Діагностувальна робота з української мови за темою "Дієслово. Чисельник"

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови для 2 класу. Робота складена з завдань для перевірки знань та вмінь учнів після вивчення теми Дієслово та Числівник.
Перегляд файлу

Діагностувальна  робота  з  української мови

Тема «Робота з мовними одиницями. Дієслова. Числівники.»

 

П.І.____________________________________            Дата____________________

                                                                                                                         Варіант  1

  1. Виберіть правильну відповідь:

Слова, які відповідають на питання що робить? що роблять? і називають дії предметів - це…

А) іменники;

Б) дієслова;

В) прикметники.

2. Числівники відповідають на питання…

А) що робить? що роблять? що робити? що зробити?

Б) який? яка? яке? які?

В) скільки?

3. Серед слів знайди дієслова

   1) працює  4) п’ять        7) яскравий

   2) земля  5) біжить  8) живуть

   3) яскравий  6) заграли  9) кружляв

4. Познач рядок слів, близьких за значенням до слова    говорити

    А) розмовляти, балакати;

    Б) шуміти, стрибати,

    В) писати, читати.

5. Добери дієслова протилежні за значенням

Біжить - ___________________________,

сумує - ____________________________.    

6. Утвори дієслова від поданих іменників і запиши.

Сміх - _____________________.    Стрибок - ___________________.

7. Зміни і запиши подані сполучення слів так, щоб вони називали дію багатьох людей.

Учень малює  - ._________________________________________________ .

Дитина співає - ._________________________________________________ .

8. Допиши словосполучення

 Дівчинка (що робить?)­­­­­­­­­­­­­­­ ____________________,

 автобус (що робить?)_____________________,

собака (що робить?) _______________________.

9. Визнач пряме і переносне значення слів.

Кипить робота          кипить вода

розмовляє вітер               сумують діти

летить літак         летить час

10. Обчисли вираз. Результат запиши словами. Постав наголос.

 

10 + 1 =                          

11. За малюнком  порахуй предмети та запиши утворені словосполучення за зразком:

Утка с утятами - Схемы вышивки - Lamaria - Авторы - Портал «Вышивка крестом»                                            Зразок: П’ять дівчаток, одна цукерка, … .

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читать онлайн книгу Задания на летние каникулы после 1 класса - Татьяна  Векшина бесплатно. 1-я страница текста книги.

 

 

 

 

       ВЧИТЕЛЬ:

 + + - має значні успіхи;

  +   - демонструє помітний результат;

  V  - досягає результату з допомогою  вчителя;

 !   - потребує значної уваги і допомоги

 

     

Діагностувальна  робота  з  української мови

Тема «Робота з мовними одиницями. Дієслова. Числівники.»

 

П.І.______________________________________            Дата__________________

                                                                                                                         Варіант  2

  1. Виберіть правильну відповідь:

Слова, які відповідають на питання скільки? і називають число – це…

А) числівники;

Б) дієслова;

В) прикметники.

2. Дієслова відповідають на питання…

А) що робить? що роблять? що робити? що зробити?

Б) який? яка? яке? які?

В) скільки?

3. Серед слів знайди дієслова

   1) малює  4) книжка  7) сонячний

   2) сонце  5) летить  8) мешкають

   3) холодний  6) заспівали 9) читав

4. Які слова є близькими за значенням до слова йти ?

А) відпочивати, розмовляти.

Б) рухатись, плентатись.

В) співати, малювати.

5.  Добери дієслова протилежні за значенням

Мовчить -______________________,

сміятися - ______________________.

6. Утвори дієслова від поданих іменників і запиши.

Спів - _____________________.    Гра - ___________________.

7. Зміни і запиши подані сполучення слів так, щоб вони називали дію багатьох тварин.

Пташка літає -__________________________________________________ .

Коза пасеться -__________________________________________________ .

8. Допиши словосполучення

 Мама (що робить?)____________________________,

літак (що робить?) ____________________________,

лев (що робить?) ______________________________.

 

9. Визнач пряме і переносне значення слів.

Шепоче берізка        сміється веселка

летить час        сумують діти

задумався хлопчик       задумалась верба 

 

10. Обчисли вираз. Результат запиши словами. Постав наголос.

 

10 + 4 = ____________________________________________

11. За малюнком  порахуй предмети та запиши утворені словосполучення за зразком:                                                                  Зразок: П’ять дівчаток, одна цукерка, … .

    

Читать онлайн книгу Задания на летние каникулы после 1 класса - Татьяна  Векшина бесплатно. 1-я страница текста книги.

 

 

 

       ВЧИТЕЛЬ:

 + + - має значні успіхи;

  +   - демонструє помітний результат;

  V  - досягає результату з допомогою  вчителя;

 !   - потребує значної уваги і допомоги

docx
Додано
19 березня 2023
Переглядів
413
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку