Я досліджую світ (1 клас)
Діагностувальна робота
(сімейна форма навчання)
⃝ ⃝ ⃝ ⃝
2. Що таке природа?
а) Це все , що оточує людину б) Це все , що оточує людину і не
зроблене руками людини.
⃝ 5 ⃝ 12 ⃝ 4
4. Якого органу не вистачає на картинці?
⃝ Смаку ⃝ Нюху ⃝ Серця
5. Які зміни відбуваються в природі восени?
⃝ Жовтіє листя на деревах
⃝ З’являються бруньки
⃝ Птахи відлітають в теплі краї
⃝ Стає спекотно
6. Обери прилад за допомогою якого вимірюють температуру повітря.
7. За яким номером потрібно звертатися у разі виникнення пожежі?
А)⃝ 101 б) ⃝ 102 в) ⃝ 103 г) ⃝ 104
8. Як називається столиця нашої держави?
а) ⃝ Житомир б ) ⃝ Київ в) ⃝ Львів
9. Познач державний символ України.
А)⃝ б) ⃝ в) ⃝
10. На який колір світлофору можна переходити дорогу?
⃝ червоний ⃝ зелений ⃝ жовтий
11. Червона книга України - це книга…
⃝ про рослин ⃝ про тварин ⃝ про рослин і тварин, які зникають
12. Кому належить цей пам’ятник?
а) ⃝ Тарасу Шевченку б) ⃝ Віталію Кличку в) ⃝Володимиру Зеленському
13. Познач у куточку малюнка. Хто з дітей дотримується правил культурної поведінки?
14. Що є найціннішим скарбом для людини?
⃝ здоров’я ⃝ золото
Самооцінювання
Обведи відповідний смайл після виконання перевірної роботи.
Оцінювання результатів діагностувальної роботи з природничої , соціальної, здоров’язбережувальної, громадянської та історичної освітніх галузей |
Сформовано /формується |
Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язок між ними |
|
Називає і описує явища, які відбуваються в природі
|
|
Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат |
|
Називає умови, необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів |
|
Називає свою адресу, країну,її столицю; розповідає/розпізнає про символи держави( пропор, герб, гімн, державна мова) |
|
Називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю |
|
Розповідає про свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, діє з повагою до прав інших |
|
Визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я |
|
Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб |
|