.4-6

 

 

  1.  

Розрізняю голосні і приголосні звуки. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків. Букви, що позна­чають приголосні звуки .

впр. 1-9, с. 10-11

 

 

  1.  

Вхідна діагностувальна робота.

Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають м’якість приголосних. Звуко-буквений аналіз слів .

впр. 1-10, с. 11-12

 

 

  1.  

Правильно записую слова з «ьо» і «йо». Складання речень за малюнками .

впр. 1-7, с. 13-14

 

 

  1.  

Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. Написання оголошення .

впр. 1-9, с. 14-15

 

 

  1.  

Розпізнаю слова зі звуками [дж], [дз], [дз ']. Звуко- буквений аналіз слів. Складання і записування речень.

впр. 1-11, с. 16-17

 

 

  1.  

Спостерігаю за словами з буквами г, щ. Робота над вимовою і написанням слів із цими буквами. Навчальне аудіювання .

впр. 1-11, с. 17-18

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.

Малюю осінній сад.

с.7-9

 

 

  1.  

Досліджую, коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Напи­сання тексту за поданими запитаннями.

впр. 1-10, с. 19-20

 

 

  1.  

Правильно пишу слова з апострофом. Тверда вимова приголо­сних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Написання запрошення.

впр. 1-10, с. 21-22

 

 

  1.  

Діагностувальна робота №1. Списування.

 

 

 

  1.  

Корекція знань учнів.

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слів і складів. Складання і записування речень.

 

впр. 1-7, с. 23-24

 

 

  1.  

Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах. Правильна вимова слів. Складання речень за малюнками.

впр. 1-7, с. 24-25

 

 

  1.  

Правильно наголошую слова. Робота зі словником. Звуко­вий аналіз слів. Складання речень.

впр. 1-10, с. 26-27

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.

Малюю осіннє листя.

с.10-12

 

 

  1.  

Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Пра­вильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах.

впр. 1-8, с. 28-29

 

 

  1.  

Конструюю слова зі складів. Уявлення про складотворювальну роль голосних звуків. Навчальний діалог.

впр. 1-11, с. 30-31

 

 

  1.  

Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зі збі­гом приголосних звуків. Записування відповідей на запи­тання.

впр. 1-11, с. 32-33

 

 

  1.  

Правильно переношу слова. Перенос слів із буквосполученнями «дж» і «дз», буквами її, ь та апострофом. Звуко- буквений аналіз слів.

впр. 1-11, с. 34-35

 

 

  1.  

Розташовую слова за алфавітом. Вправляння у розташуван­ні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова. Навчальне аудіювання.

впр. 1-11, с. 36-37

 

 

  1.  

Діагностувальна робота №2.

Робота з мовними одиницями.

 

 

 

  1.  

Корекція знань учнів.

Шукаю слово у словнику за алфавітом. Робота з орфографі­чним словником. Складання речень.

впр. 1-9, с. 37-38

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.

Розповідаю про осінні турботи тварин.

с.13-15

 

 

Досліджую значення слова

  1.  

Спостерігаю за значенням слова. Інтерв’ю. Перегляд муль­тфільму, складання і записування речень за його змістом .

впр. 1-9, с. 39-40

 

 

  1.  

Розпізнаю пряме і переносне значення слів. Складання роз­повіді про море за картиною і поданими словами .

впр. 1-12, с. 41-42

 

 

  1.  

Розрізняю значення слів. Складання і записування речень із словами, які мають різне значення .

впр. 1-9, с. 43-44

 

 

  1.  

Добираю протилежні за значенням слова.

впр. 1-7, с. 44-45

 

 

  1.  

Добираю близькі за значенням слова .

впр. 1-8, с. 46-47

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.

Малюю перший сніг.

с.19-21

 

 

  1.  

Добираю слова, які прикрашають мовлення.  Складання речень із порівняннями .

впр. 1-8, с. 47-48

 

 

  1.  

Уживаю ввічливі слова. Інтерв’ю. Складання речень .

впр. 1-10, с. 49-50

 

 

  1.  

Об’єдную слова в групи за певною ознакою. Складання речень.

впр. 1-10, с. 51—52

 

 

  1.  

Діагностувальна робота №3.

Робота з мовними одиницями

 

 

 

  1.  

Корекція знань учнів.

Добираю слова на певну тему.

впр. 1-8, с. 52-53

 

 

Досліджую іменники

  1.  

Ставлю питання до назв предметів. Розпізнавання слів — назв предметів за питаннями хто? що?

впр. 1-11, с. 54-55

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.

Пишу лист Святому Миколаю.

с.21-24

 

 

  1.  

Розпізнаю іменники. Складання речень.

впр. 1-9, с. 56-57

 

 

  1.  

Добираю іменники. Складання речень.

впр. 1-12, с. 58-59

 

 

  1.  

Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища. Скла­дання речень .

Дізнаюсь про походження імен і прізвищ. Доповнення ре­чень.

впр 1-10, с. 60—61 впр. 1-12, с. 62-63

 

 

  1.  

Пишу з великої букви клички тварин. Доповнення речень.

впр. 1-8, с. 64-65

 

 

  1.  

Діагностувальна робота №4.

Диктант.

 

 

 

  1.  

Корекція знань учнів.

Пишу з великої букви назви міст і сіл. Складання речень.

впр. 1-8, с. 65—66

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.

Малюю новорічну ялинку.

 

 

 

  1.  

Підсумковий урок за семестр.

 

 

 

 


Українська мова

 

за підручником «Українська мова ти читання. Частина 1.

 Автори: К. Пономарьова та О. Савченко (2019)»

для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)

 

ІІ семестр

 

Тема уроку

 

Ст.

Дата

Скор.

Досліджую іменники

  1.  

Пишу з великої букви назви гір, річок, озер і морів. Складан­ня речень.

впр.1-11, с. 67-68

 

 

  1.  

Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Звуковий аналіз слів.

впр. 1-11, с. 69-70

 

 

  1.  

Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Записування відповідей на запитання.

впр. 1-7, с. 70-71

 

 

  1.  

Повторення, закріплення і застосування знань про іменники.

 

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.

Малюю зимові розваги.

С.28-30

 

 

Досліджую прикметники

  1.  

Формування уявлення про слова — назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? Які? Добирання слів — назв ознак до персонажів коміксів.

впр. 1-9, с. 72-73

 

 

  1.  

Ознайомлення з терміном «прикметники». Добирання прикметників для опису пір року.

впр. 1-11, с. 74-75

 

 

  1.  

Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті.

впр. 1-8, с. 76-77

 

 

  1.  

Встановлення зв’язку між іменниками і прикметниками. Утворення словосполучень іменника з прикметником.

впр. 1-11, с. 77-78

 

 

  1.  

Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником.

впр. 1-8, с. 79-80

 

 

  1.  

Розпізнавання і добирання близьких за значенням прикметників. Опис персонажів малюнків близькими за значенням прикметниками.

впр. 1-7, с. 80-81

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.

Розповідаю про допомогу птахам.

С.31-33

 

 

  1.  

Розпізнавання і добирання прикметників, протилежних за значенням. Складання опису тварини за малюнком

впр. 1-8, с. 82-83

 

 

  1.  

Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Складання загадок з прикметниками.

впр. 1-7, с. 83-84

 

 

  1.  

Повторення, закріплення і застосування знань про прикметник.

 

 

 

  1.  

Діагностувальна робота №5.

Перевірка мовних знань і вмінь.

 

 

 

Досліджую дієслова

  1.  

Формування уявлення про слова — назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? Що роб­лять?. Знаходження слів — назв дій у тексті, доповнення ними речень.

впр. 1-9, с. 85-86

 

 

  1.  

Ознайомлення з терміном «дієслово». Добирання дієслів до поданих іменників.

впр. 1-10, с. 87-88

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.

Малюю домашніх улюбленців.

С. 34-36

 

 

  1.  

Використання  дієслів у мовленні. Читання діалогу за ролями.

впр. 1-9, с. 89-90

 

 

  1.  

Змінювання дієслів за числами. Утворення словосполучень дієслова з іменником

впр. 1-7, с. 90-91

 

 

  1.  

Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Встановлення відповідності між сталими висловами і близькими за значенням дієсловами.

впр. 1-8, с. 92-93

 

 

  1.  

Розпізнавання і добирання протилежних за значенням дієслів. Побудова і записування речень з поданими дієсловами.Написання смс-повідомлення.

впр. 1-9, с. 93-94

 

 

  1.  

Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами.

впр. 1-9, с. 95-96

 

 

  1.  

Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях.

впр. 1-10, с. 96-97

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.

Розповідаю за кадрами фільму.

С.37-39

 

 

  1.  

Повторення, закріплення і застосування знань про дієслово

 

 

 

  1.  

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

 

 

 

Досліджую числівники

  1.  

Формування уявлення про слова — назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки?. Допо­внення речень словами — назвами чисел.

впр. 1-9, с. 98-99

 

 

  1.  

Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті.

впр. 1-11, с. 100-101

 

 

  1.  

Утворюю числівники. Вправляння у правильному написанні і наголошуванні числівників.

впр. 1-12, с. 102-103

 

 

  1.  

Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником.

впр. 1-8, с. 103-104

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.

Малюю весну.

с. 40-42

 

 

  1.  

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

 

 

 

Досліджую службові слова

  1.  

Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Доповнення речень службовими словами.

впр. 1-8, с. 105-106

 

 

  1.  

Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів.

впр. 1-8, с. 106-107

 

 

  1.  

Утворення словосполучень і речень з використанням службових слів. Складання усної розповіді за серією малюнків з використанням службових слів.

впр. 1-8, с. 108-109

 

 

  1.  

Використання службових слів у мовленні. Записування відповіді на запитання за змістом прочита­ного.

впр. 8-14, с. 109

 

 

  1.  

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

 

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.

Підписую святкову листівку.

с. 43-45

 

 

  1.  

Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями.

впр. 1-12, с. 110-111

 

 

  1.  

Узагальнення знань про частини мови. Добирання частин мови за поданими малюнками.

 

 

 

Досліджую речення

  1.  

Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті.

впр. 1-10, с. 112-113

 

 

  1.  

Розповідні речення. Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками.

впр. 1-7, с. 70-71

 

 

  1.  

Питальні речення. Розпізнавання питальних речень у тексті.

впр. 1-8, с. 115-116

 

 

  1.  

Спонукальні речення. Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками.

впр. 1-8, с. 117-118

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.

Малюю весняні квіти.

с. 46-47

 

 

  1.  

Окличні і неокличні речення. Розрізнення окличних і неокличних речень.

впр. 1-7, с. 118-119

 

 

  1.  

Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями.

впр. 1-11, с. 120-121

 

 

  1.  

Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні.

впр. 1-10, с. 122-123

 

 

  1.  

Складання речень. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями.

впр. 1-11, с. 123-124

 

 

  1.  

Повторення, закріплення і застосування знань про речення.

 

 

 

  1.  

Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

 

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.

Розповідаю за кадрами мультфільму.

с. 49-51

 

 

Досліджую текст

  1.  

Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення.

впр. 1-10, с. 125-126

 

 

  1.  

Добирання заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком.

впр. 1-10, с. 127-128

 

 

  1.  

Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту.

впр. 1-10, с. 129-130

 

 

  1.  

Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні.

впр. 1-9, с. 131-132

 

 

  1.  

Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засо­бами.

впр. 1-11, с. 133-134

 

 

  1.  

Добирання виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень.

впр. 1-11, с. 135-136

 

 

  1.  

Розвиток зв’язного мовлення.

Мрію про канікули.

с. 52-55

 

 

  1.  

Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Добирання заголовка до тексту.

впр. 1-10, с. 137-138

 

 

  1.  

Повторення, закріплення і застосування знань про текст

 

 

 

  1.  

Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
27 лютого
Переглядів
328
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку