Діагностувальна робота з ЯДС 1 клас (сімейна форма навчання)

Про матеріал
Діагностувальна робота з ЯДС для оцінювання результатів з природничої , соціальної, здоров’язбережувальної, громадянської та історичної освітніх галузей за сімейною формою навчання
Перегляд файлу

Я досліджую світ (1 клас)

Діагностувальна робота

(сімейна форма навчання)

 

  1. Обери картинки, що належать до живої природи.

                  

 

https://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/882363/499682/238139_1589994395.jpg  https://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/882363/499682/910000_1589994218.jpg    https://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/882363/499682/941690_1589994404.jpg    https://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/882363/499682/679367_1589994360.jpg

                   ⃝                                              ⃝                              ⃝                                ⃝

 

2.   Що таке природа?

 

 https://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/882363/499682/348610_1589994867.jpg

  а)  Це все , що оточує людину                б) Це все , що оточує людину і не      

                                                                        зроблене    руками людини.   

  1. Скільки є пір року?

 

5                         ⃝  12                    ⃝ 4

                                                                                    

4.  Якого органу не вистачає на картинці?

https://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/882363/499682/301733_1589997045.jpg

           Смаку            Нюху           Серця

 

5. Які зміни відбуваються в природі восени?

Жовтіє листя на деревах

З’являються бруньки

Птахи відлітають в теплі краї

Стає спекотно

 

6. Обери прилад за допомогою якого вимірюють температуру повітря.

 

 

7. За яким номером потрібно звертатися у разі виникнення пожежі?

 

А)⃝  101      б) 102               в) 103          г)  104

 

8. Як називається столиця нашої держави?

 

https://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/882363/499682/279188_1589995587.jpg    а) Житомир       б )  Київ            в) Львів

 

9. Познач державний символ України.

 

 

https://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/882363/499682/616053_1589995841.jpg                https://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/882363/499682/371445_1589995856.jpg               https://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/882363/499682/885565_1589995887.jpg

 

А)⃝                                           б)                                      в)  

10. На який колір світлофору можна переходити дорогу?

https://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/882363/499682/648885_1589997307.jpg      червоний       зелений       жовтий

 

11. Червона книга України - це книга

 

https://naurok-test2.nyc3.cdn.digitaloceanspaces.com/uploads/test/882363/499682/637794_1589999898.jpg

 

про рослин          про тварин   про рослин і тварин, які  зникають

 

 

12. Кому належить цей пам’ятник?

 

Про пам'ятники Шевченку у Хмельницькому. Чому місто 11 років було без  Кобзаря? : 31:03:2018 - vsim.ua

 

 а) Тарасу Шевченку  б) Віталію Кличку    в) Володимиру Зеленському

 

13. Познач у куточку малюнка. Хто з дітей дотримується правил культурної поведінки?

14. Що є найціннішим скарбом для людини?

здоров’я                    золото

                                

Самооцінювання

Обведи відповідний смайл після виконання  перевірної роботи.

 

Презентація з математики з елементами дослідницької діяльності" Найбільший  спільний дільник "

 

Оцінювання результатів діагностувальної роботи з природничої , соціальної, здоров’язбережувальної, громадянської та історичної освітніх галузей

Сформовано /формується

Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язок між ними

 

Називає і описує явища, які відбуваються в природі

 

 

Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат

 

Називає умови, необхідні  для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів

 

Називає свою адресу, країну,її столицю; розповідає/розпізнає про символи держави( пропор, герб, гімн, державна мова)

 

Називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю

 

Розповідає про свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, діє з повагою до прав інших

 

Визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я

 

Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Петрик Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 жовтня
Переглядів
1307
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку