Ознайомити дітей із ознаками весни; розширити знання учнів у життєвому просторі; розвивати спостережливість, фантазію до природи. виховувати інтерес до навколишнього та дбайливе ставлення до довкілля.
Фрагмент уроку ЯДС з використанням діяльнісного підходу. Клас 1. Місяць навчання: березень. Тема тижня: «Весняна мозаїка». Проблемне – дослідницьке запитання: «Чим зоклопотані птахи навесні?»
Номер слайду 2
Завдання 1. Осередок читання і письма.1. Вправа «Асоціація». Птахи 2. Опис пташки.
Номер слайду 3
Завдання 2. Дослідницький осередок.1. Вправа «Знайди відповідну тінь».2. Птах та його яйце.
Номер слайду 4
Завдання 3. Математичний осередок.1. Розв'яжи задачу.2. Виконай завдання за допомогою танграма.- Із яких геометричних фігур складено пташку? - Які властивості має трикутник? Чотирикутник?-З кількох трикутників складено пташку?
Номер слайду 5
Завдання 4. Осередок відпочинку. Слухання співу птахів.
Номер слайду 6
Завдання 5. Осередок творчості.1. Виготовлення лебедя у техніці орігамі.
Номер слайду 7
Завдання 6. Осередок новин та відкритів.1. Згрупуйте перелітні та осілі птахи.
Номер слайду 8
Цікаві факти про птахів.
Номер слайду 9
Коло думок. Якби я був (була) птахом, то я б був (була б)…, тому що …. .