Фрагмент уроку «Весняна мозаїка».

Про матеріал
Ознайомити дітей із ознаками весни; розширити знання учнів у життєвому просторі; розвивати спостережливість, фантазію до природи. виховувати інтерес до навколишнього та дбайливе ставлення до довкілля.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Фрагмент уроку ЯДС з використанням діяльнісного підходу. Клас 1. Місяць навчання: березень. Тема тижня: «Весняна мозаїка». Проблемне – дослідницьке запитання: «Чим зоклопотані птахи навесні?»

Номер слайду 2

Завдання 1. Осередок читання і письма.1. Вправа «Асоціація». Птахи 2. Опис пташки.

Номер слайду 3

Завдання 2. Дослідницький осередок.1. Вправа «Знайди відповідну тінь».2. Птах та його яйце.

Номер слайду 4

Завдання 3. Математичний осередок.1. Розв'яжи задачу.2. Виконай завдання за допомогою танграма.- Із яких геометричних фігур складено пташку? - Які властивості має трикутник? Чотирикутник?-З кількох трикутників складено пташку?

Номер слайду 5

Завдання 4. Осередок відпочинку. Слухання співу птахів.

Номер слайду 6

Завдання 5. Осередок творчості.1. Виготовлення лебедя у техніці орігамі.

Номер слайду 7

Завдання 6. Осередок новин та відкритів.1. Згрупуйте перелітні та осілі птахи.

Номер слайду 8

Цікаві факти про птахів.

Номер слайду 9

Коло думок. Якби я був (була) птахом, то я б був (була б)…, тому що …. .

pptx
Додано
10 жовтня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку