Дата______________________ ПІ_______________________________________
Діагностувальна робота № 2 «Спостерігаю за значенням слів»
І варіант
1. Запиши тлумачення фразеологізму.
Вітром здуло.______________________________________________________________
Кіт наплакав.______________________________________________________________
3. Придумай і запиши речення використовуючи фразеологізм:
як сонна муха
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
2. З’єднай лініями слова, близькі за значенням.
Дрижати гойдати
День оголошення
Колихати тремтіти
Афіша ніч
4. Запиши антоніми до слів
Жадібний –________________________________________________________________
Кривий - __________________________________________________________________
5. Придумай і запиши словосполучення з прямим і переносним значенням слів:
каштановий, принесла.
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
6. Поділи слова для переносу:
ходжу _________________________________________________________________
лійка_____________________________________________________________________
читання __________________________________________________________________
7. Розташуй слова в алфавітному порядку:
робот, робота, клей, ножиці, алфавіт, вікно.
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Самооцінка
|
Навичка |
Рівень |
1 |
Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмових формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування |
|
2 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних та орфографічних норм, перевіряє та редагує написане |
|
3 |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
|
Дата______________________ ПІ_______________________________________
Діагностувальна робота № 2 «Спостерігаю за значенням слів»
ІІ варіант
1. Запиши тлумачення фразеологізму.
Не по кишені.______________________________________________________________
Місця собі не знайти. _______________________________________________________
3. Придумай і запиши речення використовуючи фразеологізм:
душа в душу
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
2. З’єднай лініями слова, близькі за значенням.
Йти будівля
Думати майстерня
Будинок шкандибати
Ательє мислити
4. Запиши антоніми до слів
Глибокий –________________________________________________________________
Хворий –__________________________________________________________________
5. Придумай і запиши словосполучення з прямим і переносним значенням слів:
золотий, прийшла.
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
6. Поділи слова для переносу
кукурудза ________________________________________________________________
пальто____________________________________________________________________
знання ____________________________________________________________________
7. Розташуй слова в алфавітному порядку:
нога, ноги, папір, крісло, абетка, диван.
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Самооцінка
|
Навичка |
Рівень |
1 |
Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмових формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування |
|
2 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних та орфографічних норм, перевіряє та редагує написане |
|
3 |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
|