Діагностична робота 2клас НУШ
Тема «Слова-назви предметів (іменник)»
Варіант 1
Прізвище, ім`я учня_________________________Дата_________
1. Слова, які відповідають на питання хто? що? називають :
a) дію предмета;
б) ознаку предмета;
в) назву предмета.
2. Підкресли слово, яке називає назву предмета:
a) зайчик;
б) маленький;
в) літає.
3. Що означають слова, які відповідають на питання хто?
а) назви людей і тварин
б) назви інших предметів
4.Запиши слова в два стовпчика.
Дуб, лисиця, соловей, фіалка, дівчинка, торт.
Хто? Що?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Утворіть за зразком « один »- «багато»
Ягода __________________ , клас ________________________ ,
стілець _________________ , дерево _________________________ .
6.Придумай імена людям та запишіть їх.
Хлопчик __________________ , братик ___________________ ,
бабуся _______________ .
Самооцінювання.
Як тобі було виконувати завдання?
|
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
|
Оцінювання
має значні успіхи
демонструє помітний прогрес
досягає результату з допомогою вчителя
потребує значної уваги і допомоги
Діагностична робота 2клас НУШ
Тема «Слова-назви предметів (іменники)»
2 варіант
Прізвище, ім`я учня_________________________Дата_________
1. Слова, що називають назву предметів, відповідають на питання:
а) хто? що?;
б) який? яка? яке? які?;
в) що робить? що зробить?
2.Підкресли слово, яке називає назву предмета:
а)малювати;
б) дівчинка;
в) солодкий.
3. Що означають слова, які відповідають на питання що?
а) назви людей і тварин
б) назви інших предметів
4.Запиши слова в два стовпчика.
Заєць, стіл, ведмідь, машина, дуб, метелик.
Хто? Що?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5.Утворіть за зразком « один »- «багато»
Парта__________________ , ручка________________________ ,
Олівець _________________ , зошит _________________________ .
6.Придумай клички тваринам та запишіть їх.
Собака __________________ , котик___________________ ,
кінь _______________ .
Самооцінювання.
Як тобі було виконувати завдання?
|
Мені було дуже легко. |
Мені була потрібна допомога вчителя. |
Мені було дуже складно. |
|
|
|
|
Оцінювання
має значні успіхи
демонструє помітний прогрес
досягає результату з допомогою вчителя
потребує значної уваги і допомоги