Українська мова
за підручником «Українська мова ти читання. Частина 1.
Автори: К. Пономарьова та О. Савченко (2019)»
для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
І семестр
№ |
Тема уроку
|
Ст. |
Дата |
Скор. |
|
Вступ. Нумо знайомитись! Повідомлення. |
впр. 1-13, с. 4-5 |
|
|
Досліджую звуки і букви, склад, наголос |
||||
|
Розрізняю мовні звуки і букви. Складання речень. |
впр.1-12, с. 6-7 |
|
|
|
Розпізнаю голосні звуки. Спостереження за істотними ознаками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки . |
впр. 1-11, с. 8-9 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Згадую про літо. |
с.4-6 |
|
|
|
Розрізняю голосні і приголосні звуки. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків. Букви, що позначають приголосні звуки . |
впр. 1-9, с. 10-11 |
|
|
|
Вхідна діагностувальна робота. Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають м’якість приголосних. Звуко-буквений аналіз слів . |
впр. 1-10, с. 11-12 |
|
|
|
Правильно записую слова з «ьо» і «йо». Складання речень за малюнками . |
впр. 1-7, с. 13-14 |
|
|
|
Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. Написання оголошення . |
впр. 1-9, с. 14-15 |
|
|
|
Розпізнаю слова зі звуками [дж], [дз], [дз ']. Звуко- буквений аналіз слів. Складання і записування речень. |
впр. 1-11, с. 16-17 |
|
|
|
Спостерігаю за словами з буквами г, щ. Робота над вимовою і написанням слів із цими буквами. Навчальне аудіювання . |
впр. 1-11, с. 17-18 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю осінній сад. |
с.7-9 |
|
|
|
Досліджую, коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки. Написання тексту за поданими запитаннями. |
впр. 1-10, с. 19-20 |
|
|
|
Правильно пишу слова з апострофом. Тверда вимова приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Написання запрошення. |
впр. 1-10, с. 21-22 |
|
|
|
Діагностувальна робота №1. Списування. |
|
|
|
|
Корекція знань учнів. Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слів і складів. Складання і записування речень. |
впр. 1-7, с. 23-24 |
|
|
|
Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах. Правильна вимова слів. Складання речень за малюнками. |
впр. 1-7, с. 24-25 |
|
|
|
Правильно наголошую слова. Робота зі словником. Звуковий аналіз слів. Складання речень. |
впр. 1-10, с. 26-27 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю осіннє листя. |
с.10-12 |
|
|
|
Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах. |
впр. 1-8, с. 28-29 |
|
|
|
Конструюю слова зі складів. Уявлення про складотворювальну роль голосних звуків. Навчальний діалог. |
впр. 1-11, с. 30-31 |
|
|
|
Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зі збігом приголосних звуків. Записування відповідей на запитання. |
впр. 1-11, с. 32-33 |
|
|
|
Правильно переношу слова. Перенос слів із буквосполученнями «дж» і «дз», буквами її, ь та апострофом. Звуко- буквений аналіз слів. |
впр. 1-11, с. 34-35 |
|
|
|
Розташовую слова за алфавітом. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова. Навчальне аудіювання. |
впр. 1-11, с. 36-37 |
|
|
|
Діагностувальна робота №2. Робота з мовними одиницями. |
|
|
|
|
Корекція знань учнів. Шукаю слово у словнику за алфавітом. Робота з орфографічним словником. Складання речень. |
впр. 1-9, с. 37-38 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю про осінні турботи тварин. |
с.13-15 |
|
|
Досліджую значення слова |
||||
|
Спостерігаю за значенням слова. Інтерв’ю. Перегляд мультфільму, складання і записування речень за його змістом . |
впр. 1-9, с. 39-40 |
|
|
|
Розпізнаю пряме і переносне значення слів. Складання розповіді про море за картиною і поданими словами . |
впр. 1-12, с. 41-42 |
|
|
|
Розрізняю значення слів. Складання і записування речень із словами, які мають різне значення . |
впр. 1-9, с. 43-44 |
|
|
|
Добираю протилежні за значенням слова. |
впр. 1-7, с. 44-45 |
|
|
|
Добираю близькі за значенням слова . |
впр. 1-8, с. 46-47 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю перший сніг. |
с.19-21 |
|
|
|
Добираю слова, які прикрашають мовлення. Складання речень із порівняннями . |
впр. 1-8, с. 47-48 |
|
|
|
Уживаю ввічливі слова. Інтерв’ю. Складання речень . |
впр. 1-10, с. 49-50 |
|
|
|
Об’єдную слова в групи за певною ознакою. Складання речень. |
впр. 1-10, с. 51—52 |
|
|
|
Діагностувальна робота №3. Робота з мовними одиницями |
|
|
|
|
Корекція знань учнів. Добираю слова на певну тему. |
впр. 1-8, с. 52-53 |
|
|
Досліджую іменники |
||||
|
Ставлю питання до назв предметів. Розпізнавання слів — назв предметів за питаннями хто? що? |
впр. 1-11, с. 54-55 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу лист Святому Миколаю. |
с.21-24 |
|
|
|
Розпізнаю іменники. Складання речень. |
впр. 1-9, с. 56-57 |
|
|
|
Добираю іменники. Складання речень. |
впр. 1-12, с. 58-59 |
|
|
|
Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища. Складання речень . Дізнаюсь про походження імен і прізвищ. Доповнення речень. |
впр 1-10, с. 60—61 впр. 1-12, с. 62-63 |
|
|
|
Пишу з великої букви клички тварин. Доповнення речень. |
впр. 1-8, с. 64-65 |
|
|
|
Діагностувальна робота №4. Диктант. |
|
|
|
|
Корекція знань учнів. Пишу з великої букви назви міст і сіл. Складання речень. |
впр. 1-8, с. 65—66 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю новорічну ялинку. |
|
|
|
|
Підсумковий урок за семестр. |
|
|
|
Українська мова
за підручником «Українська мова ти читання. Частина 1.
Автори: К. Пономарьова та О. Савченко (2019)»
для 2 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
ІІ семестр
№ |
Тема уроку
|
Ст. |
Дата |
Скор. |
Досліджую іменники |
||||
|
Пишу з великої букви назви гір, річок, озер і морів. Складання речень. |
впр.1-11, с. 67-68 |
|
|
|
Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Звуковий аналіз слів. |
впр. 1-11, с. 69-70 |
|
|
|
Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Записування відповідей на запитання. |
впр. 1-7, с. 70-71 |
|
|
|
Повторення, закріплення і застосування знань про іменники. |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю зимові розваги. |
С.28-30 |
|
|
Досліджую прикметники |
||||
|
Формування уявлення про слова — назви ознак. Розрізнення їх за питаннями який? яка? яке? Які? Добирання слів — назв ознак до персонажів коміксів. |
впр. 1-9, с. 72-73 |
|
|
|
Ознайомлення з терміном «прикметники». Добирання прикметників для опису пір року. |
впр. 1-11, с. 74-75 |
|
|
|
Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті. |
впр. 1-8, с. 76-77 |
|
|
|
Встановлення зв’язку між іменниками і прикметниками. Утворення словосполучень іменника з прикметником. |
впр. 1-11, с. 77-78 |
|
|
|
Змінювання прикметників за числами. Утворення словосполучень іменника з прикметником. |
впр. 1-8, с. 79-80 |
|
|
|
Розпізнавання і добирання близьких за значенням прикметників. Опис персонажів малюнків близькими за значенням прикметниками. |
впр. 1-7, с. 80-81 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю про допомогу птахам. |
С.31-33 |
|
|
|
Розпізнавання і добирання прикметників, протилежних за значенням. Складання опису тварини за малюнком |
впр. 1-8, с. 82-83 |
|
|
|
Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. Складання загадок з прикметниками. |
впр. 1-7, с. 83-84 |
|
|
|
Повторення, закріплення і застосування знань про прикметник. |
|
|
|
|
Діагностувальна робота №5. Перевірка мовних знань і вмінь. |
|
|
|
Досліджую дієслова |
||||
|
Формування уявлення про слова — назви дій. Розпізнавання їх за питаннями що робить? Що роблять?. Знаходження слів — назв дій у тексті, доповнення ними речень. |
впр. 1-9, с. 85-86 |
|
|
|
Ознайомлення з терміном «дієслово». Добирання дієслів до поданих іменників. |
впр. 1-10, с. 87-88 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю домашніх улюбленців. |
С. 34-36 |
|
|
|
Використання дієслів у мовленні. Читання діалогу за ролями. |
впр. 1-9, с. 89-90 |
|
|
|
Змінювання дієслів за числами. Утворення словосполучень дієслова з іменником |
впр. 1-7, с. 90-91 |
|
|
|
Розпізнавання близьких за значенням дієслів. Встановлення відповідності між сталими висловами і близькими за значенням дієсловами. |
впр. 1-8, с. 92-93 |
|
|
|
Розпізнавання і добирання протилежних за значенням дієслів. Побудова і записування речень з поданими дієсловами.Написання смс-повідомлення. |
впр. 1-9, с. 93-94 |
|
|
|
Спостереження за багатозначними дієсловами. Побудова речень з багатозначними дієсловами. |
впр. 1-9, с. 95-96 |
|
|
|
Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. |
впр. 1-10, с. 96-97 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю за кадрами фільму. |
С.37-39 |
|
|
|
Повторення, закріплення і застосування знань про дієслово |
|
|
|
|
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|
|
|
Досліджую числівники |
||||
|
Формування уявлення про слова — назви чисел. Розпізнавання їх за питанням скільки?. Доповнення речень словами — назвами чисел. |
впр. 1-9, с. 98-99 |
|
|
|
Ознайомлення з терміном «числівник». Розпізнавання числівників у тексті. |
впр. 1-11, с. 100-101 |
|
|
|
Утворюю числівники. Вправляння у правильному написанні і наголошуванні числівників. |
впр. 1-12, с. 102-103 |
|
|
|
Встановлення зв’язку між іменниками і числівниками. Утворення словосполучень числівника з іменником. |
впр. 1-8, с. 103-104 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю весну. |
с. 40-42 |
|
|
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|
|
|
Досліджую службові слова |
||||
|
Формування уявлення про службові слова. Розпізнавання їх у реченнях і текстах. Доповнення речень службовими словами. |
впр. 1-8, с. 105-106 |
|
|
|
Написання службових слів окремо від інших. Редагування тексту шляхом добору службових слів. |
впр. 1-8, с. 106-107 |
|
|
|
Утворення словосполучень і речень з використанням службових слів. Складання усної розповіді за серією малюнків з використанням службових слів. |
впр. 1-8, с. 108-109 |
|
|
|
Використання службових слів у мовленні. Записування відповіді на запитання за змістом прочитаного. |
впр. 8-14, с. 109 |
|
|
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Підписую святкову листівку. |
с. 43-45 |
|
|
|
Ознайомлення з терміном «частини мови». Розрізнення частин мови за питаннями. |
впр. 1-12, с. 110-111 |
|
|
|
Узагальнення знань про частини мови. Добирання частин мови за поданими малюнками. |
|
|
|
Досліджую речення |
||||
|
Розпізнавання речень за основними ознаками. Встановлення межі речень у тексті. |
впр. 1-10, с. 112-113 |
|
|
|
Розповідні речення. Побудова і записування розповідних речень за поданими запитаннями, малюнками. |
впр. 1-7, с. 70-71 |
|
|
|
Питальні речення. Розпізнавання питальних речень у тексті. |
впр. 1-8, с. 115-116 |
|
|
|
Спонукальні речення. Розпізнавання спонукальних речень у тексті. Побудова спонукальних речень за малюнками. |
впр. 1-8, с. 117-118 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю весняні квіти. |
с. 46-47 |
|
|
|
Окличні і неокличні речення. Розрізнення окличних і неокличних речень. |
впр. 1-7, с. 118-119 |
|
|
|
Визначення головних слів у реченні. Встановлення зв’язку між головними словами в реченні за питаннями. |
впр. 1-11, с. 120-121 |
|
|
|
Поширення речень за питаннями. Встановлення зв’язку слів у реченні. |
впр. 1-10, с. 122-123 |
|
|
|
Складання речень. Розпізнавання і побудова речень, різних за метою висловлювання. Поширення речень за питаннями. |
впр. 1-11, с. 123-124 |
|
|
|
Повторення, закріплення і застосування знань про речення. |
|
|
|
|
Застосування набутих знань умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю за кадрами мультфільму. |
с. 49-51 |
|
|
Досліджую текст |
||||
|
Розпізнавання тексту за основними ознаками. Редагування деформованого тексту. Вилучення з тексту «зайвого» речення. |
впр. 1-10, с. 125-126 |
|
|
|
Добирання заголовка до тексту. Прогнозування змісту тексту за поданим заголовком. |
впр. 1-10, с. 127-128 |
|
|
|
Дослідження будови тексту. Визначення в тексті зачину, основної частини і кінцівки. Відновлення деформованого тексту. |
впр. 1-10, с. 129-130 |
|
|
|
Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. Визначення типу поданого тексту. Пошук потрібної інформації в оголошенні. |
впр. 1-9, с. 131-132 |
|
|
|
Спостереження за виражальними засобами мови в тексті. Збагачення тексту виражальними засобами. |
впр. 1-11, с. 133-134 |
|
|
|
Добирання виражальних засобів мови для поширення речень. Відновлення деформованих речень. |
впр. 1-11, с. 135-136 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Мрію про канікули. |
с. 52-55 |
|
|
|
Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. Добирання заголовка до тексту. |
впр. 1-10, с. 137-138 |
|
|
|
Повторення, закріплення і застосування знань про текст |
|
|
|
|
Застосування набутих знань, умінь і навичок у процесі виконання компетентнісно орієнтованих завдань |
|
|
|