Діагностувальна робота з « Я досліджую світ» на тему: « Світ невидимий»
Прізвище, ім’я_________________________________________ дата_________________
1.Кого врятували жевжики?
А) маленьких жабенят;
Б) маленьких русалоньок;
В) маленьких рибок.
2.Що створюють на Полтавщині?
А) петриківський розпис;
Б) глиняні мисочки;
В) опішнянську кераміку.
3.Який скарб жевжики знайшли у Рівненській області?
А) сонячний камінь- бурштин;
Б) золото;
В)смарагд.
4. Повертаючись зі школи, ти побачив, як з вікна сусіднього будинку йде дим. Як ти поступиш?
----- пройду мимо ;
----- покличу дорослих;
----- піду гасити пожежу;
----- зателефоную 101.
5.Віднови ланцюг живлення. Пронумеруй.
----орел;
----пшениця;
----сова;
---- миша.
6.Віднови прислів’я і запиши його.
дух. У, здоровому, здоровий, тілі
7. Що треба робити, коли ти поранився і потрібно зупинити кровотечу?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8.Напиши, які ти знаєш лікарські рослини?
________________________________________________________________________________________________________________________________________9.Яких правил слід дотримуватись під час дискусії?
________________________________________________________________________________________________________________________________________10.Якою інформацією можна ділитися?
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Самоаналіз. Познач +
Мені було дуже легко ____
Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників____
Мені було дуже важко_____
№ п/п |
Очікувані результати навчання |
№ завда- ння |
Рівень |
1 |
Спостерігає за навколишнім світом, експерементує, моделює |
1-10 |
|
2 |
Розуміє, аналізує, узагальнює, інформацію природничого змісту |
1-10 |
|
3 |
Розуміє взаємозв’язки між об’єктами та явищами природи |
1,5,8 |
|
4 |
Турбується про здоров’я, безпеку та добробут |
4,7 |
|
5
|
Приймає рішення з користю для здоров’я, добробуту, власної безпеки та безпеки інших осіб |
4,7 |
|
6 |
Обирає здоровий спосіб життя |
4,7 |
|
7 |
Поважає права і свободи свої та інших людей |
7 |
|