Діагностувальна робота з української мови за темою "Іменник" у 2 класі

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови за темою "Іменник" у 2 класі, яка містить 6 завдань, а також є таблиця для самооцінювання
Перегляд файлу

   Діагностична робота            2клас НУШ

Тема «Слова-назви  предметів (іменник)»

Варіант 1

Прізвище, ім`я учня_________________________Дата_________

    1.     Слова, які відповідають на питання  хто? що? називають :

     a)     дію предмета;

     б)    ознаку предмета;

     в)     назву предмета.

      2. Підкресли слово, яке називає назву предмета:

                a)     зайчик;

        б)    маленький;

         в)     літає.

3. Що означають слова, які відповідають на питання хто?

а) назви людей і тварин

б) назви інших предметів

4.Запиши слова в два стовпчика.

Дуб, лисиця, соловей, фіалка, дівчинка, торт.

             Хто?                                   Що?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Утворіть за зразком « один »- «багато»

Ягода __________________ ,      клас ________________________ ,

      стілець _________________ ,      дерево _________________________ .

 

6.Придумай імена людям  та запишіть їх.

Хлопчик __________________ , братик ___________________ ,

бабуся _______________ .

 

Самооцінювання.

 

Як тобі було виконувати завдання?

 

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

 

 

Оцінювання

 має значні успіхи

 демонструє помітний прогрес

 досягає результату з допомогою вчителя

потребує значної уваги і допомоги

Історія Незнайки - шкільна бібліотека школи №1

 

                    Діагностична робота                    2клас НУШ

Тема «Слова-назви  предметів (іменники)»

 2 варіант

Прізвище, ім`я учня_________________________Дата_________

1.  Слова, що називають назву предметів, відповідають на питання:

а)  хто? що?;

б) який? яка? яке? які?;

в) що робить? що зробить?

2.Підкресли слово, яке називає назву предмета:

а)малювати;

б) дівчинка;

в) солодкий.

3. Що означають слова, які відповідають на питання що?

а) назви людей і тварин

б) назви інших предметів

4.Запиши слова в два стовпчика.

Заєць, стіл, ведмідь, машина, дуб, метелик.

             Хто?                                   Що?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Утворіть за зразком « один »- «багато»

Парта__________________ ,      ручка________________________ ,

Олівець _________________ ,      зошит _________________________ .

6.Придумай клички тваринам та запишіть їх.

Собака  __________________ , котик___________________ ,

 кінь _______________ .

Самооцінювання.

 

Як тобі було виконувати завдання?

 

Мені було дуже легко.

Мені була потрібна допомога вчителя.

Мені було дуже складно.

 

 

 

 

 

 

Оцінювання

 має значні успіхи

 демонструє помітний прогрес

 досягає результату з допомогою вчителя

потребує значної уваги і допомоги

Історія Незнайки - шкільна бібліотека школи №1

 

docx
Додано
7 квітня 2023
Переглядів
132
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку