Діагностувальна робота з української мови для 4 класу «Спостерігаю за значенням слів»

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови для 4 класу НУШ відповідно до Типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О.Я.Савченко. Підходить для перевірки рівня сформованості компетенностей і визначення подальших напрямків корегування навчального процесу та подолання навчальних втрат.
Перегляд файлу

Дата______________________ ПІ_______________________________________

Діагностувальна робота № 2 «Спостерігаю за значенням слів»

І варіант

1. Запиши тлумачення фразеологізму.

Вітром здуло.______________________________________________________________

Кіт наплакав.______________________________________________________________

3. Придумай і запиши речення використовуючи фразеологізм:

як сонна муха

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

2.  З’єднай лініями слова, близькі за значенням.

Дрижати                              гойдати

День                                     оголошення

Колихати                             тремтіти

Афіша                                   ніч

4. Запиши антоніми до слів

Жадібний –________________________________________________________________

Кривий - __________________________________________________________________

5. Придумай і запиши словосполучення з прямим і переносним значенням слів:

каштановий, принесла.

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

6. Поділи слова для переносу:

ходжу _________________________________________________________________

лійка_____________________________________________________________________

читання __________________________________________________________________

7. Розташуй слова в алфавітному порядку:

робот, робота, клей, ножиці, алфавіт, вікно.

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

Самооцінка      

 

 

 

 

 

Навичка

Рівень

1

Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмових формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування

 

2

Пише розбірливо, дотримується граматичних та орфографічних норм, перевіряє та редагує написане

 

3

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

 


Дата______________________ ПІ_______________________________________

Діагностувальна робота № 2 «Спостерігаю за значенням слів»

ІІ варіант

1. Запиши тлумачення фразеологізму.

Не по кишені.______________________________________________________________

Місця собі не знайти. _______________________________________________________

3. Придумай і запиши речення використовуючи фразеологізм:

душа в душу

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

2.  З’єднай лініями слова, близькі за значенням.

Йти                                       будівля

Думати                                 майстерня

Будинок                               шкандибати

Ательє                                  мислити

4. Запиши антоніми до слів

Глибокий –________________________________________________________________

Хворий –__________________________________________________________________

5. Придумай і запиши словосполучення з прямим і переносним значенням слів:

золотий, прийшла.

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

6. Поділи слова для переносу

кукурудза  ________________________________________________________________

пальто____________________________________________________________________

знання ____________________________________________________________________

7. Розташуй слова в алфавітному порядку:

нога, ноги, папір, крісло, абетка, диван.

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

Самооцінка       

 

 

 

 

Навичка

Рівень

1

Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмових формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування

 

2

Пише розбірливо, дотримується граматичних та орфографічних норм, перевіряє та редагує написане

 

3

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

 

docx
Додано
23 жовтня 2023
Переглядів
368
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку