Діагностувальна робота
з української мови
з теми «Іменник. Прикметник. Дієслово»
Варіант 1
А. Що робити ? Що зробити ?
Б. Який? Яка? Яке? Які?
В. Що? Хто?
А. Читав, малював, співають.
Б. Школа, зошит, ручка.
В. Гарний, високий, струнка.
А. Бігти, мчати ,гасати.
Б. Спить, летить, гуляє.
В. Читає, пише, малює.
Яскраве , тепле, лагідне ______________________.
Шоколадна, солодка, смачна ______________________.
Риба (що робить?) ______________________.
Котик (що робить?) ______________________.
Вчитель (що робить?) ______________________.
Іменник Прикметник Дієслово
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зима, білий, сніг, летить , падає, зелена, холодний, ялинка, стоїть.
Діагностувальна робота
з української мови
з теми «Іменник. Прикметник. Дієслово»
Варіант 2
А. Що робити ? Що зробити ?
Б. Який? Яка? Яке? Які?
В. Хто? Що?
А. Читав, малював, співають.
Б. Школа, зошит, ручка.
В. Гарний, високий, струнка.
А. Спостерігає – стежить.
Б. Сміятися – плакати.
В. Сміятися – реготати.
Глибока, повноводна, широка ______________________.
Зелена, пахуча, колюча ______________________.
Літак (що робить?) ______________________.
Дерево (що робить?) ______________________.
Собачка (що робить?) ______________________.
Іменник Прикметник Дієслово
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Зайчик, сірий, сніг, біжить , кружляє, зелена, красивий, сосна, горить.